ik ben bang dat ze dat niet doet en dat ze me weg gaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:53 schreef Et-Cetera het volgende:
Laat die ouders maar doen joh, op deze manier drijven ze haar alleen maar verder richting jou..
Dat zou ik sowieso zeker even doen; opkroppen is ook niet goed; GEWOON FF KEIHARD SCHREEEEEUUWWWEEENNNN!!!!!!!quote:ik kan wel schreeurwn.
Ze wilde toch met je trouwen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:56 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze dat niet doet en dat ze me weg gaat
ze is niet zwangerquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:56 schreef Lienekien het volgende:
Dus, Ramona is zwanger. Gefeliciteerd.
Plus dattie in haar mailbox zit te neuzen; ook dat nog eensquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
Goeiendag...jij bent ook niet de slimste he? En over veel fatsoen beschik je ook al niet.Niet alleen een persoonlijke e-mail + adressen op een openbaar forum plaatsen. Maar ook nog als enige uit deze mail halen dat die ouder je van je vriendin willen verwijderen. Ik lees alleen een smeekbede van een bezorgde vader.
![]()
"Zeker gezien ook je vorige zwangerschap en de manier waarop dat verliep lijkt het me verstandig dat we deze keer wel bij je kunnen zijn om je te steunen."quote:
sorryquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef shmoopy het volgende:
TS, ik heb de mail verwijderd, mag niet hier, en los daarvan heel erg not done om dat zomaar te plaatsen.
Heb je ondertussen al geschreeuwt?quote:
Inderdaad...een goede basis van vertrouwen voor een huwelijk hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef vosss het volgende:
Plus dattie in haar mailbox zit te neuzen; ook dat nog eens
Doe jij dat niet dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:01 schreef Fling het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid: Jij leest haar mail, je opent ook nieuwe mailtjes en dan bepaal je of zij ze mag lezen? En indien niet, dan verwijder je ze uit voorzorg? Lijkt me een gezonde basis voor een goede relatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |