Die spaken hadden de spuiters gedaan. Ze verveelden zich zekerquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef Hyperdude het volgende:
Mooie spaakvelgen![]()
Gekheid; ziet er netjes uit![]()
Ik ben nog steeds jaloers op die nwe. carr. Ik kan geeneens een nwe achterklep voor de Touring vinden. (voor weinig; dat is waarschijnlijk het probleem!)
Jawel; maar ik wil een nieuwe, nog geen roestvrije gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Die spaken hadden de spuiters gedaan. Ze verveelden zich zeker
Klep nergens te vinden op marktplaats/bmw fora o.i.d. ?
Ooit zal er een zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jawel; maar ik wil een nieuwe, nog geen roestvrije gezien.![]()
Nee daar hebben we de kooi laten lassen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:54 schreef dutchmage het volgende:
hey ben jij een biesheuvel?
ah okquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Ooit zal er een zijn
[..]
Nee daar hebben we de kooi laten lassen.
De koets was leeg, maar met teermatten zo'n 230/240 kilo. De teermatten zijn eruit ( kilo of 10 ) maar er zit nu ook een kooi in. Hoeveel die weegt durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:04 schreef metallicattim het volgende:
enig idee wat ie nu zo weegt kaal?
Of wattie gaat wegen als ie raceklaar is?
Heb nog steeds niet alles kunnen lezen dus scheld maar als ik het dubbel vraag, maar welke motor komt erin?
Dit is op het moment het enige wat gespoten is, de rest komt later nog.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef Kolkie het volgende:
Heb je de deuren en dergelijke niet meteen mee laten spuiten?
Ziet er verder strak uit! Wit is natuurlijk helemaal de 'kleur'
(inside joke Tjabbo).
Muh, wit is lichter dan zwart, wal dus wel met gewicht te maken hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:54 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Dit is op het moment het enige wat gespoten is, de rest komt later nog.
Inside joke het idee dat zwart en wit geen kleuren zijn? ( = onzin)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:50 schreef Tommeh het volgende:
En timmeeeh mag er helemaal niet in rijden dus dat komt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |