quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef tong80 het volgende:
Net tegen Golfer op MSN gezegd dat het leuk is in dit topc. Maar hij vond het te veel post opkrikken.
Dus ik wil jullie vragen om maar één post per plaat te plaatsen.
Heerlijk nummer, maar ik ga niet plat voor Barry. Nog nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef Drugshond het volgende:
Barry White, die vent krijgt met zijn zwoele stem elke meid plat.
Legt ie ze dan ook langs zijn kwaliteitspostmeetlat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef tong80 het volgende:
Net tegen Golfer op MSN gezegd dat het leuk is in dit topc. Maar hij vond het te veel post opkrikken.
Ik had zo'n soulbroek met wijde pijpen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef shmoopy het volgende:
* shmoopy is weer helemaal terug in d'r disco-tijd
Moeten de posts dan langer zijn dan 10"quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Legt ie ze dan ook langs zijn kwaliteitspostmeetlat?
Of eruit.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:27 schreef tong80 het volgende:
Punt schoentjes en probeer dan maar eens stoer naar het heren toilet te lopen.
Die van Jiskefetquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:28 schreef sooty het volgende:
Manolo, de Spaanse barman van ons hotel in Mallorca, had destijds 3 elpee's. In drie weken tijd heb ik dit nummer 4000 keer voorbij horen komen....
Een soort van neuro linguistisch programmeren: Barry White === Mallorca.![]()
![]()
Truste peaceman en een goed uiteinde!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef peaceman het volgende:
dames en heren, ik ga slapen, mocht ik jullie niet meer spreken: goed oud en nieuw allemaal...
maar ik ga natuurlijk na The Beatles naar bed..
Vorige week was er een McCartney special op de BBC en daar liet hij er nog een zien! En horen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:28 schreef Drugshond het volgende:
Strawberry fields forever.
Wat wel apart is, is dat ze bij de opening een melaton hebben gebruikt (voorloper van de hamelton orgels). Dat was nog zo'n antiek ding met bandsporen die bij elke toetsaanslag een stukje bandspoor lieten horen.
Raar maar waar, die dingen worden tegenwoordig op bestelling weer gemaakt. Omdat het toch iets aparts was (de voorloper van de synthesizer)
Nou, als het niet per se hoeft...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:28 schreef tong80 het volgende:
Oe di's weer zo'n nummer dat we mooi moeten vinden
Is Golfer iemand?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:30 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Truste peaceman en een goed uiteinde!
Mijn moeder vond hem ook altijd de leukstequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef milagro het volgende:
zucht....
George![]()
![]()
ja, snor, donker, doorleefde kop, geen chocola ......
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef peaceman het volgende:
dames en heren, ik ga slapen, mocht ik jullie niet meer spreken: goed oud en nieuw allemaal...
maar ik ga natuurlijk na The Beatles naar bed..
Chaos And Creation: Live At Abbey Roadquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Vorige week was er een McCartney special op de BBC en daar liet hij er nog een zien! En horen.
hij was ook de leukstequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn moeder vond hem ook altijd de leukste
Goeie vraag . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:32 schreef Drugshond het volgende:
WTF is dit ?!?!?!?!?
The White Album is beterquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Chaos And Creation: Live At Abbey Road
Une Potugeze ik ben geil jahquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef shmoopy het volgende:
Wat is diiiiiiit????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |