je moet een zo hoog mogelijke hypotheek nemen al kan je het contant betalen. Belastingtechnisch is het geweldig. Je mag zo ontiegelijk afschrijven dat wil je niet weten.
Dan komen er mensen die roepen ja en de rijken worden rijker en de arme worde armer.
Tijd geleden was er hier over iets op TV. Omdat ze het willen verbieden om de hypotheek rente te kunnen afschrijven. De armen zeggen eindelijk eindelijk eindelijk.
ECHTER toen kwam er een rijk persoon aan het word. Ja zegt hij ik heb meer dan 30miljoen euro. Ja ik heb een toren hoge hypotheek. Dat is gewoon belasting voordeel
![]()
Op het moment dat het NIET meer kan moet ik op iets anders gaan bezuinigen. Want van het extra geld wat ik nu overhoud betaal ik bv de 2 tuinmannen de 4 huishoudsters. En wat denk je dat het onderhoud van zo een huis kost? Schildertje hier noem maar op.
Als ik straks moet bezuinigen schop ik die huishoudsters er uit. En de rest ook. Genoeg zwart werkers die dat doen voor veel minder. Doen we dat toch.
Ja de rijken zorgen voor werk waar de armen wat aan hebben. Klinkt heel arrogant zegt hij zelf maar het is wel een feit. ECHTER word daar nooit naar gekeken.
Moet zeggen dat hij daar wel een punt heeft.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group