Vliegtuig aan grond wegens Cat Stevensquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
Ik haat Cat Stevens. Was daar afgelopen jaar niet zo'n vreemd verhaal over, dat hij in de VS was opgepakt op verdenking van terroristische activiteiten?
Oh, dat valt mee.quote:
Roodquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Is goe, heb nu toch poen zat.
Wat voor kleur hangmat wil je?
Nee, Mike heeft er ook al over geklaagdquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit jaar nog geen klachten over gehoord.. je bent de 1e...![]()
staan er nog meer van ons in?quote:
Nou, kleine moeite om er rekening mee te houden, lijkt me, die lijsten kun je overal vinden, ook via de linkjes in de OP.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:06 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Nee, Mike heeft er ook al over geklaagd
Nee, Mike klaagde niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:06 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Nee, Mike heeft er ook al over geklaagd
Waar zou het toch zijn misgegaan met die man?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
Vliegtuig aan grond wegens Cat Stevens
Jij staat 5quote:
ik word al melancholiek als ik de titel hoor alleenquote:
tjong jonge zeurkous...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nou, kleine moeite om er rekening mee te houden, lijkt me, die lijsten kun je overal vinden, ook via de linkjes in de OP.
Tampie!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waar zou het toch zijn misgegaan met die man?
Ik moet bij morning hass broken nog wel altijd aan Rembo&Rembo denken. Iemand dat toevallig wel eens gezien?
Het wordt inderdaad al vanaf het begin gedaan..quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit jaar nog geen klachten over gehoord.. je bent de 1e...![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef Nickthedick het volgende:
Dus hier zitten alle 40 plussers![]()
Hey daar heb je die lekkere vent weerquote:
Het lijkt wel een pinguinquote:
Hallo knulquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef Nickthedick het volgende:
Whatever.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Het lijkt wel een pinguin
Et tu Djenneke?quote:
Nee, eerst de ultimate edition van One Way Wind...ow afgelopenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef Gatalin het volgende:
Beginnen de Dire Straits nou nog niet?
Dat is voor mij nou jeugdnostalgiequote:
Knaapje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef Nickthedick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |