abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35479668
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand zin om er één voor mij te trekken? Ben wel benieuwd wat er op mijn pad gaat komen .
Voor jou Erik :

Bekers 6: Genot:

De behulpzame en verbindende kwaliteit van het getal 6 betekent in de kleur Bekers dat de gevoelens stromen en de krachten zich in een harmonieuze evenwicht bevinden.
Daarmee beschrijft de kaart een toestand van vreugde, tevredenheid en goede stemming.

De kaart accentueert daarentegen dat de vraagsteller ervan geniet dat hij zijn midden (terug)gevonden heeft en evenwichtig, tevreden en vol goede moed is.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:41:50 #52
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35479820
Mijn dank is groot .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:59:11 #53
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35480486
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:31 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Tuurlijk

De kaart die ik voor jou heb getrokken:
Hoe toepasselijk voor mijn situatie. Bedankt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35587874
Ik zou wel weer eens een kaartje willen. Doe maar relationeel. .
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:37:17 #55
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35590042
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:43 schreef VD het volgende:
Ik zou wel weer eens een kaartje willen. Doe maar relationeel. .
Voor jou VD:

Troeven XII: De gehangene:

Deze kaart staat voor stilstand, vastzitten, gedwongen pauzes, kortom voor alle crisis die ons ertoe dwingen anders te gaan denken en de zaak van een andere kant te bezien.
Ze kan zodoende een lastige hindernis of een dwingende voorwaarde voor een wezenlijk inzicht of belangrijke ervaring betekenen.
Zeker is slechts dat hetgeen door deze kaart wordt beschreven, tijd nodig heeft - en stellig meer dan de vrager zich voorstelt.

Relaties:
In een onverdragelijke relatiecrisis gevangen zitten.
Door nieuwe inzichten, rust en de dingen laten gebeuren krijg je alles vanzelf op een rijtje.
And know what you want,
pi_35591828
Slaat goed op die zeven jaren van een paar maanden terug. Thanks!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 10:10:21 #57
42381 CvB
handles your hunger better
pi_35703650
Hallo daar! Op het moment zit ik relationeel nogal in de knoop, grotendeels door mijn eigen stomme schuld. Ik kan op het moment niet van me afzetten dat ik zoveel domme beslissingen achter elkaar heb genomen. Blijf mezelf maar verwijten maken en terugdenken hoe ik alles anders had kunnen doen.

Graag zou ik van de kaarten willen vernemen hoe de toekomst op liefdesgebied eruitziet en of ik binnenkort weer een beetje met mezelf door één deur kan. Alvast bedankt voor de moeite!
Vind ik
  zondag 5 maart 2006 @ 11:42:08 #58
133321 Burner82
Speedo fan
pi_35734480
wie zou er voor mij een kaart willen trekken?

en waar kan ik info vinden over de soorten decks en kaarten? laatste keer dat ik probeerde er doorheen te komen zag ik door de decks de kaarten niet meer...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  Moderator zondag 5 maart 2006 @ 11:49:26 #59
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35734691
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:42 schreef Burner82 het volgende:

en waar kan ik info vinden over de soorten decks en kaarten? laatste keer dat ik probeerde er doorheen te komen zag ik door de decks de kaarten niet meer...
Hier het zelfde probleem, je hebt tarotkaarten maar een hele boel decks met allemaal verschillende aantallen kaarten, je hebt wishkaarten, je hebt miraclekaarten o.i.d.
Wat is nu wel en wat is nu niet tarot, en waarom de verschillende aantallen kaarten
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 5 maart 2006 @ 21:40:58 #60
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35754921
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 10:10 schreef CvB het volgende:
Hallo daar! Op het moment zit ik relationeel nogal in de knoop, grotendeels door mijn eigen stomme schuld. Ik kan op het moment niet van me afzetten dat ik zoveel domme beslissingen achter elkaar heb genomen. Blijf mezelf maar verwijten maken en terugdenken hoe ik alles anders had kunnen doen.

Graag zou ik van de kaarten willen vernemen hoe de toekomst op liefdesgebied eruitziet en of ik binnenkort weer een beetje met mezelf door één deur kan. Alvast bedankt voor de moeite!
Deze kaart heb ik voor jou getrokken CvB :

Bekers 10: Verzadiging:

De 10 als het getal van de overvloed staat hier bij de hoogste kaart uit de kleur Bekers voor de volledige ontwikkeling van de gevoelens en daardoor voor het hoogste geluk.

De kaart staat voor vervulling en diep beleefd geluk. Ze benadrukt evenwel ook dat het hoogtepunt bereikt is en het daarom tijd is om van het grote geluk te genieten, zonder het te willen vasthouden.

Relaties:
Echte gevoelens zonder misleiding of illusie - de golven zijn tot bedaren gebracht - jezelf thuis en in goede handen voelen - liefdevolle vriendschap binnen en buiten je relatie met dankbaarheid ondervinden.
And know what you want,
  zondag 5 maart 2006 @ 21:48:49 #61
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35755225
quote:

Kaartje voor jou Burner82:

Bekers Aas:

Azen symboliseren - evenals het correlerende getal één - kansen die ontdekt en aangegrepen moeten worden. In Bekers Aas schuilt de kans om diep, innerlijk geluk en onze ware roeping te vinden. Voorwaarde daarvoor is dat we ons voor de aanwezige mogelijkheden open stellen, ze onderkennen en ons op de weg naar het doel laten leiden, in plaats van eigengerechtig de verlangens van ons ego te willen bevredigen.

De kaart benadrukt eveneens de graalskelk en accentueert dat ons vermogen om ons over te geven en onze bereidheid om ons open te stellen, onontbeerlijke voorwaarden voor het ervaren van het grote geluk vormen.
And know what you want,
  zondag 5 maart 2006 @ 22:16:49 #62
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35756509
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:49 schreef senesta het volgende:

Hier het zelfde probleem, je hebt tarotkaarten maar een hele boel decks met allemaal verschillende aantallen kaarten, je hebt wishkaarten, je hebt miraclekaarten o.i.d.
Wat is nu wel en wat is nu niet tarot, en waarom de verschillende aantallen kaarten
quote:

en waar kan ik info vinden over de soorten decks en kaarten? laatste keer dat ik probeerde er -doorheen te komen zag ik door de decks de kaarten niet meer...
Toen ik 11 jaar geleden voor het eerst een deck wilde kopen, zag ik ook door alle bomen het bos niet meer.
Ik heb toen gegeken naar de 2 meest bekende decks:

Rider Waite:
- Kleine intro Rider waite
- Rider Waite + Plaatjes serie

Aleister Crowley:
Aleister Crowley + Tarot algemene info

De Rider Waite heeft "simpele" tekeningen, wat makkelijker en meer benaderbaar voor iemand net begint met tarot-kaarten. Mij sprak het persoonlijk nooit zo aan, dus ik ben begonnen met Crowley, plaatjes spraken me erg aan en meestal zeggen ze ook, dat je gewoon naar een paar Decks moet gaan kijken (bv in de winkel) en kijken wat je aanspreekt en wat je mooi vindt...
Inmiddels heb ik meerdere decks nu (ook de Rider Waite ).

Ik weet wel, dat ik het toen ook erg chaotisch vond, zo'n pak kaarten, je moet er echt een beetje aan wennen, voordat ze een beetje "eigen" worden en je het een beetje kunt interpreteren.

Hier is ook nog het een en ander te vinden:
Tarot Startpagina
Maar het relaxte is om gewoon wat decks door te nemen zelf
And know what you want,
  maandag 6 maart 2006 @ 19:54:24 #63
133321 Burner82
Speedo fan
pi_35785471
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Kaartje voor jou Burner82:

[afbeelding]

Bekers Aas:

Azen symboliseren - evenals het correlerende getal één - kansen die ontdekt en aangegrepen moeten worden. In Bekers Aas schuilt de kans om diep, innerlijk geluk en onze ware roeping te vinden. Voorwaarde daarvoor is dat we ons voor de aanwezige mogelijkheden open stellen, ze onderkennen en ons op de weg naar het doel laten leiden, in plaats van eigengerechtig de verlangens van ons ego te willen bevredigen.

De kaart benadrukt eveneens de graalskelk en accentueert dat ons vermogen om ons over te geven en onze bereidheid om ons open te stellen, onontbeerlijke voorwaarden voor het ervaren van het grote geluk vormen.
ondanks mijn grote scepsis, over tarot, en al helemaal over tarot via internet, thnx, het heeft me toch geholpen
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:10:09 #64
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35847912
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef Burner82 het volgende:

ondanks mijn grote scepsis, over tarot, en al helemaal over tarot via internet, thnx, het heeft me toch geholpen
Mooi om te horen en graag gedaan
And know what you want,
pi_35865998
Hallo
Tijdje weggeweest en zie dat het topic nog steeds goed loopt
Zou iemand een kaart voor mij willen trekken met betrekking tot de liefde?
Alvast bedankt!
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:17:02 #66
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35877728
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:43 schreef freija het volgende:
Hallo
Tijdje weggeweest en zie dat het topic nog steeds goed loopt
Zou iemand een kaart voor mij willen trekken met betrekking tot de liefde?
Alvast bedankt!
Tuurlijk

De kaart die ik voor jou getrokken heb:

Zwaarden 8: Inmenging:

De 8 als het getal van verandering, transformatie en het nieuwe begin krijgt bij de Zwaarden de vorm van belemmering en stagnatie, van een moeizaam proces, dat door innerlijke hindernissen of verboden van buiten af bemoeilijkt wordt.

Het accent ligt nog meer op de volhardende kracht van het verstand, dat zich door storende factoren - zoals innerlijke verwardheid of uiterlijke hindernissen - weliswaar laat afremmen, maar niet tegenhouden.

Relaties:
Het partnerschap is "topzwaar" - beslissingen worden geblokkeerd door een voortdurend "ja maar..." - hardnekkige innerlijke twijfels belasten de relatie - alleen rust, innerlijke helderheid en warmte vanuit het hart kunnen de toestand in een positieve veranderen.
And know what you want,
pi_35901269
Dankje Delta!
De kaart was eerst even een teleurstelling, maar in 2e instantie verbaast hij me ook niet hahaha!
Maar is goed om te lezen dat rust, innerlijke helderheid en warmte de toestand positief kan veranderen, want voor het eerst in m'n leven ben ik verliefd en voel ik juist die rust, ipv chaos en ipv de boel niet kunnen overzien heb ik het idee dat ik het nog nooit zo helder heb gezien... Voor het eerst geen last van klassieke angsten en bereid om rustig met de flow mee te gaan
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
pi_35941254
Zou iemand alsjeblieft voor mij een kaartje willen trekken?! please?
The waves you made will always be
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:11:50 #69
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36057416
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:25 schreef pepper_961 het volgende:
Zou iemand alsjeblieft voor mij een kaartje willen trekken?! please?
Tuurlijk... de getrokken kaart voor jou:

Staven Prins:

Prinsen staan voor een stemming, een atmosfeer, waarin iets gebeurt. Daarbij belichaamt Staven Prins de hete Zuidenwind, die als brenger van het warme jaargetijde verwelkomd werd, maar die men toch ook als de verwoester van de oogst vreesde.

Het staat vooral voor een vurige stemming, die door ongeduld en honger naar belevenissen, maar natuurlijk ook door levenslust en bruisende vitaliteit wordt gekenmerkt. Het accent ligt het meest op storm en drang en op begeerte om nieuw land te vervoveren.
And know what you want,
pi_36081469
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Tuurlijk... de getrokken kaart voor jou:

[afbeelding]

Staven Prins:

Prinsen staan voor een stemming, een atmosfeer, waarin iets gebeurt. Daarbij belichaamt Staven Prins de hete Zuidenwind, die als brenger van het warme jaargetijde verwelkomd werd, maar die men toch ook als de verwoester van de oogst vreesde.

Het staat vooral voor een vurige stemming, die door ongeduld en honger naar belevenissen, maar natuurlijk ook door levenslust en bruisende vitaliteit wordt gekenmerkt. Het accent ligt het meest op storm en drang en op begeerte om nieuw land te vervoveren.
Dankjewel!
Ik heb het een paar keer gelezen en ik herken wel wat ja.
The waves you made will always be
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:29:51 #71
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36649861
Zijn er nog mensen hier die kaartjes trekken?
And know what you want,
pi_36716318
Kan er iemand een kaartje trekken voor mij op relationeel gebied. Met de vraag of wat ik graag wil haalbaar is. Zou ik tof vinden.
pi_36720629
Ik zou ook graag weer eens een kaart willen...(algemeen)....
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 6 april 2006 @ 21:08:02 #74
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_36720744
Ik ook graag een algemene
pi_36722483
ik wil het best proberen.... Zit alleen zelf ff niet lekker in mn vel, dus weet niet wat er uit zal gaan komen...
U roept maar
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')