nee, naar zweet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:36 schreef Gallorini het volgende:
Rook tie naar frikandellen..?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
stinkende mensen
Wat is het nou?quote:
Sterk argument hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:42 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ik lust nu wel een frikandelletje speciaal eigenlijk![]()
"mên".quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:34 schreef DraYtje het volgende:
mehn
nee, meer als de linkerquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:49 schreef DaveMasteR het volgende:
Zag hij er uit als die rechtse?
[afbeelding]
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:46 schreef Meneer_Storm het volgende:
Had ik tijdens mijn middelbare school periode ook altijd last van, stinkende klanten. Sta je daar zaterdagochtend met je brakke kop pallets bier de winkel in te knallen, komen daar van die stinkende zwervers langs waarvan de penetrante lijkenlucht uren blijft hangen. Kotsmisselijk werd ik van die mensen
Klant:"Mag ik wat vragen?"
Ik:"Ja hoor, de deodorant en allesreiniger vindt u daarachter"
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:49 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Geweldig, ben de trotse bezitter van de dvd "Kooten & De Bie - Het vieze mannetje en nettere Nederlanders"quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:49 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
http://www.jiskefet.vuurwerk.nl/wav/jiswervl.wav,Nee ,jammer genoeg niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:00 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Geweldig, ben de trotse bezitter van de dvd "Kooten & De Bie - Het vieze mannetje en nettere Nederlanders"
Het is nog steeds frikadel.quote:
Och, je begrijpt toch wat ik bedoel, niet..?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |