quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef lpg het volgende:
Het is tijd dat je ouders op kamers gaan.
nee het was geen discussie, het was púúr gezeikquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef Gatalin het volgende:
Ze hebben je er dus uitgeluld...
Huillie!
Praten jou ouders ook al in koor?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:14 schreef DraYtje het volgende:
ouders: zeik zeik zeik zeik!
ik:![]()
ik:![]()
ik: ok... en nu?
*gaat naar boven*
wat een gezeik![]()
jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:46 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Praten jou ouders ook al in koor?
Ouders kunnen ongetwijfeld heel vervelend, irritant en zeikerig zijn. Maar idd, ik zou ook liever hebben dat mijn moeder me nu de huid volschold in plaats, dan de situatie waar ik nu in zit. Maar goed, ik denk niet dat DraYtje daarop doelt, want zeikende ouders kunnen evengoed irritant zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef sg2005 het volgende:
geloof me ik zou willen dat ze nog op me zouden zeiken en tieren.
Tuurlijk heb je gelijk, en als iemand mij dat 12 jaar geleden had gezegd had ik er ook geen waarde aan gehecht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:41 schreef Misha... het volgende:
[..]
Ouders kunnen ongetwijfeld heel vervelend, irritant en zeikerig zijn. Maar idd, ik zou ook liever hebben dat mijn moeder me nu de huid volschold in plaats, dan de situatie waar ik nu in zit. Maar goed, ik denk niet dat DraYtje daarop doelt, want zeikende ouders kunnen evengoed irritant zijn![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:54 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Slip je d'r dan snel hendig sjiek vandoor?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |