Nouquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
had ook nog "betere" foto's maar die kan ik niet meer vinden...
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij ligt op z'n zij en filmpje is net zo saai als die van fwanker![]()
erm define lekker, want het enige lekkere daar is de drank op de achtergrondquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Daar jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De familie Cr. ?!
DOE HET NIET.
en for god sake, bezwanger wankers zusje niet
eten is.
ik vind het ook maar niksquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm define lekker, want het enige lekkere daar is de drank op de achtergrond
Mja mijn Italiaanse grootvader zei altijd: L'elettronica è per i perdentiquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas is dat wel zo ja, zeker bij Alfa ControlAlfa's zijn prima auto's, alleen de electronica zijn ze nooit zo geweldig mee geweest.
Ze mag best met je mee hoor, maar owee als ik klachten krijg van haarquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar jakom langs, wordt gezellig
![]()
En ik ga z'n zusje niet bezwangeren, moet ik straks in zo'n uithoek gaan wonen![]()
![]()
wat betekend perdenti ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja mijn Italiaanse grootvader zei altijd: L'elettronica è per i perdenti
heel simpel te controleren door de diverse sensoren te foppen, al zullen sommige sensoren beetje lastig te bereiken zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
ik had niet verwacht dat dat ding zou werken, nah het eerste lampje doet het![]()
Alsof ik de ketting lang genoeg laat om haar bij de telefoon te laten komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:25 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ze mag best met je mee hoor, maar owee als ik klachten krijg van haar
Wat dan? Ga je op 'm zitten:?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:25 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ze mag best met je mee hoor, maar owee als ik klachten krijg van haar
alsof ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel simpel te controleren door de diverse sensoren te foppen, al zullen sommige sensoren beetje lastig te bereiken zijn.
Dat is ze gewendquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof ik de ketting lang genoeg laat om haar bij de telefoon te laten komen![]()
wij gaan sowieso eens stappen en ik sleur je iig mee naar pressurequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
alsof ik daar zin in heb![]()
ik vind alles best, ik check de olie, koelvloeistof regelmatig en derest zie ik wel![]()
Goed opgevoed danquote:
Babelfishquote:
ik zou die 2 zo van de bar af tieften!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
define jij dan eens lekkerquote:
en me wat drinken bestellenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zou die 2 zo van de bar af tieften!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
wij gaan sowieso eens stappen en ik sleur je iig mee naar pressure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |