Ja ik ook wel! Wij hebben in het zuiden nog niet veel gehad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:18 schreef Omaha het volgende:
Ik verlang weer naar dit soort plaatjes
[afbeelding]
tja, dan blijkt weer dat die koude-inval op 5 december gewoon niet te voorspellen is. Laat staan nóg een jaar in de toekomst.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat is wel er bijzonder zeg, damn!
Nederland zou anders een strenge winter krijgen maar ik denk dat heel veel er nu wel naast zitten, misschien toch een jaar te vroeg in geschat, wie weet worden we in dec 2006 wel overvallen door onverwachte strenge winter.
Het weer doet maar wat die wil, wij weerammateurs en de weermannen kunnen alleen maar beetje voorspellen, vanaf dag 3 dan is het ruim 20% wat al dan niet meer klopt, bij dag 4 zal dit 40% zijn en bij 5 loopt het al tegen de 50% op....hoe verder je kijkt hoe onbetrouwbaarder het wordt. Als je echt de betrouwbare zooi wilt hebben dan is het een kwestie van: elke dag naar buiten kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 07:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dan blijkt weer dat die koude-inval op 5 december gewoon niet te voorspellen is. Laat staan nóg een jaar in de toekomst.
Maar wel voor heel nederlandquote:Op maandag 9 januari 2006 15:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kijk hier had ik nou even zin in
[afbeelding]
Nee niksquote:
Ohh ? gister hele dag blauw met zon.. vandaag hele dag blauw met zonquote:Op maandag 9 januari 2006 16:18 schreef michiel_merk het volgende:
op het moment zitten we in een niemands land, qua weer![]()
heb dit jaar nog geen zon gezien
[afbeelding]
btw de tempraturen komen lager uit dan verwacht
Stond de hele dag verwondert naar de blauwe wolkenloze hemel te kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sla me dood maar ik wist niet dat de zon bestond
Hier vriest het de hele dag al meer dan 1graadquote:Op maandag 9 januari 2006 17:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Vroeg aan het vriezen al ..
Dikke BULLSHIT. Ik heb echt zeker meer dan 2 cm gehadquote:Op maandag 9 januari 2006 15:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kijk hier had ik nou even zin in
[afbeelding]
Verslag van 2 maart 2005![]()
Zeker van die sneeuwhopen? Gisterenochtend zag ik die in Amsterdam ook nog.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
Trouwens, er ligt nog steeds sneeuw bij ons. Al ruim 1,5 week en het is nog steeds niet weggesmolten. Het is niet veel, maar sneeuw is sneeuw. Weird...
LET WEL OP dat deze kaart van 9:00 's ochtends wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dikke BULLSHIT. Ik heb echt zeker meer dan 2 cm gehadBussen reden niet (meer) of half of met vertraging ofzo (gelukkig wisten de chauffeurs ook niet meer of ze wel moesten of mochten gaan rijden
).. Was echt dikke drama!
mijn eerste dag van mijn stage.
7:30 of 9:00. Zo heet was het ook weer niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
LET WEL OP dat deze kaart van 9:00 's ochtends wasin de middag trok die sneeuwzooi naar het zuiden weg
bij 2cm rijden de bussen wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |