Neequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:24 schreef bart83 het volgende:
[..]
Werd dat gezongen door ajax-supporters?
Triester dan het spel van de Ajacieden op het veld kan bijna nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef bart83 het volgende:
[..]
Wou net zeggenDat was wel heeel triest geweest.
Was het zo slecht?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Triester dan het spel van de Ajacieden op het veld kan bijna niet
Defineer triest als je een supporter van die club bentquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef bart83 het volgende:
[..]
Wou net zeggenDat was wel heeel triest geweest.
Hoezo kunnen wij hem niet betalen en een schuldenploeg als PSV wel?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, dat zei Derksen.
Heerenveen kan hem niet betalen, en volgens zijn zaakwaarnemer heeft Stam oren voor een vertrek naar zowel PSV als Ajax.
Die SCHwalbe bedoel je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vond van wel
Alleen Juanfran kon mij vandaag bekoren.
Zoals ik zal zei, kom ik hier op terug met die 9 miljoenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo kunnen wij hem niet betalen en een schuldenploeg als PSV wel?
Zie je die nu nog steeds als concurrent dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
PSV loopt weer een punt uit op ajax
In op PSV jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zie je die nu nog steeds als concurrent dan?
Feyenoord loopt er overigens 2 in.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef F1Bas het volgende:
Feyenoord inhalen gebeurt nog wel, PSV wordt lastiger.
Denk ook dat Ajax 4e wordt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef bart83 het volgende:
Feyenoord wordt waarschijnlijk geen kampioen nee, maar Ajax haalt ons echt niet meer in hoor en ook AZ gaat geen 13 punten meer laten liggen4e plek, meer zal er dit jaar echt niet inzitten voor ajax. Heel misschien een 3e plek als PSV of AZ nog punten gaan morsen ivm Europa cup-duels.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Denk ook dat Ajax 4e wordt.
Maar volgend jaar wel als enige samen PSV in de CL.![]()
blijft altijd leuk..quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zie je die nu nog steeds als concurrent dan?
Maar toch altijd een grotere club zal blijven dan FC Gloeilampquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
blijft altijd leuk..
Feyenoord oh die altijd 1x in de 30 jaar kampioen worden
Drie keer hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
blijft altijd leuk..
Drie keer. Voorheen werden ze ook wel vaker dan 1x kampioen, dus niet zo overdrijven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
blijft altijd leuk..
Ach een incident is niet te voorkomen. In de tweede seizoenshelft moeten ze er gewoon dubbel zo hard tegenaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |