Da's behoorlijk kut ja, maar ik zie mezelf niet in zo'n situatie komen. Maar mocht het dan toch zo zijn... ik zou het maar accepteren denk ik, kan weinig anders doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef Camplo het volgende:
Jah maar je denkt er toch aan? Of ik nou in een cel zit of niet lijkt me vrij kut te weten dat je nog maar 10 dagen en paar uur hebt en dat dan je leven gewoon over is.
Als je bedoelt dat je eerst twintig jaar in de gevangenis zit en dan pas hoort dat je over anderhalf jaar gaat sterven, ben ik het niet met je eens.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:06 schreef mr.marcus het volgende:
"gelukkig" duurt het heel lang voordat je het preciese moment weet...
onzekerheid over wanneer je doodgaat maar weten dat je doodgaat is net als in het "echte leven"quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat je eerst twintig jaar in de gevangenis zit en dan pas hoort dat je over anderhalf jaar gaat sterven, ben ik het niet met je eens.
voor wat inspiratie:quote:Ik zou diep gaan nadenken over wat ik als laatste zou mogen eten
NORTH CAROLINA LAST MEALquote:
Zou je ook mogen bepalen wat voor drank je er bij wil? Ik zou dan iets nemen waar flink wat alcohol in zitquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:06 schreef Insertusername. het volgende:
Het schijnt dat tot dood veroordeelden in Amerika wel hun laatste maal mogen kiezen. Dus dat zal diegene dan wel bezighouden. En daarna uitbuiken natuurlijk.
de doodsgorgel van je vrouw toen je haar keel dichtkneepquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:07 schreef Skazminko het volgende:
Ik zou rustig proberen te blijven en proberen te denken aan de mooie en gelukkige moment in mijn leven.
gaat dat zo snel?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Best luguber, al die dingen lezen over executies:
WILLIAM POWELL
Last words and such: He declined to make a final statement and in the minutes before the lethal drugs were injected, Powell told his sister that he loved her. Execution witnesses were separated from Powell by a thick glass window. He turned quickly toward the back of the room and spoke with his executioners as they began to administer the lethal injection. He then began to count down from 99. His lips stopped moving about the time he reached 95.
Hmm t werkt ook nog op deze tijd... probeer maar eens... ogen dicht bnaar boven kijken :quote:
Het is een narcose. Die krijgen ze voordat ze de dodelijke injectie krijgen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:32 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Is even snel als een en narcose... haal je vanaf 10 ook de 6 niet...
Wedden van wel!quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:32 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Is even snel als een en narcose... haal je vanaf 10 ook de 6 niet...
Euhm moeilijke vraag, ik denk dat als ze me uit die cel zouden halen voor dat gebeuren ik 1 ultieme poging zou doen om te ontsnappen door de bewakers ko te krijgen, maar das makkelijk gezegd he.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:59 schreef Camplo het volgende:
Wat zou je doen als je weet dat je bijvoorbeeld op 10 januari om 12:00 s'middags een dodelijke injectie krijgt.
Je hebt natuurlijk een misdaad begaan en okay ze zien er allemaal wel cool uit (die misdadigers op death row), maar ik zou het afgrijselijk vinden te weten dat ik op die tijd doodga. Volgens mij wordt je dan toch compleet gek of ik heb ik dat nou mis?
Wat zouden jullie denken op de aanloop er naartoe?
Geen gezeur of het al dan niet terecht is ofzo maar gewoon wat je zou vinden als jij het was.
Volgens mij gaan ze gewoon net zo lang door als nodig is:quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef TLC het volgende:
Weet trouwens iemand of het waar is dat als een executie mislukt, dus als je dat overleeft door een wonderbaar mirakel, je een vrij man bent ?
quote:2. April 22, 1983. Alabama. John Evans. Electrocution. After the first jolt of electricity, sparks and flames erupted from the electrode attached to Evans's leg. The electrode burst from the strap holding it in place and caught on fire. Smoke and sparks also came out from under the hood in the vicinity of Evans's left temple. Two physicians entered the chamber and found a heartbeat. The electrode was reattached to his leg, and another jolt of electricity was applied. This resulted in more smoke and burning flesh. Again the doctors found a heartbeat. Ignoring the pleas of Evans's lawyer, a third jolt of electricity was applied. The execution took 14 minutes and left Evans's body charred and smoldering.2
quote:5. March 13, 1985. Texas. Stephen Peter Morin. Lethal Injection. Because of Morin's history of drug abuse, the execution technicians were forced to probe both of Morin's arms and one of his legs with needles for nearly 45 minutes before they found a suitable vein.7
Best nogal wat plegen zelfmoord. En ook veel anderen halen hun executie niet eens.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:10 schreef raptorix het volgende:
De ervaring leert dat de meeste ter dood veroordeelden in hun lot berusten en eigenlijk weinig doen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:02 schreef Quarks het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze gewoon net zo lang door als nodig is:
[..]
[..]
Da's wel een hele hoop zeg!quote:TEXAS LAST MEAL
CHARLES DANIEL THACKER
November 9, 2005
Last Meal: Thacker had a final meal request of two double cheeseburgers, French fries with ketchup, onion rings, fajitas, two Mountain Dews, two Coca-Colas, two Dr. Peppers, guacamole dip with tortilla chips, four slices of pepperoni pizza, one chocolate chip, two slices of double chocolate cake and two pints of ice cream.
Het eerst deel wat wordt toegediend is een spierverslapper. Daarna komt de volgende injectie die het zenuwstelsel van binnenuit kapot maakt, en pas daarna de injectie die het hart stopt. Al met al duurt het dus minuten voordat iemand dood is, en hoewel je die persoonniet ziet bewegen (spierverslappers) maakt die persoon het wel allemaal bewust mee. In gevallen waar er iets is misgegaan bij het injecteren heeft het soms zelfs langer dan een uur (!) geduurd.quote:
Nee, ze krijgen geen narcose.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Het is een narcose. Die krijgen ze voordat ze de dodelijke injectie krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |