je had pech met die mist gisteren. Hier in Amsterdam zaten we net aan de andere kant en hadden we prachtig weerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zoveelste dag dat ik de zon niet mag zien, tering weer het begint me nu wel HEEL ERG TE VERVELEN!!!!!!!!
Des te mooier was de zonsondergang hierquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zoveelste dag dat ik de zon niet mag zien, tering weer het begint me nu wel HEEL ERG TE VERVELEN!!!!!!!!
Niet als de zon compleet achter de wolken is...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Des te mooier was de zonsondergang hier
[afbeelding]
Contrast en Brightness bijgewerkt
Hier vandaag ook weer bewolkt en mistig. Aan de eind van de middag zag het er naar uit dat de zon nog door de wolken zou breken, maar nee hoor. Ben dit sombere weer een beetje zat eigenlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oom_Agentquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:25 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik ben het ook zat. Ik kan niet wachten tot de tijd dat het om 05:30 uur alweer licht is en dat je rond 07:30 uur in de tuin je ontbijtje kan nemen bij 20 graden. In de middag een paar wolkjes en 26 graden en s'avonds een verdwaald onweertje om de plantjes van water te voorzien....
*zwijmel* *droom*![]()
nog een paar maandjes en dan weer hopelijk zo'n uitzichtje aan zee![]()
[afbeelding]
Over 1 maand heb ik hopelijk zon! In Las Vegasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet als de zon compleet achter de wolken is...
Mijn heldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:25 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik ben het ook zat. Ik kan niet wachten tot de tijd dat het om 05:30 uur alweer licht is en dat je rond 07:30 uur in de tuin je ontbijtje kan nemen bij 20 graden. In de middag een paar wolkjes en 26 graden en s'avonds een verdwaald onweertje om de plantjes van water te voorzien....
*zwijmel* *droom*![]()
nog een paar maandjes en dan weer hopelijk zo'n uitzichtje aan zee![]()
[afbeelding]
*eenschquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:29 schreef nozem het volgende:
Dit weer haat ik echt uit de grond van mijn hart. IJskoude zeikregen in januari. Bah.
Of sneeuw en vorst
Of zon en aangename temperaturen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Mijn held![]()
Je hebt net het ideale weer beschreven
![]()
![]()
het lijkt op te klaren zoals mooi te zien is hier:quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou en nu wil ik godverdomme morgen die klote zon zien, anders staak ik voor de rest van dit jaar!
Nee niet staken want dan weet ik niet wat voor weer het is in het noorden!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou en nu wil ik godverdomme morgen die klote zon zien, anders staak ik voor de rest van dit jaar!
quote:
Sorry maar ik kom zeker wel terug, ik zal echter wel gewoon met mijn website door gaan maar voor de rest, nee sorry...ik doe dit om mijn woede en gezeik te besparen, mijn dag wordt er anders ook niet leuker op, en vooral voor mijn vrienden.quote:
Dat wordt anders SpeedyGJ staat op ontploffen #1.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry maar ik kom zeker wel terug, ik zal echter wel gewoon met mijn website door gaan maar voor de rest, nee sorry...ik doe dit om mijn woede en gezeik te besparen, mijn dag wordt er anders ook niet leuker op, en vooral voor mijn vrienden.
Maar ik kom terugwaarschijndelijk in Feb, er staat ons een onverwachte winter te wachten
![]()
Klinkt als een winterdepressiequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry maar ik kom zeker wel terug, ik zal echter wel gewoon met mijn website door gaan maar voor de rest, nee sorry...ik doe dit om mijn woede en gezeik te besparen, mijn dag wordt er anders ook niet leuker op, en vooral voor mijn vrienden.
Maar ik kom terugwaarschijndelijk in Feb, er staat ons een onverwachte winter te wachten
![]()
Februari 2012?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
![]()
Dag Speedy Ik ga je missen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nog een klein uurtje en dan zeg ik gedag
Hier is het hetzelfde alsg gisteren. Blauwe lucht, zonnetjequote:Op zondag 15 januari 2006 09:56 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen...
Het belooft een prachtige winterdag te worden vandaag.
Tis toch niet koud buitenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:24 schreef -chefke- het volgende:
ben net buiten bezig geweest aan de fietsen enzo tis gruwlijk koud ook al lijkt het warmpjes tis zo`n 0.5 graden hier met een koude windt. kortom mooi weer om achter glas te genieten van het zonnentje.
iemand enig idee wat het weer gaat doen kwa vorst?
-------------------------------------------ma di wo do vrquote:Op zondag 15 januari 2006 14:24 schreef -chefke- het volgende:
ben net buiten bezig geweest aan de fietsen enzo tis gruwlijk koud ook al lijkt het warmpjes tis zo`n 0.5 graden hier met een koude windt. kortom mooi weer om achter glas te genieten van het zonnentje.
iemand enig idee wat het weer gaat doen kwa vorst?
heel vaak en de ene roept dikke vorst en knmi geeft 9 graden op vrijdag dus ik vroeg hier om nog een visie.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tis toch niet koud buiten
Kijk je nooit het weerbericht.....
Daar zijn ze al dagen aan het brullen dat de
temperatuur omhooggaat komende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |