Dus? Mag ik ook een keer?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef MisterICE het volgende:
kut-topic
Neen. Niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
whehehehehe
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger topic, maar het is oudejaarsdag, dus ik ben wat losser![]()
Neen, ik heb m'n matras gefohnd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef remlof het volgende:
en nu slaap je maar op de bank vannacht?
Bumperklevers moeten dood.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef TheWizz het volgende:
Wat ik een stomme actie vind dat als ik naar huis rij er een kloothommel het nodig vind om te gaan bumperkleven terwijl de snel weg vol met sneeuw en ijzel lag (22:40 op de A67) geen verlichting dus je zag geen ruk. Het was zo erg dat ik van deze bestuurder de koplampen zelfs niet meer zag.
Hij probeerde eerst in te halen maar zag toch in dat dit ook niet kon, schijnbaar vondt hij dat bumperkleven wel een goede optie was.
normaal wel danquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef Xennia het volgende:
Oe, als hij mij dat had geflikt, had hij dat niet na kunnen vertellen. Ik ben niet zo vriendelijk als mijn slaap wordt verstoord
Sommige malloten halen zelfs inquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef TheWizz het volgende:
Wat ik een stomme actie vind dat als ik naar huis rij er een kloothommel het nodig vind om te gaan bumperkleven terwijl de snel weg vol met sneeuw en ijzel lag (22:40 op de A67) geen verlichting dus je zag geen ruk. Het was zo erg dat ik van deze bestuurder de koplampen zelfs niet meer zag.
Hij probeerde eerst in te halen maar zag toch in dat dit ook niet kon, schijnbaar vondt hij dat bumperkleven wel een goed optie was.
Precies. Mijn reactie zal ik hier niet neerschijven om het nog enigzins een rein topic te houden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef Xennia het volgende:
Oe, als hij mij dat had geflikt, had hij dat niet na kunnen vertellen. Ik ben niet zo vriendelijk als mijn slaap wordt verstoord
Wat kan sneeuw er nu aan doen dat het zo wordt misbruikt...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef ma_jojo het volgende:
Lig je lekker te slapen in je bedje, behaaglijk warm endezo. Word je bruut wakker gemaakt door een vriend die het nodig vindt om een lading sneeuw over je te storten..
Kankersneeuwvriend..
Heb jij een rijbewijs?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sommige malloten halen zelfs inIk reed langzaam (50 waar je 80 mag) omdat de weg glad was, hield een of andere aap me erg gevaarlijk in.
Met z'n lul.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:08 schreef Rekkie het volgende:
Daar kan de sneeuw wat aan doen
Je moet gewoon die lul van die vriend vast laten vriezen aan de eerste beste stalen brug die je tegenkomt
Mwah, sneeuw is ook hinderlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat kan sneeuw er nu aan doen dat het zo wordt misbruikt...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |