Sorry maar ik kom zeker wel terug, ik zal echter wel gewoon met mijn website door gaan maar voor de rest, nee sorry...ik doe dit om mijn woede en gezeik te besparen, mijn dag wordt er anders ook niet leuker op, en vooral voor mijn vrienden.quote:
Dat wordt anders SpeedyGJ staat op ontploffen #1.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry maar ik kom zeker wel terug, ik zal echter wel gewoon met mijn website door gaan maar voor de rest, nee sorry...ik doe dit om mijn woede en gezeik te besparen, mijn dag wordt er anders ook niet leuker op, en vooral voor mijn vrienden.
Maar ik kom terugwaarschijndelijk in Feb, er staat ons een onverwachte winter te wachten
![]()
Klinkt als een winterdepressiequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry maar ik kom zeker wel terug, ik zal echter wel gewoon met mijn website door gaan maar voor de rest, nee sorry...ik doe dit om mijn woede en gezeik te besparen, mijn dag wordt er anders ook niet leuker op, en vooral voor mijn vrienden.
Maar ik kom terugwaarschijndelijk in Feb, er staat ons een onverwachte winter te wachten
![]()
Februari 2012?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
![]()
Dag Speedy Ik ga je missen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nog een klein uurtje en dan zeg ik gedag
Hier is het hetzelfde alsg gisteren. Blauwe lucht, zonnetjequote:Op zondag 15 januari 2006 09:56 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen...
Het belooft een prachtige winterdag te worden vandaag.
Tis toch niet koud buitenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:24 schreef -chefke- het volgende:
ben net buiten bezig geweest aan de fietsen enzo tis gruwlijk koud ook al lijkt het warmpjes tis zo`n 0.5 graden hier met een koude windt. kortom mooi weer om achter glas te genieten van het zonnentje.
iemand enig idee wat het weer gaat doen kwa vorst?
-------------------------------------------ma di wo do vrquote:Op zondag 15 januari 2006 14:24 schreef -chefke- het volgende:
ben net buiten bezig geweest aan de fietsen enzo tis gruwlijk koud ook al lijkt het warmpjes tis zo`n 0.5 graden hier met een koude windt. kortom mooi weer om achter glas te genieten van het zonnentje.
iemand enig idee wat het weer gaat doen kwa vorst?
heel vaak en de ene roept dikke vorst en knmi geeft 9 graden op vrijdag dus ik vroeg hier om nog een visie.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tis toch niet koud buiten
Kijk je nooit het weerbericht.....
Daar zijn ze al dagen aan het brullen dat de
temperatuur omhooggaat komende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |