Bootcut wil toch niet zeggen dat je zo'n lange broek moet kopen dat het de grond raakt?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:29 schreef synkronized het volgende:
Vind bootcuts lelijk en heb ze ook nooit gehad.![]()
En vind het gewoon zonde dat je broek je schoen opvreet.
Heel vreemd inderdaad, alhoewel het niet vreemd is dat bedrijven de markt dicteren (ze creëeren soms hun eigen vraag) zonder dat daar echt behoefte aan is.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:41 schreef AgentSmith2 het volgende:
[..]
Ik vraag me al heel lang af waarom winkels altijd meteen de hele collectie aan de laatste mode aanpassen. Alsof er opeens geen vraag meer zou zijn naar 'niet-modieuze' kleding. Eigenlijk is het gewoon minachting van de klant. Werkelijk geen enkele andere branche, voor zover ik kan bedenken, doet mee aan deze waanzin. Stel je eens voor dat de stropdas 'uit de mode' zou raken waardoor zakenlui geen das meer kunnen vinden. Dat is ongeveer de situatie die nu heerst.
Tja, je kunt natuurlijk overdrijven met bootcuts. Maar wil je nu zeggen dat je de Diesel die een tijdje terug gepost is, lelijk vindt?? Want ook dat is bootcut en 'vreet' niet je hele schoen op. Bootcut kleedt gewoon mooi af, i.t.t. peentjespijpen. Zeker als je zelf vrij smalle onderbenen hebt!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:29 schreef synkronized het volgende:
Vind bootcuts lelijk en heb ze ook nooit gehad.![]()
En vind het gewoon zonde dat je broek je schoen opvreet.
Check: Spijkerbroeken trends 2006quote:Op zondag 29 januari 2006 20:21 schreef pberends het volgende:
Wat is een wortelbroek precies? Ik kan niets vinden bij Google images.
Nu lijkt het net of ie clownsschoenen aan heeft zo grootquote:Op zondag 29 januari 2006 20:25 schreef MadGuy het volgende:
Om het makkelijker te maken:
[afbeelding]
En
Is het de industrie niet om te doen dat ze minder stof hoeven te gebruiken, dat bespaart weer geld natuurlijkquote:
En meer vragen voor die rara broekquote:Op zondag 29 januari 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Is het de industrie niet om te doen dat ze minder stof hoeven te gebruiken, dat bespaart weer geld natuurlijk.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:22 schreef ethiraseth het volgende:
Weet iemand heel toevallig of deze Diesel (die op de eerste pagina staat) ergens verkrijgbaar is in Nederland? Vind dat wel een heel mooi model.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef -Wolf- het volgende:
Laatst een Diesel bootcut gekocht voor 50 Euros in de uitverkoop!
Was 130...
Ik zag het ook. Voor die ribbroeken moet ik nog even kijken, maar in hun jeanslijn hebben ze nu een extreme bootscut model genaamd NOW.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:33 schreef MouseOver het volgende:
Ik was vorige week in de h&m in aachen en daar hadden ze iig wel flink wat boot cut ribmodellen. Misschien komt het toch weer terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |