iets wat hij na 1 januari niet meer zal doen ... scorenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:11 schreef freiss het volgende:
Wat deed Huntelaar eigenlijk?
Hehe, nee, ik bedoelde bij deze reactie:quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:13 schreef rj1 het volgende:
[..]
iets wat hij na 1 januari niet meer zal doen ... scoren
Eigen doelpunten zijn welkom van hem.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:13 schreef rj1 het volgende:
[..]
iets wat hij na 1 januari niet meer zal doen ... scoren
Wat denk je? Niet juichen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Hehe, nee, ik bedoelde bij deze reactie:
Eredivisie Liveverslagen #26 Puik werk Twente
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:17 schreef gitaarsnaar het volgende:
6de geel voor Sneijder.. schorsing
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eigen doelpunten zijn welkom van hem.
Flikker eens op met je heerenveen propaganda, als je live het wedstrijdverloop wel bij houden doe dat dan van een neutrale site.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef freiss het volgende:
Emanuelson komt gevaarlijk door, maar kan door Petter Hansson van de bal gezet worden. De corner die hier uit volgt wordt door Marcel Seip naar voren gepeerd en zo is het gevaar weer geweken. Het tempo van de wedstrijd ligt in deze fase van de wedstrijd hoog. De aanvallen van beide ploegen volgen elkaar in hoog tempo op. Via Ugur Yildirim, Abdelkarim Kissi en wederom Ugur Yildirim wordt een schot van de Yildirim gekraakt. De rebound komt wederom voor de voeten van Yildirim, die met een leep lobje bijna Stekelenburg verschalkt. Er komt een corner van Danijel Pranjic, die in de scrimmage weer ternauwernood wordt weggewerkt door de verdediging van Ajax.
Zeg dan welke neutrale site er live verslag geeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Flikker eens op met je heerenveen propaganda, als je live het wedstrijdverloop wel bij houden doe dat dan van een neutrale site.
het is hopen dat de spelers van 020 weten dat Huntelaar er pas na 1 januari voetbalt.quote:
020, boefjequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef rj1 het volgende:
[..]
het is hopen dat de spelers van 020 weten dat Huntelaar er pas na 1 januari voetbalt.
alle ballen op KJ.
Geen, dus laat die stukjes maar weg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef freiss het volgende:
[..]
Zeg dan welke neutrale site er live verslag geeft.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Flikker eens op met je heerenveen propaganda, als je live het wedstrijdverloop wel bij houden doe dat dan van een neutrale site.
Misschien hebben ze daar nog wel een speler voor 020quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb kijk nu de laatste 25 minuten via de Chinees.
Via reuters luister ik altijd naar China-international :quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef freiss het volgende:
[..]
Zeg dan welke neutrale site er live verslag geeft.![]()
link?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een veld.![]()
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een veld.![]()
Hoi Tong80quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Via reuters luister ik altijd naar China-international :
'Li bing Samaras, di mang do Stekelenburg. 1-0 2-0 ma lou pa sab 2-1 ?
Bring wah show dop ka ming Huntelaar. 2- va ma ma ba sa kla, mik ok ling et Blind.
3-0 ? ma wah wong so wing de Jaake ka.
Sambal bij mie du yong ki poyng.
Charisteasisie mi no goalie, pop kom how sa.'
KIjk dit is veel betrouwbaarder.
en lekker neutraalquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Via reuters luister ik altijd naar China-international :
'Li bing Samaras, di mang do Stekelenburg. 1-0 2-0 ma lou pa sab 2-1 ?
Bring wah show dop ka ming Huntelaar. 2- va ma ma ba sa kla, mik ok ling et Blind.
3-0 ? ma wah wong so wing de Jaake ka.
Sambal bij mie du yong ki poyng.
Charisteasisie mi no goalie, pop kom how sa.'
KIjk dit is veel betrouwbaarder.
Precies.quote:
na 1 januari ook naar de tegenstander ???quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
3 - 0 Hanssssssssson
Die krijg ik nu pas te zien op mijn computerquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
3 - 0 Hanssssssssson
en dan in een hotel in Heerenveen zeker ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:28 schreef SoA-Holic het volgende:
jezus. Wat een in en in trieste bende. Kunnen we danny niet op vakantie sturen met ton lokhoff?
Dat is nog niet zo heel eenvoudig, heb je het programma sopcast nodig, moet je maar eens op je gemak doornemen allemaal.quote:
Als ie maar weggaat, dus heerenveen mag.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef rj1 het volgende:
[..]
en dan in een hotel in Heerenveen zeker ?
Sparta Heracules en RBC ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:30 schreef cultheld het volgende:
De concurrentie loopt na vanavond in op Ajax. Heerenveen, Utrecht, Groningen, RKC en NEC wrijven zich in de handen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:30 schreef Urquhart het volgende:
Ajax kan niet op een veld spelen.
Ik krijg dat allemaal met een vertraging van 3 minuten binnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:31 schreef gitaarsnaar het volgende:
goal van Ajax afgekeurd
buitenspel
[onterecht]
zal het wel wat later allemaal postenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:33 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik krijg dat allemaal met een vertraging van 3 minuten binnen![]()
en daar was het zeker geen buitenspel ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:33 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik krijg dat allemaal met een vertraging van 3 minuten binnen![]()
Beter dan een paar jaar geleden hoor (werd het 5-0 of 5-1 toch?)quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:33 schreef Noca het volgende:
Niet best van Ajax..
Kon ik niet zien, te vaag op mijn computerquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:34 schreef rj1 het volgende:
[..]
en daar was het zeker geen buitenspel ?
Hoeft niet hoor, dat kan ik al kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:34 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zal het wel wat later allemaal posten![]()
maar toen werd Ajax kampioenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Beter dan een paar jaar geleden hoor (werd het 5-0 of 5-1 toch?)
wat een lozers zijn het dan als ze drie mintuen de tijd hebben om geen buitenspel meer te lopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:35 schreef freiss het volgende:
[..]
Kon ik niet zien, te vaag op mijn computer. Hij geeft namelijk ene kloteverbinding.
![]()
5-0 ????quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef VoreG het volgende:
weer een corner....
Ik had er al rekening meegehoudenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef mitt het volgende:
Het is echt weer zo'n Heerenveen uit wedstrijd
De 4-0 weer uit een corner. Stekelenburg zag er niet goed uit.quote:
Ajax polst Lokhoff, Roks en Maaskant al.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Voornemens van Blind voor nieuwe jaar: Dit niveau volhouden
1quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef JeroenV het volgende:
Ach, volgens mij hebben we de laatste jaren al niet uit gewonnen daar, dus verbaast me niks.
Hoeveel heeft Huntelaar er deze wedstrijd nu gemaakt?
8quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef JeroenV het volgende:
Hoeveel heeft Huntelaar er deze wedstrijd nu gemaakt?
Gewoon je kop in een emmer water!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:40 schreef tong80 het volgende:
Heb ik alle boodschappen in huis ben ik het touw en de scheermesjes vergeten.
volgend jaar naar Heerenveen....quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef twi het volgende:
Was het ook niet Heitinga die die ene scoorde de vorige keer dat het 4-1 werd?
Hebben veel meer ervaring dan Blind.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax polst Lokhoff, Roks en Maaskant al.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Komop, de 4-5 kan nog!
Je kan ook gewoon met de fohn in bad gaan zitten Tongquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:40 schreef tong80 het volgende:
Heb ik alle boodschappen in huis ben ik het touw en de scheermesjes vergeten.
!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hebben veel meer ervaring dan Blind.
Zo lang is mijn snoer niet. Maar met het snoer kan ik ook wel wat doen. Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon met de fohn in bad gaan zitten Tong
Die gozer doet een stap terugquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Huntelaar denkt nu bij zichzelf: 'ik wil blijven'
Schrijf je nog wel even een afscheidsbrief voor Danny?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo lang is mijn snoer niet. Maar met het snoer kan ik ook wel wat doen. Bedankt voor de tip
of je springt voor de trein.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo lang is mijn snoer niet. Maar met het snoer kan ik ook wel wat doen. Bedankt voor de tip
Zou ik ook zeggen als ik achter stond.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:43 schreef Kang-He het volgende:
Verdomd, anders lasten ze de wedstrijd ff af.
Voor de sneeuwSCHuiverquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
of je springt voor de trein.
Onee, die rijden niet
waarom niet ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
of je springt voor de trein.
Onee, die rijden niet
Het is helemaal niet zo slecht weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:43 schreef Kang-He het volgende:
Verdomd, anders lasten ze de wedstrijd ff af.
Wiequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:44 schreef komrad het volgende:
wie wordt de nieuwe trainer van ajax, cruif
Gullitquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:44 schreef komrad het volgende:
Mooi, hou je iig op met janken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:43 schreef SCH het volgende:
Zonder Huntelaar had het 3-1 gestaan ergo wij hebben Klaas Jan helemaal niet nodig
Cruijff, niet Cruifquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:44 schreef komrad het volgende:
2-1, die assist op Hanssen was van Huntelaar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:43 schreef SCH het volgende:
Zonder Huntelaar had het 3-1 gestaan ergo wij hebben Klaas Jan helemaal niet nodig
hier zit er tenminste nog publiekquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef freiss het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n onzin, een publiekswissel
Ahahaha, hou op hou op hou opquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef rj1 het volgende:
[..]
hier zit er tenminste nog publiek
na 1 januari kunnen ze hem geen publiekswissel meer geven
Na 1 januari speelt Huntelaar niet eens in een stadion, maar in een graftombe.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef rj1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef rj1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Na 1 januari speelt Huntelaar niet eens in een stadion, maar in een graftombe.
Geef hem een kopstoot !quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:49 schreef gitaarsnaar het volgende:
rellllllllllluh
Zonder Huntelaar had Heerenveen dus niet gewonnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:51 schreef SCH het volgende:
Ik vind 4-2 ook mooier
3-2 assists kan iedereen wel gevenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:52 schreef twi het volgende:
[..]
Zonder Huntelaar had Heerenveen dus niet gewonnen
10 uurquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:45 schreef SCH het volgende:
Hoe laat komt de wedstrijden dit keer weer eens?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:52 schreef H.Flick het volgende:
Het was helemaal geen penalty en tussen Bosvelt en Juanfran gebeurde ook heel weinig. Zwaar overdreven allemaal.
Jullie worden wel heel afhankelijk van Huntelaar, nu zelfs al om nederlagen goed te kunnen pratenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:52 schreef twi het volgende:
[..]
Behoorlijke schwalbe. Maar Harry praat dan ook Duitsquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:52 schreef twi het volgende:
Laat die reclame nou nog een keer zien GVD, ik mistte 'm net. Hebben wij ook een Farfannetje nu?
Die Schwalbe's zijn ook zo onsportief hequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:52 schreef gitaarsnaar het volgende:
Juanfran, de nieuwe schwalbe koning na Farfan![]()
Bosveltquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef Thieske het volgende:
[..]
Jullie worden wel heel afhankelijk van Huntelaar, nu zelfs al om nederlagen goed te kunnen praten![]()
Niet eensquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bosvelt
Heeft hij er eentje doormidden getrapt?
Nee hij is er eigenlijk voor niks uitgestuurdquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bosvelt
Nee, deze keer krijgt hij rood terwijl hij niks gedaan heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bosvelt
Dan had er iemand anders wel in het veld gestaan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:52 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, want toen hoefde SCH niet meer zo nodig, dus werd jullie de gelegenheid geboden om nog aan voetballen toe te komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef twi het volgende:
Toch triest dat we pas vanaf de 80e minuut zijn gaan voetballen
Misschien Sibon !quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:54 schreef freiss het volgende:
[..]
Dan had er iemand anders wel in het veld gestaan.![]()
Zal wel een Ajax trekje zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:54 schreef komrad het volgende:
je moet wat om de uitslag binnen de perken te houdne he joeriii
Ik denk dat ook ja. Helaas.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, want toen hoefde SCH niet meer zo nodig, dus werd jullie de gelegenheid geboden om nog aan voetballen toe te komen![]()
Verloren op inzet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef twi het volgende:
Toch triest dat we pas vanaf de 80e minuut zijn gaan voetballen
Hoeveel heb je ingezet?quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Wie feliciteert mij?
Gefeliciteerd, verdiende zege.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Wie feliciteert mij?
Ik, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Wie feliciteert mij?
Toen begon Ajax pas fel de duels aan te gaan met dikke slidings en stevige schouderduwen. Natuurlijk zakte Heerenveen in zodat er ook gevoetbald kon worden, maar ik heb het meer over de onderlinge duels die gewoon feller waren van Ajax-kant.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:55 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, want toen hoefde SCH niet meer zo nodig, dus werd jullie de gelegenheid geboden om nog aan voetballen toe te komen![]()
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Wie feliciteert mij?
Stond jij ook op het veld dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Wie feliciteert mij?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef Eilanden het volgende:
4-2 is inderdaad beter dan 4-0 inderdaadmaar nog wel altijd 0 punten
Hij hing al in de lucht he?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:58 schreef SoA-Holic het volgende:
Gefeliciteerd aan alle heerenveen-fans, jullie de 3 punten wij klaas-jan.
Wij zijn altijd eerlijk. Als we verdiend verliezen, geven we dat altijd toequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:59 schreef SCH het volgende:
De sportiviteit van de Ajacieden is goed, is wel eens minder. Klasse
Wordt gewoon een leuke 2e seizoenshelft. Kan me niet heugen dat de competitie zo open was bij de winterstop.
Inderdaad. Vorig jaar werden rond deze tijd alvast de festiviteiten rondom het kampioenschap in Eindhoven gepland.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:59 schreef SCH het volgende:
De sportiviteit van de Ajacieden is goed, is wel eens minder. Klasse
Wordt gewoon een leuke 2e seizoenshelft. Kan me niet heugen dat de competitie zo open was bij de winterstop.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wij zijn altijd eerlijk. Als we verdiend verliezen, geven we dat altijd toe
Jep, Charisteas maakte zelfs een zuiver doelpunt maar werd weer eens onterecht afgekeurd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:58 schreef cultheld het volgende:
Deden Rosenberg en Charisteas eigenlijk mee?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wij zijn altijd eerlijk. Als we verdiend verliezen, geven we dat altijd toe
Terecht afgekeurd, natuurlijk. Er stonden 2 man op de doellijn buitenspel. Kan je wel gaan zeuren dat ze niet mee doen, maar ze stonden zo dichtbij dat ze wel degelijk invloed hadden op het spel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jep, Charisteas maakte zelfs een zuiver doelpunt maar werd weer eens onterecht afgekeurd.
We staan nog steeds 4e hoor. Staan jullie over een paar maanden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef TC03 het volgende:
Utrecht, Groningen en Heerenveen winnen, Ajax verliezen, en ze dalen weer drie plaatsen.
Ik vroeg me al af of ik het goed hoorde.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:02 schreef cultheld het volgende:
Dat is een criteria waar ik me aan moet houdenFluiten kan die Bossen ook al niet.
De regel is nu eenmaal zo en ze hadden geen enkele invloed op het doelpunt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Terecht afgekeurd, natuurlijk. Er stonden 2 man op de doellijn buitenspel. Kan je wel gaan zeuren dat ze niet mee doen, maar ze stonden zo dichtbij dat ze wel degelijk invloed hadden op het spel.
Ik vind het maar stom.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
Doe niet zo triest, heb gewoon respect. Ik feliciteerde dinges van ado ook gewoon
Ik vond van niet. De bal kon nog goed rollen en dat is toch het belangrijkste.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef SoA-Holic het volgende:
Ff een vraagje aan de neutrale kijker:
Had het veld afgekeurd moeten worden?
nope, balletje rolde naar behorenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef SoA-Holic het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:06 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
nope, balletje rolde naar behoren
Ok, dan is het een helemaal een terechte nederlaag. Martin v. Geel, dr is nog veel werk te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vond van niet. De bal kon nog goed rollen en dat is toch het belangrijkste.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:07 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
[..]
Ok, dan is het een helemaal een terechte nederlaag. Martin v. Geel, dr is nog veel werk te doen.
Begin eens met Stam binnen te halen!
Wij Vlaar, jullie geen Stam. Denk je nou echt dat hij naar jullie komt? Mocht hij komen neem ik al mijn woorden terug, maar dat doet hij toch nietquote:
Ik acht de kans ook klein, maar ja hoop doet leven, niet waarquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wij Vlaar, jullie geen Stam. Denk je nou echt dat hij naar jullie komt? Mocht hij komen neem ik al mijn woorden terug, maar dat doet hij toch niet
Hij wil terug naar NL, Ajax is een topclub. Ik zie het probleem niet? En laat vlaar aub niet vergelijken met stam.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wij Vlaar, jullie geen Stam. Denk je nou echt dat hij naar jullie komt? Mocht hij komen neem ik al mijn woorden terug, maar dat doet hij toch niet
Ik vergelijk Vlaar nog lang niet met Stam, het is je vriend die dat doet. En Stam gaat gewoon lekker naar heerenveen of eindhoven als hij al terugkomt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hij wil terug naar NL, Ajax is een topclub. Ik zie het probleem niet? En laat vlaar aub niet vergelijken met stam.
Nee, dat zei Derksen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:17 schreef H.Flick het volgende:
Stam heeft toch gezegd alleen naar PSV of Heerenveen te willen?
Het veld had niet afgekeurd moeten worden, maar de wedstrijd wel afgelast imo. Het zijn wel zware omstandigheden maar het lijkt vaak erger dan het is omdat de camera een grote afstand in beeld brengt en daarom onderweg veel sneeuw ziet vallen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef SoA-Holic het volgende:
Overigens moet ik hier wel op terugkomen, nu met die 9 miljoenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, dat zei Derksen.
Heerenveen kan hem niet betalen, en volgens zijn zaakwaarnemer heeft Stam oren voor een vertrek naar zowel PSV als Ajax.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:24 schreef bart83 het volgende:
[..]
Werd dat gezongen door ajax-supporters?
Neequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:24 schreef bart83 het volgende:
[..]
Werd dat gezongen door ajax-supporters?
Triester dan het spel van de Ajacieden op het veld kan bijna nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef bart83 het volgende:
[..]
Wou net zeggenDat was wel heeel triest geweest.
Was het zo slecht?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Triester dan het spel van de Ajacieden op het veld kan bijna niet
Defineer triest als je een supporter van die club bentquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef bart83 het volgende:
[..]
Wou net zeggenDat was wel heeel triest geweest.
Hoezo kunnen wij hem niet betalen en een schuldenploeg als PSV wel?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, dat zei Derksen.
Heerenveen kan hem niet betalen, en volgens zijn zaakwaarnemer heeft Stam oren voor een vertrek naar zowel PSV als Ajax.
Die SCHwalbe bedoel je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vond van wel
Alleen Juanfran kon mij vandaag bekoren.
Zoals ik zal zei, kom ik hier op terug met die 9 miljoenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo kunnen wij hem niet betalen en een schuldenploeg als PSV wel?
Zie je die nu nog steeds als concurrent dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
PSV loopt weer een punt uit op ajax
In op PSV jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zie je die nu nog steeds als concurrent dan?
Feyenoord loopt er overigens 2 in.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef F1Bas het volgende:
Feyenoord inhalen gebeurt nog wel, PSV wordt lastiger.
Denk ook dat Ajax 4e wordt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef bart83 het volgende:
Feyenoord wordt waarschijnlijk geen kampioen nee, maar Ajax haalt ons echt niet meer in hoor en ook AZ gaat geen 13 punten meer laten liggen4e plek, meer zal er dit jaar echt niet inzitten voor ajax. Heel misschien een 3e plek als PSV of AZ nog punten gaan morsen ivm Europa cup-duels.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Denk ook dat Ajax 4e wordt.
Maar volgend jaar wel als enige samen PSV in de CL.![]()
blijft altijd leuk..quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zie je die nu nog steeds als concurrent dan?
Maar toch altijd een grotere club zal blijven dan FC Gloeilampquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
blijft altijd leuk..
Feyenoord oh die altijd 1x in de 30 jaar kampioen worden
Drie keer hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
blijft altijd leuk..
Drie keer. Voorheen werden ze ook wel vaker dan 1x kampioen, dus niet zo overdrijven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
blijft altijd leuk..
Ach een incident is niet te voorkomen. In de tweede seizoenshelft moeten ze er gewoon dubbel zo hard tegenaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |