Ik refereerde naar hetgeen ik quotte, ik heb je OP niet gelezen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je opteert jezelf hopelijk niet als voorbeeld
Overigens doe ik op dit moment nog geen uitspraken over het eventuele minimale IQ om de OP te snappen.
Posten gaat voor inhoud tegenwoordigquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:39 schreef D.Rose het volgende:
ik heb je OP niet gelezen.
ik heb in je topic ook niet gepost, ik heb enkel antwoord gegeven op de vraag die je hier stelde.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Posten gaat voor inhoud tegenwoordig![]()
Je hebt een douche?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True.![]()
En je weet dat ik geen bad heb, moet genoegen nemen met een heerlijke warme douche.
Vind je een douchekabine zo interessant?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je hebt een douche?
Heb je daar foto's van?
plannen voor vanavond?
Sounds... Thrillingquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
Schoonmoeder komt, en dan naar de klok staren tot middernacht, naar buiten
vuurwerk kijken naar binnen, schoonmoeder naar huis brengen , naar bed.
Dat is het zo ongeveer, denk ik.![]()
ja, wij doen ook zoietsquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je een douchekabine zo interessant?![]()
Nouja iedereen zijn hobby.
Schoonmoeder komt, en dan naar de klok staren tot middernacht, naar buiten
vuurwerk kijken naar binnen, schoonmoeder naar huis brengen , naar bed.
Dat is het zo ongeveer, denk ik.![]()
Ik wil wel, al jaren, maar ik gun het jou niet om te kunnen dansen op me grafquote:
Ja hehquote:
Kan je tenminste weg gaan wanneer jezelf wil.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, wij doen ook zoiets
Alleen halen we geen schoonmoeder, maar gaan we naar vrienden
in principe wel ja, ze zullen ons er vast niet uit zettenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan je tenminste weg gaan wanneer jezelf wil.![]()
Sorry?quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ja wordt wel gezellig maar eerst een verjaardag van me beste vriend![]()
We moeten weer eens meetenquote:Verder is alles 'redelijk' maar vertel ik nog wel![]()
Dat hoop je.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in principe wel ja, ze zullen ons er vast niet uit zetten
Nee, en ook geen reservebanden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
Zo zijn we weer, weer twee algeneters rijker.![]()
![]()
Heb je een fiets met vier banden, Alicey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |