nou, laten we daar maar niet over beginnenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hoop je.![]()
Het zal wel, wie zet jullie er nou uit.
Lijkt mij ook beter.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, laten we daar maar niet over beginnen
zo nog maar ff wat eten voor morgen halen, vanavond gourmetten
Hier ook zoiets, alleen dan zonder schoonmoederquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je een douchekabine zo interessant?![]()
Nouja iedereen zijn hobby.
Schoonmoeder komt, en dan naar de klok staren tot middernacht, naar buiten
vuurwerk kijken naar binnen, schoonmoeder naar huis brengen , naar bed.
Dat is het zo ongeveer, denk ik.![]()
Nee, ik ken mijn ex-schoonmoedersquote:
Ik vind dit gesprek best quotewaardig wordenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:49 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil wel, al jaren, maar ik gun het jou niet om te kunnen dansen op me graf![]()
Have fun alvast!quote:
nee, niets in huis, we gaan naar vrienden zei ik tochquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beter.
Voor vanavond heb je dus al in huislekker gourmetten.
Waar?quote:
Idd!!!!! 2006 wordt goed op dit puntquote:We moeten weer eens meeten
Een orgie op me graf? Graaf dan meteen een extra gat voor de pastoor want zijn hart zal een behoorlijke opdonder krijgen van dat schouwspelquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:59 schreef -Trinity- het volgende:
Ik vind dit gesprek best quotewaardig worden. Dansen zou ik niet doen, hooguit een orgie geven ^_^.
Samen hebben we veel plezier.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Hier ook zoiets, alleen dan zonder schoonmoeder![]()
Oja, veel plezier daarquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, niets in huis, we gaan naar vrienden zei ik toch
Oh ja hoor: Jij bent als een azuurblauwe zee bij maanlicht. De persoon waarvoor ik alles over heb. Mijn liefde en mijn leven. Oh die schoonheid maakt het voor mij onmogelijk om te zwijgen.quote:
Ex-schoonmoeders? Hoeveel heb je er?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee, ik ken mijn ex-schoonmoeders. Horrifying enough.
[..]
Ik vind dit gesprek best quotewaardig worden. Dansen zou ik niet doen, hooguit een orgie geven ^_^.
[..]
Have fun alvast!
Deep Dishquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Panama. 4 uurs set van Deep Dish
Ik blinddoek 'm welquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:01 schreef livEliveD het volgende:
Een orgie op me graf? Graaf dan meteen een extra gat voor de pastoor want zijn hart zal een behoorlijke opdonder krijgen van dat schouwspel
Ik zal het niet al te letterlijk nemen, ik neem aan dat je niet al een paar keer getrouwd bent geweestquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee, ik ken mijn ex-schoonmoeders. Horrifying enough.
[..]
De trein die je zou koppenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:06 schreef OoAstridoO het volgende:
nogmaals goedemiddag, nog iets gemist?
Hai Astrid.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:06 schreef OoAstridoO het volgende:
nogmaals goedemiddag, nog iets gemist?
Hoe is het met de waterpijp?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Idd!!!!! 2006 wordt goed op dit punt![]()
Veel plezier,,quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zal wel lukken
ik ben er vandoor nu
alvast een fijne jaarwisseling iedereen
B
Ik ben nu ook met twee mensen tegelijk getrouwd hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal het niet al te letterlijk nemen, ik neem aan dat je niet al een paar keer getrouwd bent geweest
Ik heb, op 1 na, alleen maar aardige 'schoonmoeders' gahad
En die ene was misschien wel aardig, maar die vond mij te oud voor haar dochter, dus die deed niet aardig tegen mij
Wacht over vervolg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh ja hoor: Jij bent als een azuurblauwe zee bij maanlicht. De persoon waarvoor ik alles over heb. Mijn liefde en mijn leven. Oh die schoonheid maakt het voor mij onmogelijk om te zwijgen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |