Dan plaatst je er toch een spoiler overheenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:00 schreef shmoopy het volgende:
Hallo, ik wil helemaal niet weten welke nummers er straks komen, dan is de lol er een beetje af.
oke dan, het is je vergevquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow fuck.. nou die van Abba is wel![]()
Werd voorgaande jaren wel rekening mee gehouden, omdat meer mensen het niet wilden weten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Vaste prik in deze reeks.
Voorbereiden he.
die vergetenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef Radjesh het volgende:
Ultravox - Vienna 1981
Dire Straits - Money for nothingheerlijke muziek.
31 december!
Alleen maar omdat ie een bekeerde moslim is en een baardje heeftquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
Ik haat Cat Stevens. Was daar afgelopen jaar niet zo'n vreemd verhaal over, dat hij in de VS was opgepakt op verdenking van terroristische activiteiten?
Hij is moslim hèquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
Ik haat Cat Stevens. Was daar afgelopen jaar niet zo'n vreemd verhaal over, dat hij in de VS was opgepakt op verdenking van terroristische activiteiten?
Hij heeft zich bekeerd tot de Islam en is nu niet welkom in de VS iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
Dan kunnen we 'altijd is kortjakje ziek' er ook wel inzetten...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef tong80 het volgende:
Ik ben geen fan, mar schandalig dat Marco Borsato met dromen zijn bedrog zo laag staat.
Is zo'n nummer dat je niet mooi mag vinden maar natuurlijk iedereen mee kan zingen en vaak ook mee zingt. Wel een snobistisch lijstje wordt het dan.
Hij mocht de VS niet inquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ie een bekeerde moslim is en een baardje heeft
Dit jaar nog geen klachten over gehoord.. je bent de 1e...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Werd voorgaande jaren wel rekening mee gehouden, omdat meer mensen het niet wilden weten.
Ze hadden zeker nog nooit naar zijn muziek geluisterd? Dan hadden ze wel beter geweten...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ie een bekeerde moslim is en een baardje heeft
Is goe, heb nu toch poen zat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef tong80 het volgende:
Sloop John B.
Ga je mee shmoopy ? Nar hawaii ? Jij betaald.
dit nummer is zo mooi, joh, mooier nog ms als Moonshadowquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
Maar ik tel toch wel dubbel?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit jaar nog geen klachten over gehoord.. je bent de 1e...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |