Mijn teller staat al op zo'n 15 oliebollenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef Sjowhan het volgende:
Morgen veel oliebollen eten bij paps&mams
Nu al 15quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef GF het volgende:
[..]
Mijn teller staat al op zo'n 15 oliebollen![]()
Tsjaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef Godlike02 het volgende:
54. Sjowhan 113
55. Godlike02 112
Gezelligheid![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:11 schreef Mokster het volgende:
Goh... nog maar één dagje 2005...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Dat post ik ook net![]()
Oudejaarsdag mensen!
het is zover!
Het laatste dagje van 2005!
Hier juist niet. 't Heeft lang geduurd, maar toch weer wat punten wat ik wilde halen gehaald, en kijk dan ook terug op een 'vrolijke' 2005quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef GF het volgende:
Best gek hoe snel het jaar gegaan is. Voor mijn gevoel duurde het hele jaar 2 weken. Hoewel als ik terug kijk is m'n leven in het afgelopen jaar compleet veranderd.
Voor een deel positief. Laten we het daarop houden![]()
Ik ben veel rustiger geworden het afgelopen jaar. Vorig jaar oud en nieuw hing ik de beest uit en zoende ik met meerdere meiden op een avond. Nu heb ik een serieuze relatie. Gestopt met een studie, poos gewerkt, poging tot marechaussee, had pech, nu andere studie. Veel nieuwe mensen leren kennen, mensen die ik al kende anders leren kennen. Gebroken neus, leuke vakantie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier juist niet. 't Heeft lang geduurd, maar toch weer wat punten wat ik wilde halen gehaald, en kijk dan ook terug op een 'vrolijke' 2005
Tjeemig mop. Klinkt heel erg.... volwassen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ben veel rustiger geworden het afgelopen jaar. Vorig jaar oud en nieuw hing ik de beest uit en zoende ik met meerdere meiden op een avond. Nu heb ik een serieuze relatie. Gestopt met een studie, poos gewerkt, poging tot marechaussee, had pech, nu andere studie. Veel nieuwe mensen leren kennen, mensen die ik al kende anders leren kennen. Gebroken neus, leuke vakantie.
Mijn jaar in vogelvlucht
Tell me about it . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Mokster het volgende:
Heel cliché, maar jaren gaan echt gruwelijk snel voorbij tegenwoordig...![]()
Vertel mij watquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Mokster het volgende:
Heel cliché, maar jaren gaan echt gruwelijk snel voorbij tegenwoordig...![]()
Ja, ik moet de afgelopen weken weer werken overdag. Het is een schandequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik moet de afgelopen weken weer werken overdag. Het is een schande.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Mokster het volgende:
Het voelt nog als de dag van gister dat ik vorig jaar na een oud&nieuw feestje bij mn ouders bleef crashen (verder kon ik echt niet meer komen) en dat mn moeder me naakt op de badkamervloer vond kotsend met mn hoofd in het toilet en zei: "zooo, dat was een leuk feestje zeker?"![]()
TMIquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Mokster het volgende:
Het voelt nog als de dag van gister dat ik vorig jaar na een oud&nieuw feestje bij mn ouders bleef crashen (verder kon ik echt niet meer komen) en dat mn moeder me naakt op de badkamervloer vond kotsend met mn hoofd in het toilet en zei: "zooo, dat was een leuk feestje zeker?"![]()
Dat was in 1812quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb ooit wel es samen boven de WC pot gekotstgehangen . . .![]()
Ach, 342 was toch al hoger dan ik ooit geweest ben. Ik leer er wel mee leven. Denk ikquote:
Je gaat niet springen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, 342 was toch al hoger dan ik ooit geweest ben. Ik leer er wel mee leven. Denk ik.
De NS raadt vanwege de weersomstandigheden aan om na 16.00 niet meer te springenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je gaat niet springen?
geen scheermesje? Geen spoorwegboekje?
En dan ben je gewoon 30 jaar oud...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Sjowhan het volgende:
Die moks
Gelukkig hebben nooit me ouders me betrapt bij zoiets
Die van mij ook niet, m'n schoonouder daarintegen . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig hebben nooit me ouders me betrapt bij zoiets![]()
ze rijden te langzaamquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
De NS raadt vanwege de weersomstandigheden aan om na 16.00 niet meer te springen.
Ja hequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeemig mop. Klinkt heel erg.... volwassen!![]()
Eh, nog fouter?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dan ben je gewoon 30 jaar oud...
Mn moeder vond het juist ontzettend komisch...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, m'n schoonouder daarintegen . . .![]()
Wat begon met een preek, werd later een diepe, maar dan een echt diepe zucht . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |