Schande!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:48 schreef H4ze het volgende:
Voor m'n drumnbass needs zit ik eigenlijk toch meer op dnbforum/doa/andere grote sites ipv hier![]()
Ja ik ook nog wel hoor, maar wel goed afgewisseld met andere genres. Ik probeer sowieso ook weer minstens 1 uurtje per dag te mixen, maar dit lukt dus jammer genoeg niet altijdquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:35 schreef -Wolf- het volgende:
ik luister anders dagelijks nog vele uurtjes dnb.
Ik kom er ook amper meer aan toe. Dinsdagmiddag wel weer een uur staan mixen, maar meestal kom ik niet boven de een a twee uur mixen per week uit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:03 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja ik ook nog wel hoor, maar wel goed afgewisseld met andere genres. Ik probeer sowieso ook weer minstens 1 uurtje per dag te mixen, maar dit lukt dus jammer genoeg niet altijd![]()
*meldquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:20 schreef mrcool het volgende:
Rustig hier de laatste tijd!
dnb-party @ your place?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:36 schreef marcek het volgende:
[..]
*meld
druk bezig geweest de laatste tijd ,met het verkrijgen van mijn eigen drumnbass paleisje in utrecht![]()
Lekkere plaat inderdaad, had alleen wat meer bass in gemogenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef h_vreman het volgende:
SARDI ft. Kristie "What a night" Renegade
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr liquid.......
bij mij is het juist andersom gegaan.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef Rock-shocker het volgende:
Komt nog wel. Ik luisterde toen ik net begon ook alleen maar ragherrie
Idd supercheap ingespeeld!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:05 schreef MaartenHG het volgende:
Supercheap ingespeeld, maar misschien weet iemand 'm!
Nope, werkt 't een beetje goed? Maar kga ws sowieso m'n eigen gemaakte platendatabase gebruiken en deze koppelen aan m'n toekomstige (portefolio) websitequote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:16 schreef mrcool het volgende:
Zijn er hier al mensen die www.rolldabeats.com gebruiken om hun collectie bij te houden?
He, dat suckt. Dus je bent ook niet bij Red Zone op het Lichtplein als ik dat zo snap?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:50 schreef reem het volgende:
Ik ben jaloersch op jullie! Komende 5 zaterdagen moet ik allemaal werken
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik werk in overdag, maar niet bijster veel. Maar ik denk dat ik na een tentamenweek, onderhouden enig sociaal leven + doordeweeks scriptie schrijven en veel lezen + in de weekenden nog bezig en niet eens geld, elk feestje moet gaan missen.
Dus dan moet je ook werken tijdens dat hardcore feest?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:50 schreef reem het volgende:
Ik ben jaloersch op jullie! Komende 5 zaterdagen moet ik allemaal werken
so ja idd, die was ik vergeten. 4 mei..hmm..m'n oma is dan jarig. Moet ff zien dus. Maar wtf, zeer nette line upquote:Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef Zeurberus het volgende:
Toch ook maar hier eens wat posten
IChiOne was ongelovelijk gaaf![]()
![]()
![]()
De volgende editie is niet die in juni , maar op 4 mei in de melkweg.
http://www.dnbforum.nl/in(...)splay;threadid=28866
Breakcore part2quote:Op zondag 2 april 2006 21:27 schreef Thomas B. het volgende:
Wanneer is er weer 's een goed breakcore feest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |