Dus? Mag ik ook een keer?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef MisterICE het volgende:
kut-topic
Neen. Niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
whehehehehe
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger topic, maar het is oudejaarsdag, dus ik ben wat losser![]()
Neen, ik heb m'n matras gefohnd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef remlof het volgende:
en nu slaap je maar op de bank vannacht?
Bumperklevers moeten dood.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef TheWizz het volgende:
Wat ik een stomme actie vind dat als ik naar huis rij er een kloothommel het nodig vind om te gaan bumperkleven terwijl de snel weg vol met sneeuw en ijzel lag (22:40 op de A67) geen verlichting dus je zag geen ruk. Het was zo erg dat ik van deze bestuurder de koplampen zelfs niet meer zag.
Hij probeerde eerst in te halen maar zag toch in dat dit ook niet kon, schijnbaar vondt hij dat bumperkleven wel een goede optie was.
normaal wel danquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef Xennia het volgende:
Oe, als hij mij dat had geflikt, had hij dat niet na kunnen vertellen. Ik ben niet zo vriendelijk als mijn slaap wordt verstoord
Sommige malloten halen zelfs inquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef TheWizz het volgende:
Wat ik een stomme actie vind dat als ik naar huis rij er een kloothommel het nodig vind om te gaan bumperkleven terwijl de snel weg vol met sneeuw en ijzel lag (22:40 op de A67) geen verlichting dus je zag geen ruk. Het was zo erg dat ik van deze bestuurder de koplampen zelfs niet meer zag.
Hij probeerde eerst in te halen maar zag toch in dat dit ook niet kon, schijnbaar vondt hij dat bumperkleven wel een goed optie was.
Precies. Mijn reactie zal ik hier niet neerschijven om het nog enigzins een rein topic te houden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef Xennia het volgende:
Oe, als hij mij dat had geflikt, had hij dat niet na kunnen vertellen. Ik ben niet zo vriendelijk als mijn slaap wordt verstoord
Wat kan sneeuw er nu aan doen dat het zo wordt misbruikt...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef ma_jojo het volgende:
Lig je lekker te slapen in je bedje, behaaglijk warm endezo. Word je bruut wakker gemaakt door een vriend die het nodig vindt om een lading sneeuw over je te storten..
Kankersneeuwvriend..
Heb jij een rijbewijs?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sommige malloten halen zelfs inIk reed langzaam (50 waar je 80 mag) omdat de weg glad was, hield een of andere aap me erg gevaarlijk in.
Met z'n lul.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:08 schreef Rekkie het volgende:
Daar kan de sneeuw wat aan doen
Je moet gewoon die lul van die vriend vast laten vriezen aan de eerste beste stalen brug die je tegenkomt
Mwah, sneeuw is ook hinderlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat kan sneeuw er nu aan doen dat het zo wordt misbruikt...![]()
Ah, mijn tweelingzielquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:06 schreef MUUS het volgende:
Ik had 'm een stoot voor z'n harses gegeven.
Stalen bruggenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:08 schreef Rekkie het volgende:
Je moet gewoon die lul van die vriend vast laten vriezen aan de eerste beste stalen brug die je tegenkomt
Ja stalen brug pekel.... die over het Oranje kanaal!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef pekel het volgende:
[..]
Stalen bruggen
Was je vanaaf in Sporthal Angelslo?
Nee, daar ben ik te aardig voor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:08 schreef Rekkie het volgende:
Ik ga een beetje naar het Oranje kanaal daarvoor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja stalen brug pekel.... die over het Oranje kanaal!
Ja ik was vanavond in de sporthal, vanaf de wedstrijd Emmen - Ter Apel
Waarom dacht je dat ik 15 was?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:08 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Heb jij een rijbewijs?Jij bent toch 15 ofzo?
*Checkt profiel.
Oh nee.
Dan pijp je hem eerst en bij je daarna zijn lul eraf......quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik te aardig voor.
A) Je wordt wakker gemaakt.quote:
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:
Normaal boeit het me niet zo, maar nu was het echt gevaarlijk!quote:
OMG Stadskanaalquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik 15 was?![]()
Ben 21, en heb gelukkig een rijbewijs ja. Heb ook ooit op een scooter gereden, gelukkig is die tijd allang voorbij
Kloptquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden..
Moet je niet invallen, dat Oranjekanaal.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja stalen brug pekel.... die over het Oranje kanaal!
Ja ik was vanavond in de sporthal, vanaf de wedstrijd Emmen - Ter Apel
Ja, weet het. Maar binnenkort woon ik gelukkig in Gasselternijveenschemond (een hele mond vol)quote:
Geen idee, waarschijnlijk kom je kinderachtig op me over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik 15 was?![]()
Ben 21, en heb gelukkig een rijbewijs ja. Heb ook ooit op een scooter gereden, gelukkig is die tijd allang voorbij
Heb je iets met mooie Drentse dorpjes?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, weet het. Maar binnenkort woon ik gelukkig in Gasselternijveenschemond (een hele mond vol)![]()
Yep ken ik zeker wel. Goeie voetballer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Moet je niet invallen, dat Oranjekanaal.![]()
Wat een mooi slotwedstrijdje...mij nog gezien? Zat naast Kay..ken je vast wel
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk kom je kinderachtig op me over.
Laat m'n topic open.![]()
.
Lukt niet, volgens mij heb ik je geblockt, verwijderd sowieso.quote:
Is dat net Drenthe? of toch net Groningen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, weet het. Maar binnenkort woon ik gelukkig in Gasselternijveenschemond (een hele mond vol)![]()
Daarom zeg ik het ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:15 schreef ma_jojo het volgende:
Lukt niet, volgens mij heb ik je geblockt, verwijderd sowieso.
Idd...geweldige acties. Benali met z'n panna'squote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yep ken ik zeker wel. Goeie voetballer.
Mooie slot wedstrijd inderdaad..... Beste speler bij Emmen in in mijn ogen Youri
Ik stond bij Dollie toen hij uitlegde waarom het verkeerd ging.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:16 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd...geweldige acties. Benali met z'n panna's![]()
Reuvers kwam na de wedstrijd nog ff langs ons, uitleggen waarom het verkeerd ging tegen Erica.
.
Valt wel mee hoor. We zochten een ander huis, en die stond toevallig in Drentequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef pekel het volgende:
[..]
Heb je iets met mooie Drentse dorpjes?
Whehe..de laatste wedstrijden werden ze wel helemaal gek zeg...wat een kwaliteit opeensquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik stond bij Dollie toen hij uitlegde waarom het verkeerd ging.
Dollie dikke kneus
Ruimte voor bier is er genoeg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. We zochten een ander huis, en die stond toevallig in DrenteMaar is wel een tof huis hoor, heeft vroegah een kroeg gezeten. We hebben ook een mooie drank kelder waar ik mijn bier op kan slaan
![]()
Present!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Whehe..de laatste wedstrijden werden ze wel helemaal gek zeg...wat een kwaliteit opeensMaar goed, kwam ook omdat Sleen alles weggaf
7 januari weer helemaal gek, met inzuipprogramma in Angelslo
Bij ons cluppie voetballen er geen kneuzen, behalve in Zondag 2, bouwvallig team.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Present!!
En dollie is geen kneus hoor.....
Bohhhh gek.....quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Bij ons cluppie voetballen er geen kneuzen, behalve in Zondag 2, bouwvallig team.
Programma Halve Finale staat trouwens op vvprotos.nl
Ach, verrassend de halve finale winnen is helemaal super. Trouwens 7 januari er voor zorgen dat alle Emmenaren in 1 vak zitten, veel leuker.quote:
Ja, dat ontbreekt er wel eens aan!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:28 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach, verrassend de halve finale winnen is helemaal super. Trouwens 7 januari er voor zorgen dat alle Emmenaren in 1 vak zitten, veel leuker.
'Ging' inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef ma_jojo het volgende:
HET GING HIER OVER SNEEUW!
Nee het ging over die vriend met slechte grapjes.... sneeuw was alleen maar een bijkomstigheidquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef ma_jojo het volgende:
HET GING HIER OVER SNEEUW!
Doe er es dan wat aan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, dat ontbreekt er wel eens aan!
Ik stond achter jullie hoor, ik stond bovenaan, dus in hetzelfde vakquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef pekel het volgende:
[..]
Doe er es dan wat aan.. Jullie zijn selectiegenoten
Het is niet m'n vriend, het was een vriend.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef Rekkie het volgende:
Heb je je vriend al in z'n nakie buitengesloten?
Jij bent mod, en moet zorgen dat 't ontopic blijft.quote:
Dus jouw vriend, niet mijn vriend maar een vriend van jou......quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Het is niet m'n vriend, het was een vriend.
En je hebt de andere Emmenaren ook in die kooi gestopt? Of hebben we nu gewoon weinig supporters? 7 januari gewoon een sfeervol vak, niet anders. Anders ben ik voor Bergentheim, heb er toevalligerwijs goede kennissen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik stond achter jullie hoor, ik stond bovenaan, dus in hetzelfde vak
Ach, zo boeiend was dit toch toch al niet hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij bent mod, en moet zorgen dat 't ontopic blijft..
Tja zo kan ik wel voor elke ploeg zijn omdat ik de meeste jongens ken of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:35 schreef pekel het volgende:
[..]
En je hebt de andere Emmenaren ook in die kooi gestopt? Of hebben we nu gewoon weinig supporters? 7 januari gewoon een sfeervol vak, niet anders. Anders ben ik voor Bergentheim, heb er toevalligerwijs goede kennissen.
WTF!! Ben je een mod? Wanneer wou je dat ons vertellen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
Ach, zo boeiend was dit toch toch al niet hoor![]()
Users die kleurenblind zijn...... zuigenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WTF!! Ben je een mod? Wanneer wou je dat ons vertellen?![]()
Ik ben kleurendoof, oke?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Users die kleurenblind zijn...... zuigen
Wat maakt het uit dat ik een mod ben dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WTF!! Ben je een mod? Wanneer wou je dat ons vertellen?![]()
En protos winstquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef pekel het volgende:
En bier, voor het geval dat we dat per ongeluk vergeten.
Je verpest m'n topic.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, zo boeiend was dit toch toch al niet hoor![]()
Dat je een mod van niks bent, aangezien je m'n topic laat verloederen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ik een mod ben dan?
Veel, je verpest nu dat enige goeie topic dat ma jojo ooit plaatste....quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ik een mod ben dan?
Anders maar op Dalen schoppenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En protos winstVoor de verandering
Kom op musi...... panna panna panna
Doe er zelf wat aan danquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat je een mod van niks bent, aangezien je m'n topic laat verloederen..
Niet ik, julliequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Veel, je verpest nu dat enige goeie topic dat ma jojo ooit plaatste....![]()
Bier is goed.....! Vrouwen ook..... vrouwen en bier zijn goed....quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe er zelf wat aan dan![]()
Ik had hem ook kunnen sluiten hoorEn het is ook al laat, en ik heb al veel bier op hoor
![]()
Je bent 15, put away the alcohol.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe er zelf wat aan dan![]()
Ik had hem ook kunnen sluiten hoorEn het is ook al laat, en ik heb al veel bier op hoor
![]()
Jij bent 42...... cut back the alcoholquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je bent 15, put away the alcohol.
Mag ik dat ff tegenspreken juffie?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:43 schreef ma_jojo het volgende:
En ik heb al heel veel mooie topics gemaakt. DUS.
Neen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik dat ff tegenspreken juffie?![]()
Nee, bier is lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je bent 15, put away the alcohol.
Iemand die het voor T_T opneemt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij bent 42...... cut back the alcohol
Als je nou denkt dat ik overstag ga, puur alleen omdat je huilt....quote:
Okay okay, het is al goed.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, bier is lekker![]()
en ik ben verdomme 21, begrijp dat dan...
Drenthenaren hèquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Iemand die het voor T_T opneemt..
Nee, ik ontblock je niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je nou denkt dat ik overstag ga, puur alleen omdat je huilt....
Ok ok.... ff mijnenvegen dan maar?![]()
![]()
Schattig heur.quote:
Een 15 jarige onderkoffer mod die bier drinkt... Het gaat duidelijk slecht met FoK!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, bier is lekker![]()
en ik ben verdomme 21, begrijp dat dan...
Zekers..................................................................................................................quote:
Inderdaad, ben ook allang blij dat ik zometeen niet meer in Stadskanaal woon (achterlijke klote stad). Woon er helaas wel 500 meter vanaf, maar het gaat om de naam héquote:
Hoi, ik ben 15 jaar en heb een rijbewijsquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een 15 jarige onderkoffer mod die bier drinkt... Het gaat duidelijk slecht met FoK!![]()
Is wel herkenbaarder dan gasselterverweggistanseveendorpwaardewereldophoudtquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, ben ook allang blij dat ik zometeen niet meer in Stadskanaal woon (achterlijke klote stad). Woon er helaas wel 500 meter vanaf, maar het gaat om de naam hé![]()
Ben je er nog trots op ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
Hoi, ik ben 15 jaar en heb een rijbewijs
5 letters maken de plaatsnaam.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is wel herkenbaarder dan gasselterverweggistanseveendorpwaardewereldophoudt
Schattieg.quote:
Neen, ik ben bang dat ik teveel sukkels toelaat in m'n MSN-lijst.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat ik je versla![]()
Ja maar dat is geen sneeuwmisbruikenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat kan sneeuw er nu aan doen dat het zo wordt misbruikt...![]()
Smoesjes! Je wilt gewoon niet verliezenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:52 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen, ik ben bang dat ik teveel sukkels toelaat in m'n MSN-lijst.
Verrassendquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:52 schreef pekel het volgende:
[..]
5 letters maken de plaatsnaam.
Bargeres trouwens gewoon door naar de halve finales..
Wat jij wilt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Smoesjes! Je wilt gewoon niet verliezen![]()
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:53 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen sneeuwmisbruikendat is leuk
![]()
Wat ik wil is jou naakt tussen 2 broodjes...quote:
LOLLEROMG!!!!ONEONEONE...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat ik wil is jou naakt tussen 2 broodjes...![]()
Ow ehm... die 2 broodjes hoeven niet perse he...![]()
Schelden op jezelf.... is het toppunt van zelf-kritiekquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
LOLLEROMG!!!!ONEONEONE...jij bent zeker de leukste thuis! Zielige rukkert!
![]()
Komt nog wel. Vandaag was ik daar iets te chagerijnig voor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jawel en als je bent gewoon dom dat je hem nog niet terug gepakt hebt
De spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
LOLLEROMG!!!!ONEONEONE...jij bent zeker de leukste thuis! Zielige rukkert!
![]()
Of je bent gewoon een n00b en dom.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Schelden op jezelf.... is het toppunt van zelf-kritiek![]()
Wel een topic over openen..... ik ben namelijk zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:00 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Komt nog wel. Vandaag was ik daar iets te chagerijnig voor.
Squote:Op zaterdag 31 december 2005 02:00 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Komt nog wel. Vandaag was ik daar iets te chagerijnig voor.
Oeh, als je maar me niet wakker maakt met dat tering vuurwerk..quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel een topic over openen..... ik ben namelijk zeer benieuwd.
En nu ga ik naar bed.....morgen vroeg op.....
Ik kan het je nu al verklappen. Er zal een vlijmscherp mes of een bijl aan te pas komen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel een topic over openen..... ik ben namelijk zeer benieuwd.
En nu ga ik naar bed.....morgen vroeg op.....
Dom!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Iemand die het voor T_T opneemt..
Dat was ook het eerste woord dat je moeder uitbracht na de bevalling toen ze jou in d'r handen gedrukt kreeg.quote:
My thoughts exactly.quote:
hij zal minstens voor een paar uur bloedenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef Xennia het volgende:
Niet meer met sneeuw, dat is voorspelbaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:06 schreef Steijn het volgende:Je hebt hem toch wel teruggepakt, zo nee, snel doen, morgen is de sneeuw weg.
[offtopic]Die foto's van jouw huis.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:06 schreef SHE het volgende:
[..]
hij zal minstens voor een paar uur bloeden![]()
Ik heb geen woord geschreven, gaar mensquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:05 schreef ma_jojo het volgende:
Dat was ook het eerste woord dat je moeder uitbracht na de bevalling toen ze jou in d'r handen gedrukt kreeg.
Wie wil het dan ook opnemen voor een machtsgeile kutmod. En al helemaal als hij geen respect heeft voor vrouwenquote:
Voordeel is ook dat gezien de kleur van de keuken, bloed niet opvaltquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:07 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
[offtopic]Die foto's van jouw huis.. [/offtopic]
Weet ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:09 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Helemaal wel1
Maar wat jij wil hoor![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat gezien de kleur van de keuken, bloed niet opvalt![]()
Zeg Cer, eerst kanker ik nog even door op de sneeuw.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:11 schreef Quatertemper het volgende:
Zeg mayo, ga slapen of maak een snjeeuwengel!
Lief heur.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je wat op me tegen ofzoIk heb je topic ook open gelaten hoor
![]()
Zou niet durven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom, en dan ga je vervelend tegen me doen![]()
Nee, niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Whehe wat een gave actie van die vriend.![]()
Door sneeyw heenkankeren!quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:13 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zeg Cer, eerst kanker ik nog even door op de sneeuw.
Beter is het morgen weg, anders gaat fietsen zo moeilijk..
Ze is niet verliefd op je en wil niet vastgebonden cq verkracht worden. Begrijp dat danquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom, en dan ga je vervelend tegen me doen![]()
Klopt. Maar T_T had dat hopelijk zelf ook wel door.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:21 schreef Nitrane het volgende:
[..]
Ze is niet verliefd op je en wil niet vastgebonden cq verkracht worden. Begrijp dat dan![]()
Ik denk het niet, hij neukt alles wat hoi tegen hem kan zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Klopt. Maar T_T had dat hopelijk zelf ook wel door.
Zeg es hoi tegen hem. Bij wijze van test natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:26 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij neukt alles wat hoi tegen hem kan zeggen.
En niet zonder dat hij je eerst vastgebonden heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:26 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij neukt alles wat hoi tegen hem kan zeggen.
En dan een retailwinkel van mijn feçes vinden zeker.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zeg es hoi tegen hem. Bij wijze van test natuurlijk.
Yvonne ken ik helemaal niet. Maar ik kan zien dat jij er wel ervaring mee hebtquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:34 schreef SolidasRock het volgende:
Pest die puber niet zo!![]()
Neem iemand van je leeftijd of zo, zijn nog zat 42 jarigen op FoK! hoor....
Neem nou Yvonne.... ?![]()
Waar is de tijd van de 'sneeuwman' gebleven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:35 schreef LennyKravitz het volgende:
Kennissen van buren of buurjongens (ik ken ze niet) zijn op dit moment bezig om een auto onder sneeuw te begraven in mijn straat... (jahet is 2:35)...
Sneeuwpoppen zijn niet cultureel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Waar is de tijd van de 'sneeuwman' gebleven.![]()
In mijn kleutertijd maakten we ons tenminste nog cultureel nuttig.![]()
[afbeelding]
Tenzij het een reproductie is van Rodin's De Denker.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:43 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Sneeuwpoppen zijn niet cultureel..
Nee een stuk steen van 1000 jaar ook niet, het gaat er om wat je er mee uitbeeldt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:43 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Sneeuwpoppen zijn niet cultureel..
Sinds wanneer slaap jij eigenlijk zo vroeg?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:47 schreef ma_jojo het volgende:
En het is al helemaal niet cultureel om sneeuw over een slapend persoon te storten..
En al helemaal niet grappig.
Juist welquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:47 schreef ma_jojo het volgende:
En het is al helemaal niet cultureel om sneeuw over een slapend persoon te storten..
En al helemaal niet grappig.
Deze jongens gaat het niet om kunst, maar om het totaal begraven van een auto...; op zich ook een kunst... de straat vegen zewel ondertussen schoon zo...quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Waar is de tijd van de 'sneeuwman' gebleven.![]()
In mijn kleutertijd maakten we ons tenminste nog cultureel nuttig.![]()
[afbeelding]
Ik slaap altijd vroeg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Sinds wanneer slaap jij eigenlijk zo vroeg?![]()
Nee, niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:01 schreef Koenholio het volgende:
Vette actie.
Snackbar?quote:
Snackbars.quote:
Fruit.quote:
Beter is de sneeuw morgen vertrokken. Ik wil echt niet fietsen door de sneeuw.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:16 schreef cultheld het volgende:
SneeuwVoor het eerst sinds weken ben ik thuis op een vrijdagavond/nacht
![]()
Beter word ik morgen met de auto naar een vriend gebracht, vlakbij de C'est la Vie, waar ik blijf slapenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Beter is de sneeuw morgen vertrokken. Ik wil echt niet fietsen door de sneeuw..
M'n pa bood me ook aan met de auto te brengen. Maar ik ga niet dronken teruglopen. Dan maar dronken terugfietsen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beter word ik morgen met de auto naar een vriend gebracht, vlakbij de C'est la Vie, waar ik blijf slapen![]()
Je hebt gelijk. Maar ik blijf slapenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
M'n pa bood me ook aan met de auto te brengen. Maar ik ga niet dronken teruglopen. Dan maar dronken terugfietsen..
Of je zoekt even in 5 min. een man met auto (eentje die zijn pikkie achter na loopt) die je wel een lift naar huis wil geven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
M'n pa bood me ook aan met de auto te brengen. Maar ik ga niet dronken teruglopen. Dan maar dronken terugfietsen..
Verkapte ik-wil-je-wel-thuisbrengen postquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Of je zoekt even in 5 min. een man met auto (eentje die zijn pikkie achter na loopt) die je wel een lift naar huis wil geven.![]()
Ja, ik blijf ook slapen bij een vriendin, maar die heeft ook geen auto.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ik blijf slapen![]()
Waarbij het nog maar de vraag is of ik naar zijn huis of mijn huis zou worden gebracht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Of je zoekt even in 5 min. een man met auto (eentje die zijn pikkie achter na loopt) die je wel een lift naar huis wil geven.![]()
Maar we gaan eerst uit. Ik ga eerst naar haar toe, daarna gaan we uit, dan weer naar d'r huis, en de volgende dag weer naar huis, snappez-vous?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:50 schreef cultheld het volgende:
Je vriendin hoeft toch ook geen auto te hebben. Je laat je door paps bij je vriendin brengen, blijft slapen en de volgende dag laat je je weer ophalen
Ik ben niet bekend met Woutey.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pfff... zeker een vriendin van Woutey?![]()
Dat is raar, Skaai en al het ander vrouwvolk valt als een ondervoed bosje voor 'm.quote:
Moet ie blij mee wezenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:54 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat is raar, Skaai en al het ander vrouwvolk valt als een ondervoed bosje voor 'm.
Feauteau!quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:54 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat is raar, Skaai en al het ander vrouwvolk valt als een ondervoed bosje voor 'm.
Ik maak geen botsingen als ik dronken ben.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lees de startpost en je weet genoeg![]()
Botsing fiets > auto
Wel als je nuchter bent?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik maak geen botsingen als ik dronken ben.
Die ene "Ik wacht bij de bushalte"- foto.quote:
Dan heb je niet genoeg gedronkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik maak geen botsingen als ik dronken ben.
Deze is ietsjes beter. http://fotoboek.fok.nl/userpics/112117_pimp.jpgquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:04 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Die ene "Ik wacht bij de bushalte"- foto.
Waar issie?
Neen.quote:
Jij maakt altijd botsingen als je dronken bent?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:04 schreef survivor het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg gedronken![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deze is ietsjes beter. http://fotoboek.fok.nl/userpics/112117_pimp.jpg
Anyway, geil toch?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sommige malloten halen zelfs inIk reed langzaam (50 waar je 80 mag) omdat de weg glad was, hield een of andere aap me erg gevaarlijk in.
Ja, maar hij is geen negert!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:10 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Anyway, geil toch?
Die krijgt alle vrouwelijk attentie!
Niet altijd maar het gebeurd soms wel....in croatie (tevoet) tegen stenen muurtje gelopen,erover gevallen en in een zwitser z'n afwas terecht gekomen die buiten voor de tent stond (was wel 's nachts rond 04.00)quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:07 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij maakt altijd botsingen als je dronken bent?.
Jett is toch die ene kloon die van negers hield?quote:
Wie?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:11 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Jett is toch die ene kloon die van negers hield?
Jullie zouden een ideaal stel zijn, saampjes romantisch stomdronken terugfietsen naar huis....quote:
MaRySe....quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:11 schreef Quatertemper het volgende:
Jett is toch die ene kloon die van negers hield?
Idd.quote:
Neen, ik doe niks met pimps.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jullie zouden een ideaal stel zijn, saampjes romantisch stomdronken terugfietsen naar huis....![]()
Dat hoort ook niet. Pimps horen iets met jou te doen.quote:
Okay, let me rephrase it. Ik laat niks met me doen door pimps.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat hoort ook niet. Pimps horen iets met jou te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |