Nee, daar is niks mis mee. Kijk maar eens goed.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:46 schreef Orealo het volgende:
Schaduw?
Licht komt duidelijk van rechtsbvoven, en volgens de schaduwen van linksboven?
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef yosander het volgende:
Dat is Chicago, dat ken ik uit Tony hawk 4![]()
Zo vervelend als anders het wel weten en ik niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef Insertusername. het volgende:
Haha, deze foto ken ik al. Ik zag het in het begin ook niet, maar toen ik de oplossing hoorde was het eigenlijk best logisch!Alle puzzelstukjes vielen in elkaar, zegmaar.
Nee, je zit in de verkeerde richting te denken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:58 schreef IntroV het volgende:
De boot in 't midden past niet onder de brug door?
Die is dood.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:58 schreef yosander het volgende:
Die man die rechts onder zit?
de brug die niet onder de boot door kanquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, je zit in de verkeerde richting te denken.
Ja, volgens mij is dat gebouw er in gesoept.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef davonovski het volgende:
in het gebouw achter de brug zit een rare weerspiegeling
Ik heb het! De schoenen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
Op deze foto van Chicago is er ook iets fout...
[afbeelding]
ja de combi van die man...schoenen kostuum... enzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Héél simpel het WTCquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:12 schreef Orealo het volgende:
op deze foto ook, maar ik kan het maar niet zien![]()
New York overgens :
[afbeelding]
exact. dat is het eerste wat me opviel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:14 schreef Italo het volgende:
Ehhm, de zon komt van rechtsbovenachter terwijl het rechter gebouw reflectie toont (dat paarse) alsof de zon van voren komt?
Maar dan in een wel lopende zin![]()
die is zo foutquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
nooit denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En? wanneer krijgen we het antwoord??
Idd, dan is de grap eraf. Ik zag hem in een oogopslag.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
ik weet het al. maar dat ga ik jullie zo niet zeggen he, da's al te makkelijk
Dan zet je het antwoord in een spoiler voor degenen die het wel willen weten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:32 schreef Insertusername. het volgende:
Sowieso flauw om het te verklappen terwijl anderen nog het zoeken zijn.
Haha sukkel, je kan hem zeker niet vinden...Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Whehe dat er nog mensen zijn, die daadwerkelijk geloven dat er iets mis is.![]()
![]()
Hoe lang laat je ze nog in de waan Patty?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
Ik heb je zojuist ook gemaild, heb ik het goed?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:45 schreef patty het volgende:
3 mensen hebben mij het goeie antwoord gemaildWie ziet het nog meer?
lichtinval/reflecties/paarse-gloed klopt nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:45 schreef patty het volgende:
3 mensen hebben mij het goeie antwoord gemaildWie ziet het nog meer?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een weerspiegeling van een gebouw daartegenover..quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Schaduw hoort daar niet ivm met lichtval en van welk gebouw zou die schaduw moeten zijn?
Fixed.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:51 schreef Eland het volgende:
[..]
Het is een weerspiegeling van een gebouw daartegenover..
En post dat antwoord even in tags mên![]()
Ik huilde.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ow ik zie het al !!!
Check rechtsonderEn int midden van die weg een slip
[afbeelding]
Alles kloptquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef IkBenNieuw het volgende:
Hier nog een leuke.. Wat klopt hier niet aan??
[afbeelding]
Himaal níks! Althans, volgens de piloot die de foto heeft gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef IkBenNieuw het volgende:
Hier nog een leuke.. Wat klopt hier niet aan??
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:42 schreef S1nn3rz het volgende:
wat een kut-topic![]()
Elke keer weer dezelfde flauwe grap dat er niets blijkt te zijn![]()
We weten het nu wel hoor![]()
quote:
quote:
Vooral stug doorgaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef patty het volgende:
Waar heb je het over? Jongens jullie zijn in de buurt! Al 4 goeie antwoorden gemaild
Er is niets mis. Zie die topics en het verleden van patty.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef booo het volgende:
Ik weet het nieeeet, ik wil het antwoord.
Er is niets mis. Zie die topics en het verleden van patty.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:10 schreef SlimShady het volgende:
Genoeg geweest, vertel maar.
Kunnen we eindelijk naar bed.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Er is niets mis. Zie die topics en het verleden van patty.
Ja, inderdaad, in het begin zag ik hem ook absoluut nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:14 schreef arucard het volgende:
Ik ben al bijna de hele avond aan het zoeken, toen keek ik even naar de tv. Ik kwam terug, het plaatje stond er nog... en ik zag het !
Mischien moet je een beetje afleiding hebben ofzo
Jij ziet em ook niet?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:20 schreef LOLBOY het volgende:
[..]Snel aanpassen he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:22 schreef LOLBOY het volgende:
Ja, ik wil de pret voor anderen niet bederven
De pretslet dat Patty is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef gohan16 het volgende:
![]()
in ditzelfde topic het volgende plaatje (in OP): http://img196.exs.cx/img196/3817/coolmystery1qi.jpg ( google en klik + refresh erna)
Tada: mystery solved... nu slotje?
Patty liegt dus, níemand ziet het want er is geen foutquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:19 schreef LOLBOY het volgende:
Ik had het al door toen ik las "slechts 2 % van de bevolking ziet het"
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Er is niets mis. Zie die topics en het verleden van patty.
quote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef Rhythm het volgende:
Ben ik de enige die dit debiele kuttopics vind en TS haat ?
Moet er wel om gieren, maar goed ik spoor ook nietquote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef Rhythm het volgende:
Ben ik de enige die dit debiele kuttopics vind en TS haat?
Godkolere man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |