Ach, die schuif je er toch zo in?quote:
tis geen braun bash topic...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:21 schreef juiced het volgende:
BrauN is een nurt.
briefjes, bloemen stille mars... alles is goed....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:23 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Denk dat ik er een briefje bij doe:
"Waarom?"
Als ik zou bashen zou ik zeggen dat BrauN een wannabe-nurt is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:21 schreef juiced het volgende:
BrauN is een nurt.
open je eigen topic...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:28 schreef juiced het volgende:
[..]
Als ik zou bashen zou ik zeggen dat BrauN een wannabe-nurt is.
dan gaan we daar braun voor nerd uitmaken... hier branden we kaarsjes voor mquote:
BrauN is een nurt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:35 schreef Remco_h het volgende:
[..]
dan gaan we daar braun voor nerd uitmaken... hier branden we kaarsjes voor m
Snel quoten voor ie zn stomme fout veranderdquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Braun is lief
[img]http://www.rockingstone.nl/itcenter/itemimages/002268.jpg[/iimg]
shit ik ben gedistquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:46 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Snel quoten voor ie zn stomme fout veranderd
daar hebben we nix aan in dit topicquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:45 schreef LOLBOY het volgende:
ik heb hier een echt kaarsje branden vrind
braun ook een tsunami slachtoffer??? ik d8 dat hij was ingesneeuwd....quote:
neem broodkruimels meequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:51 schreef LOLBOY het volgende:
Ik ga 'm zoeken! Zoeken jullie bij jullie in de buurt, ik zoek hier in Kinrooi wel!
Duim voor me...
maak je niet ongerust... dankzij al die frikandellen heeft hij genoeg isolatie materiaalquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:50 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Hoe kan je je daar nou druk om maken als Braun aan het bevriezen is?![]()
Paste die frituurpan niet onder zijn halsband?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maak je niet ongerust... dankzij al die frikandellen heeft hij genoeg isolatie materiaal
en ik moet toch mijn hond uitlaten
[afbeelding]
dus heb hem zon whiskey tonnetje omgedaan zodat Braun opgewarmt kan worden
zijn laatste post...quote:Dienstmededeling:
Ik moet zometeen werken. Ik moet de weg op, naar Raalte vanuit Tilburg.
Door de ijzel kan het zijn dat ik er lang over ga doen, of dood ga... Ik laat in ieder geval de radio aan staan, op de shuffle.
jawel.... maar die was na 2sec leeg... en ik heb niet zon lang verlengsnoer...en aangezien Braun mijn frituurpan op dieselmoter nog heeft........quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Paste die frituurpan niet onder zijn halsband?
conflict....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:56 schreef Conflict het volgende:
Helaas geen BrauN meer...
Weet je wat nooit kapot gaat? Deze sapcentrifuge van een heel bekend merk!
[afbeelding]
ik ga met je meequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:56 schreef LOLBOY het volgende:
Ik heb in de directe omgeving geen braun-sporen gevonden.
Ik zal wat verder gaan!
Hij rijdt in een Volkswagen Caddy, of Mercedes Sprinter. Kleur unbekannt..quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:51 schreef LOLBOY het volgende:
Ik ga 'm zoeken! Zoeken jullie bij jullie in de buurt, ik zoek hier in Kinrooi wel!
Duim voor me...
neequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:01 schreef Roellio het volgende:
Hij zit gewoon achter de schuiven bij radio Bendeleider!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:05 schreef Remco_h het volgende:
we mailen zijn moeder dat ze frikandellen in de frituur moet keilen....
misschien helpt de geru m thuis komen...
alleen als braun weer terug isquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goedidee.... ik lust ook wel een frikandel
Als een frituur zonder stopcontactquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:23 schreef Sturmvogel het volgende:
Een Fok zonder Braun is als een Ruud zonder shag![]()
ff de spaties ertussenuit slopenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:36 schreef De_Ananas het volgende:
[[url= http://img509.imageshack.us/my.php?image=kaars3om.jpg ]afbeelding[/url]]
M'n kaarsje brand mênnus voor je BrauN![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:45 schreef LOLBOY het volgende:
Net terug van mn zoektocht, niets gevonden
nu al opgeven???quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
ik geef hem wel op
tis voorbestemd....quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:59 schreef BrauN het volgende:
Ik ben er weer! Na een bezoekje aan Zwolle en Enschede heb ik de sneeuwstormen weten te trotseren en terug kunnen rijden naar mijn Tilburg.
Géén hendig sjieke slips gemaakt, andere mensen wel.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:59 schreef BrauN het volgende:
Ik ben er weer! Na een bezoekje aan Zwolle en Enschede heb ik de sneeuwstormen weten te trotseren en terug kunnen rijden naar mijn Tilburg.
had ff gezegt dat je in zwolle was dan had ik je op een frikandel en een pilske getrakteerd!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:59 schreef BrauN het volgende:
jammer zegquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:59 schreef BrauN het volgende:
Junge komm bald wieder, das niet van Heino. das Freddy Quinnquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:00 schreef Remco_h het volgende:
[..]
tis voorbestemd....
op bendeleider radio draaide heino - jungen komm bald wieder nach haus....
Braun leeft![]()
heino had m gecovertquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Junge komm bald wieder, das niet van Heino. das Freddy Quinn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |