Hmmm, hehe, ben in de war met Barbara Bach, een voormalige Bondgirl. Ook niet slecht trouwens.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Catherine Bach, heb ik toch echt altijd geleerd. Maar het is inderdaad Daisy Duke.
dat is toch in spijkenisse??quote:
Ja echt he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:55 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ja echt he?
Weetje wat een kennis van me zei?
Als de afrikanen toen zo slim waren geweest en ook boten hadden uitgevonden hadden ze
zelf kunnen uitvaren om andere gebieden te exploreren.Het begint met ambitieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vampire Romance O+
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:55 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ja echt he?
Weetje wat een kennis van me zei?
Als de afrikanen toen zo slim waren geweest en ook boten hadden uitgevonden hadden ze
zelf kunnen uitvaren om andere gebieden te exploreren.Je zult toch eerst een degelijke beschaving nodig hebben alvorens je een goed georganiseerde 'compagnie' wilt oprichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je zult 17 "heeren" bij mekaar moeten vinden, dat was daar ook vrij lastigquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:59 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Je zult toch eerst een degelijke beschaving nodig hebben alvorens je een goed georganiseerde 'compagnie' wilt oprichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |