Ach, die schuif je er toch zo in?quote:
tis geen braun bash topic...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:21 schreef juiced het volgende:
BrauN is een nurt.
briefjes, bloemen stille mars... alles is goed....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:23 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Denk dat ik er een briefje bij doe:
"Waarom?"
Als ik zou bashen zou ik zeggen dat BrauN een wannabe-nurt is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:21 schreef juiced het volgende:
BrauN is een nurt.
open je eigen topic...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:28 schreef juiced het volgende:
[..]
Als ik zou bashen zou ik zeggen dat BrauN een wannabe-nurt is.
dan gaan we daar braun voor nerd uitmaken... hier branden we kaarsjes voor mquote:
BrauN is een nurt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:35 schreef Remco_h het volgende:
[..]
dan gaan we daar braun voor nerd uitmaken... hier branden we kaarsjes voor m
Snel quoten voor ie zn stomme fout veranderdquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Braun is lief
[img]http://www.rockingstone.nl/itcenter/itemimages/002268.jpg[/iimg]
shit ik ben gedistquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:46 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Snel quoten voor ie zn stomme fout veranderd
daar hebben we nix aan in dit topicquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:45 schreef LOLBOY het volgende:
ik heb hier een echt kaarsje branden vrind
braun ook een tsunami slachtoffer??? ik d8 dat hij was ingesneeuwd....quote:
neem broodkruimels meequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:51 schreef LOLBOY het volgende:
Ik ga 'm zoeken! Zoeken jullie bij jullie in de buurt, ik zoek hier in Kinrooi wel!
Duim voor me...
maak je niet ongerust... dankzij al die frikandellen heeft hij genoeg isolatie materiaalquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:50 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Hoe kan je je daar nou druk om maken als Braun aan het bevriezen is?![]()
Paste die frituurpan niet onder zijn halsband?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maak je niet ongerust... dankzij al die frikandellen heeft hij genoeg isolatie materiaal
en ik moet toch mijn hond uitlaten
[afbeelding]
dus heb hem zon whiskey tonnetje omgedaan zodat Braun opgewarmt kan worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |