Zo'n beetje a la 'the freaks come out at night'quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:27 schreef Tommeh het volgende:
Ja carnaval is niet zo heel erg mijn ding nee, ik kom daarna weer tevoorschijn.
Hehequote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zo'n beetje a la 'the freaks come out at night'
Dat was het al, alleen nu wordt het nogmeer naar boven gehaald.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:28 schreef yup het volgende:
Dat gaat een fapwaardige bayerische knakenmobiel worden zeg
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef Tommeh het volgende:
Kwa lak wel ja. Hoezo ?
dat is om het wiel schuiner of rechter op het wegoppervlak te zetten. Als je hem bijvoorbeeld schuiner zet, heb je in de bocht meer grip omdat het gehele bandoppervlak contact maakt met de weg.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:45 schreef Inorbit het volgende:
[..]
maar dat wist je al, waar is die camberplate voor?
owjah, zo noem het als die wielen helemaal scheef staan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:47 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
dat is om het wiel schuiner of rechter op het wegoppervlak te zetten. Als je hem bijvoorbeeld schuiner zet, heb je in de bocht meer grip omdat het gehele bandoppervlak contact maakt met de weg.
althans, zo heb ik het begrepen
tommeh legt het mij altijd uitquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:00 schreef zinloos het volgende:
Voor de geintereseerden nog een leuk artikel (engels) over camber, caster en toe
http://www.ozebiz.com.au/racetech/theory/align.html
We hebben geen toelatingseisen dus we mogen onze eigen gang gaan. In principe mikken we op zo'n 200 pk bij minder dan 1000 kilo. In combinatie met een leuke overbrenging is dit een heel erg mooie pk gewichtverhouding voor op het circuit. Het leuke van een relatief lichte auto is ook dat je minder hoeft af te remmen, door de bocht te duwen en hoeft mee te sleuren met optrekken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:52 schreef Kogando het volgende:
Ziet er erg goed uit, maar het eindresultaat zal dus weinig lijken op een originele E30.Is 192PK wel voldoende als je echt wil gaan racen? Of is dat ivm toelatingseisen?
haha. vetquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:56 schreef Tommeh het volgende:
Nieuwe update
We zijn veel aan het denken over hoe we de motor gaan geluidsdempen. Op Zolder zijn er bijvoorbeeld erg strenge eisen hieraan. We hebben gekozen voor twee dempers met een afneembare tussendemper. Deze kan voor bijvoorbeeld spa (geen limiet) worden vervangen door een recht stuk.
Als einddemper hebben we een leuk stuk gevonden, een E46 M3 demper :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |