Voor jou Erikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand zin om er één voor mij te trekken? Ben wel benieuwd wat er op mijn pad gaat komen.
Hoe toepasselijk voor mijn situatie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
De kaart die ik voor jou heb getrokken:
Voor jou VD:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:43 schreef VD het volgende:
Ik zou wel weer eens een kaartje willen. Doe maar relationeel..
Hier het zelfde probleem, je hebt tarotkaarten maar een hele boel decks met allemaal verschillende aantallen kaarten, je hebt wishkaarten, je hebt miraclekaarten o.i.d.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:42 schreef Burner82 het volgende:
wie zou er voor mij een kaart willen trekken?
en waar kan ik info vinden over de soorten decks en kaarten? laatste keer dat ik probeerde er doorheen te komen zag ik door de decks de kaarten niet meer...
Deze kaart heb ik voor jou getrokken CvBquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:10 schreef CvB het volgende:
Hallo daar! Op het moment zit ik relationeel nogal in de knoop, grotendeels door mijn eigen stomme schuld. Ik kan op het moment niet van me afzetten dat ik zoveel domme beslissingen achter elkaar heb genomen. Blijf mezelf maar verwijten maken en terugdenken hoe ik alles anders had kunnen doen.
Graag zou ik van de kaarten willen vernemen hoe de toekomst op liefdesgebied eruitziet en of ik binnenkort weer een beetje met mezelf door één deur kan. Alvast bedankt voor de moeite!
Kaartje voor jou Burner82:quote:Op zondag 5 maart 2006 11:42 schreef Burner82 het volgende:
wie zou er voor mij een kaart willen trekken?
en waar kan ik info vinden over de soorten decks en kaarten? laatste keer dat ik probeerde er doorheen te komen zag ik door de decks de kaarten niet meer...
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:49 schreef senesta het volgende:
Hier het zelfde probleem, je hebt tarotkaarten maar een hele boel decks met allemaal verschillende aantallen kaarten, je hebt wishkaarten, je hebt miraclekaarten o.i.d.
Wat is nu wel en wat is nu niet tarot, en waarom de verschillende aantallen kaarten![]()
Toen ik 11 jaar geleden voor het eerst een deck wilde kopen, zag ik ook door alle bomen het bos niet meer.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:42 schreef Burner82 het volgende:
en waar kan ik info vinden over de soorten decks en kaarten? laatste keer dat ik probeerde er -doorheen te komen zag ik door de decks de kaarten niet meer...
ondanks mijn grote scepsis, over tarot, en al helemaal over tarot via internet, thnx, het heeft me toch geholpenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kaartje voor jou Burner82:
[afbeelding]
Bekers Aas:
Azen symboliseren - evenals het correlerende getal één - kansen die ontdekt en aangegrepen moeten worden. In Bekers Aas schuilt de kans om diep, innerlijk geluk en onze ware roeping te vinden. Voorwaarde daarvoor is dat we ons voor de aanwezige mogelijkheden open stellen, ze onderkennen en ons op de weg naar het doel laten leiden, in plaats van eigengerechtig de verlangens van ons ego te willen bevredigen.
De kaart benadrukt eveneens de graalskelk en accentueert dat ons vermogen om ons over te geven en onze bereidheid om ons open te stellen, onontbeerlijke voorwaarden voor het ervaren van het grote geluk vormen.
Mooi om te horen en graag gedaanquote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef Burner82 het volgende:
ondanks mijn grote scepsis, over tarot, en al helemaal over tarot via internet, thnx, het heeft me toch geholpen
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:43 schreef freija het volgende:
Hallo
Tijdje weggeweest en zie dat het topic nog steeds goed loopt![]()
Zou iemand een kaart voor mij willen trekken met betrekking tot de liefde?
Alvast bedankt!![]()
Tuurlijk...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:25 schreef pepper_961 het volgende:
Zou iemand alsjeblieft voor mij een kaartje willen trekken?! please?
Dankjewel!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tuurlijk...de getrokken kaart voor jou:
[afbeelding]
Staven Prins:
Prinsen staan voor een stemming, een atmosfeer, waarin iets gebeurt. Daarbij belichaamt Staven Prins de hete Zuidenwind, die als brenger van het warme jaargetijde verwelkomd werd, maar die men toch ook als de verwoester van de oogst vreesde.
Het staat vooral voor een vurige stemming, die door ongeduld en honger naar belevenissen, maar natuurlijk ook door levenslust en bruisende vitaliteit wordt gekenmerkt. Het accent ligt het meest op storm en drang en op begeerte om nieuw land te vervoveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |