Mijn teller staat al op zo'n 15 oliebollenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef Sjowhan het volgende:
Morgen veel oliebollen eten bij paps&mams
Nu al 15quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef GF het volgende:
[..]
Mijn teller staat al op zo'n 15 oliebollen![]()
Tsjaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef Godlike02 het volgende:
54. Sjowhan 113
55. Godlike02 112
Gezelligheid![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:11 schreef Mokster het volgende:
Goh... nog maar één dagje 2005...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Dat post ik ook net![]()
Oudejaarsdag mensen!
het is zover!
Het laatste dagje van 2005!
Hier juist niet. 't Heeft lang geduurd, maar toch weer wat punten wat ik wilde halen gehaald, en kijk dan ook terug op een 'vrolijke' 2005quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef GF het volgende:
Best gek hoe snel het jaar gegaan is. Voor mijn gevoel duurde het hele jaar 2 weken. Hoewel als ik terug kijk is m'n leven in het afgelopen jaar compleet veranderd.
Voor een deel positief. Laten we het daarop houden![]()
Ik ben veel rustiger geworden het afgelopen jaar. Vorig jaar oud en nieuw hing ik de beest uit en zoende ik met meerdere meiden op een avond. Nu heb ik een serieuze relatie. Gestopt met een studie, poos gewerkt, poging tot marechaussee, had pech, nu andere studie. Veel nieuwe mensen leren kennen, mensen die ik al kende anders leren kennen. Gebroken neus, leuke vakantie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier juist niet. 't Heeft lang geduurd, maar toch weer wat punten wat ik wilde halen gehaald, en kijk dan ook terug op een 'vrolijke' 2005
Tjeemig mop. Klinkt heel erg.... volwassen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ben veel rustiger geworden het afgelopen jaar. Vorig jaar oud en nieuw hing ik de beest uit en zoende ik met meerdere meiden op een avond. Nu heb ik een serieuze relatie. Gestopt met een studie, poos gewerkt, poging tot marechaussee, had pech, nu andere studie. Veel nieuwe mensen leren kennen, mensen die ik al kende anders leren kennen. Gebroken neus, leuke vakantie.
Mijn jaar in vogelvlucht
Tell me about it . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Mokster het volgende:
Heel cliché, maar jaren gaan echt gruwelijk snel voorbij tegenwoordig...![]()
Vertel mij watquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Mokster het volgende:
Heel cliché, maar jaren gaan echt gruwelijk snel voorbij tegenwoordig...![]()
Ja, ik moet de afgelopen weken weer werken overdag. Het is een schandequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik moet de afgelopen weken weer werken overdag. Het is een schande.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Mokster het volgende:
Het voelt nog als de dag van gister dat ik vorig jaar na een oud&nieuw feestje bij mn ouders bleef crashen (verder kon ik echt niet meer komen) en dat mn moeder me naakt op de badkamervloer vond kotsend met mn hoofd in het toilet en zei: "zooo, dat was een leuk feestje zeker?"![]()
TMIquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Mokster het volgende:
Het voelt nog als de dag van gister dat ik vorig jaar na een oud&nieuw feestje bij mn ouders bleef crashen (verder kon ik echt niet meer komen) en dat mn moeder me naakt op de badkamervloer vond kotsend met mn hoofd in het toilet en zei: "zooo, dat was een leuk feestje zeker?"![]()
Dat was in 1812quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb ooit wel es samen boven de WC pot gekotstgehangen . . .![]()
Ach, 342 was toch al hoger dan ik ooit geweest ben. Ik leer er wel mee leven. Denk ikquote:
Je gaat niet springen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, 342 was toch al hoger dan ik ooit geweest ben. Ik leer er wel mee leven. Denk ik.
De NS raadt vanwege de weersomstandigheden aan om na 16.00 niet meer te springenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je gaat niet springen?
geen scheermesje? Geen spoorwegboekje?
En dan ben je gewoon 30 jaar oud...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Sjowhan het volgende:
Die moks
Gelukkig hebben nooit me ouders me betrapt bij zoiets
Die van mij ook niet, m'n schoonouder daarintegen . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig hebben nooit me ouders me betrapt bij zoiets![]()
ze rijden te langzaamquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
De NS raadt vanwege de weersomstandigheden aan om na 16.00 niet meer te springen.
Ja hequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeemig mop. Klinkt heel erg.... volwassen!![]()
Eh, nog fouter?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dan ben je gewoon 30 jaar oud...
Mn moeder vond het juist ontzettend komisch...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, m'n schoonouder daarintegen . . .![]()
Wat begon met een preek, werd later een diepe, maar dan een echt diepe zucht . . .![]()
Op de zaterdagquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef GF het volgende:
Ik ga slapen, morgen om 8 uur m'n vuurwerk ophalen![]()
Bij jou ook al ??quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:51 schreef Mokster het volgende:
Mn moeder vond het juist ontzettend komisch...
Een paar dagen later wist het halve dorp wat ik had gedaan met oud & nieuw![]()
Niet dat je er veel aan hebt, ze zijn allemaal naar bed toe gegaan . . .quote:
Dies voor morgenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet dat je er veel aan hebt, ze zijn allemaal naar bed toe gegaan . . .![]()
Min of meer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef MissMSX het volgende:
Iedereen is al aan 't inslapen voor morgen?
Nopequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef MissMSX het volgende:
Iedereen is al aan 't inslapen voor morgen?![]()
Ah, de harde kern is er nog. Goedzoquote:
Uh?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:16 schreef Godlike02 het volgende:
Bijna nieuwe ava's af!
kijken of het wat is
Ik ben er niet hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, de harde kern is er nog. Goedzo
Jij bent dan ook de zachte kernquote:
Uitgewerkt?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:19 schreef Mokster het volgende:
Zelfs ik ben er nog!
Niet heel duidelijk neequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk beide wat te donker![]()
Nog steeds vast ??quote:
Bovenste valt nog meequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ben er ook nog
Zal wat pics uploaden wat ik vandaag heb geschoten
Langzaamrijdendquote:
Bijvoorbeeld zo'n lekkere moccakern in een bonbonquote:
Dat is hetzelfde als vast . . .quote:
Da's waar ja... ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bovenste valt nog mee
Ik ga gewoon doorspelen!
Onderste heb ik gevraagd of iemand die beter kan maken
Thx dan maar ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zo'n lekkere moccakern in een bonbon
Niet als je stilstaand gewend bentquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als vast . . .![]()
Oh, en het was barkoud.. sommige stukken in de luwte ging wel, maar voor de rest echt **Bibber**quote:
Je wil zelf niet hard zijnquote:
Let me guess, dat ben jij natuurlijk ??quote:
100 punten en door voor de kleurenmagnetronquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Let me guess, dat ben jij natuurlijk ??![]()
Wat doe je hier dan?quote:
Ik zit de hele week al vast op de bank. Stoel en bed overigens ook . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:30 schreef MissMSX het volgende:
100 punten en door voor de kleurenmagnetron
Maar niet vanavond hoor
Zat ik hooguit vast op de bank![]()
Ga ik ook maar doen denk ik. Nog beetje internerden vanonder de dekensquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gelukkig allang! Nu lekker in mn bedje...
Vastgeroest? Veel cola drinken, dat helpt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zit de hele week al vast op de bank. Stoel en bed overigens ook . . .![]()
En wat mot ik met een kleurenmagnetron ??
Draadloos laptopje, ohhh wat ben ik jaloers op je . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef Mokster het volgende:
Gelukkig allang! Nu lekker in mn bedje...
Join the club!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga ik ook maar doen denk ik. Nog beetje internerden vanonder de dekens
Oh hier ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Draadloos laptopje, ohhh wat ben ik jaloers op je . . .![]()
Ik lust geen colaquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef MissMSX het volgende:
Vastgeroest? Veel cola drinken, dat helpt!
Ja doeiquote:En weet ik veel wat je daar mee mot... zet op marktplaats ofzo
Ik zit alleen wel aan een draadjequote:
Ik kan de grote foto's niet zienquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef Sjowhan het volgende:
komtie:
[[url=http://img16.imagevenue.com/loc24/th_7169e_IMG_0009.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img125.imagevenue.com/loc24/th_038ce_IMG_0010_vert.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img128.imagevenue.com/loc24/th_f05da_IMG_0018.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img137.imagevenue.com/loc24/th_baa7f_IMG_0026.JPG]afbeelding][/URL]
Hij wil ze tot nu toe alleen niet in het groot laten zienquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef Sjowhan het volgende:
komtie:
[[url=http://img16.imagevenue.com/loc24/th_7169e_IMG_0009.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img125.imagevenue.com/loc24/th_038ce_IMG_0010_vert.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img128.imagevenue.com/loc24/th_f05da_IMG_0018.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img137.imagevenue.com/loc24/th_baa7f_IMG_0026.JPG]afbeelding][/URL]
Wie lust er nou geen cola??quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik lust geen cola![]()
[..]
Ja doei![]()
Ik zet veel liever jou erop, misschien dat je je gewicht in goud waard bent![]()
GMTAquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij wil ze tot nu toe alleen niet in het groot laten zien
Ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:38 schreef MissMSX het volgende:
Wie lust er nou geen cola??
Ik lever niks op, trust me...
Echt dat jij een hoop opleverd, zeker als je in onderdelen gaatquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie lust er nou geen cola??
Ik lever niks op, trust me...
Had er 40 geschoten ofzo, zal morgen ook ff nog wat ander leuks laten zien mocht ik er zin in hebbenquote:
Dan moet je gewoon het licht opboostenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:47 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
Film is gewoon te donker![]()
Zo handig ben ik nou ook weer niet met animated gifjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon het licht opboosten![]()
![]()
Beter jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:42 schreef Sjowhan het volgende:
hmm ik zie het
En zo:
[[url=http://img16.imagevenue.com/loc24/th_7169e_IMG_0009.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img125.imagevenue.com/loc24/th_038ce_IMG_0010_vert.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img128.imagevenue.com/loc24/th_f05da_IMG_0018.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img137.imagevenue.com/loc24/th_baa7f_IMG_0026.JPG]afbeelding][/URL]
Heb je de originele filmclip ??quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:49 schreef Godlike02 het volgende:
Zo handig ben ik nou ook weer niet met animated gifjes![]()
Ja, daar had ik nog niet aan gedacht neequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt dat jij een hoop opleverd, zeker als je in onderdelen gaat![]()
Jammer hoor!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:47 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
Film is gewoon te donker![]()
Wij welquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:51 schreef MissMSX het volgende:
Ja, daar had ik nog niet aan gedacht nee![]()
Uiteraard!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb je de originele filmclip ??
Ik mork 't jaquote:
Daarvan kan je het licht omhoog schroeven en dan weer in een animated gifje dumpen . . .quote:
quote:
Gelukkig, jullie zijn toch wel liefquote:
Dat kan niet want ik ben er niet hequote:Op zaterdag 31 december 2005 02:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, jullie zijn toch wel lief
Hoe minder je er bent hoe liever je bentquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik ben er niet he![]()
Of ben ik juist dan lief![]()
Daarom juist en aangezien ik er wel ben, ben ik dus lief . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:04 schreef marcb1974 het volgende:
Dat kan niet want ik ben er niet he![]()
Of ben ik juist dan lief![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe minder je er bent hoe liever je bent
Zelfmeelijquote:
Zal morgen weer is kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daarvan kan je het licht omhoog schroeven en dan weer in een animated gifje dumpen . . .
Is het op dit tijdstip ook nog solidair als ik zeg dat ik de rest van het jaar niet meer ga slapen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 08:36 schreef melismay het volgende:
Ja zegVoor de mensen die dat niet kunnen is dat niet echt vriendelijk.... wees eens solidair!
Ha! Ik wel denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het op dit tijdstip ook nog solidair als ik zeg dat ik de rest van het jaar niet meer ga slapen? :p
Goeiemorgen!![]()
Jij gaat 't vuurwerk vanuit je bed bekijken?quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ha! Ik wel denk ikMisschien slaap ik dit jaar wel uit, begin rond een uurtje of 19 denk ik
Om met Bassie te spreken: "Aan de binnenkant van mijn ogen"quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat 't vuurwerk vanuit je bed bekijken?
Bassie, één van de grote filosofen van de vorige eeuw!quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Om met Bassie te spreken: "Aan de binnenkant van mijn ogen"
Ik word er nog steeds mee doodgegooid.... mijn broertje (18, ja ja) kijkt het nog steeds erg veel en is de dvd's aan het sparenquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bassie, één van de grote filosofen van de vorige eeuw!![]()
Jij en je broertje wonen nog in hetzelfde huis begrijp ik? Als ik er 'toevallig' eens langszap, vind ik er weinig meer aan. Maar ik ben dan ook al 29 natuurlijk...quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik word er nog steeds mee doodgegooid.... mijn broertje (18, ja ja) kijkt het nog steeds erg veel en is de dvd's aan het sparen
Yup, wij wonen nog in 1 huis... IK vind er ook neit veel meer aan, maar hij kan er echt hartelijk om lachenquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij en je broertje wonen nog in hetzelfde huis begrijp ik? Als ik er 'toevallig' eens langszap, vind ik er weinig meer aan. Maar ik ben dan ook al 29 natuurlijk...![]()
Ik hoor het al, jij bevindt je wat meer op mijn niveau!quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Yup, wij wonen nog in 1 huis... IK vind er ook neit veel meer aan, maar hij kan er echt hartelijk om lachen
Mooi, dan is overgekomen wat ik met die opmerking wilde bereikenquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij bevindt je wat meer op mijn niveau!![]()
Ik kijk overigens wel graag naar The Simpsons e.d., dus maak je oko weer niet teveel illusies...quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Mooi, dan is overgekomen wat ik met die opmerking wilde bereiken![]()
Die kwaal hebben alle mannen die ik ken lijkt welquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk overigens wel graag naar The Simpsons e.d., dus maak je oko weer niet teveel illusies...![]()
Dan ken jij vast een heleboel leuke mannen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Die kwaal hebben alle mannen die ik ken lijkt wel
Zij is lief en dan ga jij zitten internetten?quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:15 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben vandaag zooo vrolijk en mn vrtiendinnetje is heeel lief!
Dat verklaart alles!quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:16 schreef JoeyT het volgende:
Ownee wacht... Dat dacht ik 3 dagen geleden... Wat een vieze vuile tyfus hoer is t ook zeg... Zo'n zin om dat k***** wijf helemaal de touwtyfus in te slaan...
Ja dat lucht op![]()
![]()
Ik was ff in de warquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is lief en dan ga jij zitten internetten?![]()
Ik bedoel maar!quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ken jij vast een heleboel leuke mannen!![]()
Hmmm... Ik ga toch voor southpark...quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk overigens wel graag naar The Simpsons e.d., dus maak je oko weer niet teveel illusies...![]()
Die valt onder de e.d.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm... Ik ga toch voor southpark...
Screw you guys... I'm going home!
Je hebt een leuk vriendinnetje... Hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef GF het volgende:
[..]
Mijn teller staat al op zo'n 15 oliebollen![]()
Het si ook helemaal niet koud meerquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:47 schreef MissMSX het volgende:
En weg is alle sneeuw. Dat gaat snel in 1 nachtje zeg
Ik ben iig blij dat ik gisteravond nog even romantisch in m'n uppie door de sneeuw naar de Appie ben gelopen. Heb gelukkig niet tot vandaag uitgesteldquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Het si ook helemaal niet koud meer
Lekker door die sneeuwpapquote:
Je gaat met hem mee dus, gezellig samenquote:
Niet je open schoentjes aantrekken hequote:
In gedachten ben ik bij'emquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat met hem mee dus, gezellig samen![]()
Je moet nog steeds lopend bij je auto komen neem ik aanquote:
Die twee meter overleef ik vastquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet nog steeds lopend bij je auto komen neem ik aan
Jep, heb em ook in een 2mB versie mocht je die willenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beter ja
Die ijsschotsen zijn mooi
Lief van je, maar nee dank jequote:Op zaterdag 31 december 2005 11:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jep, heb em ook in een 2mB versie mocht je die willen
Maar niet op je sitequote:Op zaterdag 31 december 2005 11:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jep, heb em ook in een 2mB versie mocht je die willen
Dat denk jij!quote:
Tyfus is het woord jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:07 schreef Mokster het volgende:
Mn sokken en schoenen zijn doorweekt. En mn broek is zeiknat aan de onderkant!![]()
Tyfus-sneeuwprut!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat denk jij!![]()
* AirwiN bekijkt marmotten_in_leren_pakjes.avi op de HD van Sjowhan...
dat lijkt me ook geen goed planquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga vandaag NIET m'n Peugeotje aan de praat werken in dit tyfusweer
Het is helaas ook geen goed plan hem te lang stil te laten staan... dilemma...quote:
Waarom niet? Kan ie prima toch wel?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga vandaag NIET m'n Peugeotje aan de praat werken in dit tyfusweer
Het is kut tyfusweerquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan ie prima toch wel?
Sorryquote:
quote:
Wat is er nou weer mis met kutweer?quote:
Niets, maar net zei ik nog dat tyfysweer wel echt 't woord wasquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met kutweer?![]()
Ik zat eigenlijk te wachten op de reactie van degene die 't alternatief voorstelde...quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets, maar net zei ik nog dat tyfysweer wel echt 't woord was
Wat MissMSX zei!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te wachten op de reactie van degene die 't alternatief voorstelde...![]()
Ik hou m'n mond al weerquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te wachten op de reactie van degene die 't alternatief voorstelde...![]()
That's the way I like them... Zwijgzaam en volgzaam!quote:
Wat was de pietcode? Werkt vast nog wel of niet?quote:
Jammer.... Nou ja, we hebben altijdquote:
Dikke pretquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat was de pietcode? Werkt vast nog wel of niet?
Test:![]()
Ik ook en ik ben niet gaan slapen tussendoorquote:
Hoe hou je het vol chick??quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben niet gaan slapen tussendoor
I dunno, het liefste zou ik naar bed gaan nuquote:
Wie houdt je tegen om even een uurtje te slapenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:52 schreef melismay het volgende:
[..]
I dunno, het liefste zou ik naar bed gaan nu
.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wie houdt je tegen om even een uurtje te slapen
Ohquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef melismay het volgende:
[..]
.
Uhm...
eens even denken....
uhm.....
Mijn baas?
Per 1 januari wil ik eigenlijk wel een nieuwe, maar nog geen idee watquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Per 1 januari wil ik eigenlijk wel een nieuwe, maar nog geen idee wat
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar goed, thanx for tryingquote:
Hij is leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar goed, thanx for trying
Nog nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:07 schreef Mokster het volgende:
Hoest met je eigen filmmakerij trouwens? Al een manier gevonden om de boel wat op te lichten?
Dat is ie ook, maar ik wil iets dat beter bij mij pastquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is ie ook, maar ik wil iets dat beter bij mij past
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Wil je niet van dat soort opmerkingen maken![]()
Neequote:Op zaterdag 31 december 2005 13:30 schreef melismay het volgende:
[..]Wil ik uberhaupt weten waarom neit!?
Jij ook Muuk!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef Mukie het volgende:
Even langshopt om jullie alvast een heel fijn 2006 te wensen
Maak er een leuke avond/nacht/ochtend van!
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef Mukie het volgende:
nouuuuuquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee![]()
Je moet niet er voor gaan dat we ze er zo in tikken
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:42 schreef melismay het volgende:
[..]
nouuuuu
Ik ben gewoon een heel naief meisje![]()
Dat je jezelf in twijfel trekt lijkt me logisch, maar bij mij is t nog waar ookquote:
Ik ben de draad echt helemaal kwijt nu... had toch al geen idee waar het over gingquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat je jezelf in twijfel trekt lijkt me logisch, maar bij mij is eht nog waar ook
Dankje. Likewisequote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef Mukie het volgende:
Mannen zijn liefquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Net als mannen en ziek zijn met oud & nieuw
Ik niet iig neequote:Op zaterdag 31 december 2005 13:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar je kan er (bijna) niet meer zonder
kusjekroelquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mannen zijn liefen ziek zijn met o&n is gewoon dom
![]()
Weer op oorlogspad Chris?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Net als mannen en ziek zijn met oud & nieuw
Volgens mij is de toevoeging `sommige´ heel belangrijk hierquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mannen zijn liefen ziek zijn met o&n is gewoon dom
![]()
Spreekt hier een vernederd en achtergelaten slachtoffer?quote:
Goeiesmiddagsquote:
Was gisteravond al aan het dooien . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:47 schreef MissMSX het volgende:
En weg is alle sneeuw. Dat gaat snel in 1 nachtje zeg![]()
De oorlogsverf kwam wel goed over op de webcam, dat wel.quote:
Middagquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goeiesmiddags![]()
[..]
Was gisteravond al aan het dooien . . .![]()
![]()
homoquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef GF het volgende:
Met m'n broertje straks al wat vuurwerk afsteken![]()
Voor het eerst in mijn leven m'n haar in een staartje gedaanPuur praktisch, want iedereen scheld me uit voor homo
![]()
eerst een foto, dan schelden wij je pas uit!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef GF het volgende:
Voor het eerst in mijn leven m'n haar in een staartje gedaanPuur praktisch, want iedereen scheld me uit voor homo
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:10 schreef melismay het volgende:
Middag![]()
Je wil toch niet zeggen dat je net pas je bed uit komt rollen he!?![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
De oorlogsverf kwam wel goed over op de webcam, dat wel.
Another Christine victim!quote:
Touché, dame!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Moet je de juiste teksten maar naar de juiste personen sturen...
Nou ja, het werd het ook helemaal. Alleen niet noodzakelijk al in 1999.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Moet je de juiste teksten maar naar de juiste personen sturen...
en dat weet jij omdat...???quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het werd het ook helemaal. Alleen niet noodzakelijk al in 1999.
foto!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef GF het volgende:
![]()
Ik ben altijd al een trendsetter geweest!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het werd het ook helemaal. Alleen niet noodzakelijk al in 1999.
Jij en ik het onderwerp al wel eerder hebben aangesneden. Hoe anders?quote:
Ik weet het.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:18 schreef Mokster het volgende:
En je weet het he? Hot in 2006....
quote:
Geen post hier waarschijnlijk, dus weet ik niet wat ik aan medicijnen slikken moetquote:
Ja.. die telefoonlui kan ik ook niet uitstaan....quote:
Waarom staat dat in R&P en niet in onz?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja.. die telefoonlui kan ik ook niet uitstaan....
hebben jullie de nieuwste robbie al gezien? moet ik aan haar laten zien of verwijderen?
Ow.. dat zijn "wij" de TPG.. die mooie gele brieven..quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen post hier waarschijnlijk, dus weet ik niet wat ik aan medicijnen slikken moet![]()
Vet minderquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen post hier waarschijnlijk, dus weet ik niet wat ik aan medicijnen slikken moet![]()
Ziekenhuis bellen heeft geen zin, die weten hier niets vanaf. En degene die het wel weten werken natuurlijk niet in het weekendquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ow.. dat zijn "wij" de TPG.. die mooie gele brieven..die moeten altijd mee, daar is de leiding echt streng op, en terecht.... Het was vandaag zker niet druk, dus je postbode is waarschijnlijk al wel langsgeweest. Dan moet je het ziekenhuis bellen denk ik...
Vandaag niet, zit een beetje krap in mijn tijdquote:
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 16 vandaar dat het zo rustig wasquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziekenhuis bellen heeft geen zin, die weten hier niets vanaf. En degene die het wel weten werken natuurlijk niet in het weekend
Ach ja, dat wordt weer een weekend gokken![]()
Jij niet alleen . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:26 schreef Mokster het volgende:
Ik blij dat ik gewoon alleen maar hier post!![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef melismay het volgende:
Vandaag niet, zit een beetje krap in mijn tijd![]()
Wheheheheeeequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:26 schreef Christine het volgende:
nixxx heb je deze al gezien? Het is leuk geweest.
Iemand die zichzelf kaarten stuurt? Fo iemand die een grap uithaald met een ander?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wheheheheeeehulde...
maar er zijn echt zulke mensen he... ik had afgelopen week met post bezorgen op 1 adres drie dagen achter elkaar een andere kaart met hetzelfde zielige verhaaltje erop.. a la robbiericardo.. en dat was serieus..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |