Ik wou dat de plaat ook kwijt wasquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:34 schreef I_doubt het volgende:
Ik kon de tekst niet vinden
Ik heb behoorlijk wat fado artiestes op me HDquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:34 schreef Drugshond het volgende:
Dit is het soort muziek wat je zou kunnen verwachten bij een tandarts,.
Numa casa portuguesa fica bemquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:34 schreef I_doubt het volgende:
Ik kon de tekst niet vinden
ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk wat fado artiestes op me HD
Zongen ze vanuit een Engelse studio terwijl ze net geëmigreerd waren uit Australiëquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:36 schreef Allan24 het volgende:
And the liiiights all went dooooown in Maaaaassachuuuuseeeetts
Jij ook alvast een goed uiteinde en welterustenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef peaceman het volgende:
dames en heren, ik ga slapen, mocht ik jullie niet meer spreken: goed oud en nieuw allemaal...
maar ik ga natuurlijk na The Beatles naar bed..
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:36 schreef LuNaTiC het volgende:
Ah, the bee gees. Ik werd altijd geterroriseerd door mn ouders met dit soort muziek. Inclusief Abba, Neil Diamond, enzovoorts...
altijd in de auto, met die bandjes. Kan al die nummers uit mn kop. Vraag me nog steeds af of dit onder 'trauma' valt of 'culturele bagage'
Ligt aan waar je het voor nodig heb, in de rechtbank kan trauma wel een betere benaming zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:36 schreef LuNaTiC het volgende:
Ah, the bee gees. Ik werd altijd geterroriseerd door mn ouders met dit soort muziek. Inclusief Abba, Neil Diamond, enzovoorts...
altijd in de auto, met die bandjes. Kan al die nummers uit mn kop. Vraag me nog steeds af of dit onder 'trauma' valt of 'culturele bagage'
We krijgen nu echt de goeie platen, dat gepeupelmuziek hebben we ver achter ons gelaten . . .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |