Haha, ik dacht ook echt even dat ze het tegen mij had.quote:
je bent 12 ofzo.quote:
Dank Uquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:37 schreef patty het volgende:
DEZE PERSOON is echt een ongelofelijke flapdrol. Dat soort mensen moeten echt gebanned worden
nog erger als 12.quote:
Kut kneusquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
En altijd is er iemand weer dom genoeg om erin te trappen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Ophoeren intellectueel minder bedeeld stuk nageboorte.
Hier ook: Hier...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
En altijd is er iemand weer dom genoeg om erin te trappen.
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:37 schreef patty het volgende:
DEZE PERSOON is echt een ongelofelijke flapdrol. Dat soort mensen moeten echt gebanned worden
Vertel jij me maar eens wat er aan de hand is.quote:
schijnbaar van allesquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vertel jij me maar eens wat er aan de hand is.
Heb ik wat verkeerds gedaan ofzo?![]()
Ja. Je hebt yvonne een mailtje gestuurd dat je haar ion haar reet wilde neuken in ruil voor ONZ-moderatorschapquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ach meid, je moest eens weten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Iets met Yvonne wilde ?Ranzig kereltje?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Je hebt yvonne een mailtje gestuurd dat je haar ion haar reet wilde neuken in ruil voor ONZ-moderatorschapranzig kereltje.
Nee echt niet.Geef dan eens een hint ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:09 schreef Insertusername. het volgende:
Doe niet zo onschuldig, je weet best waarom patty dit topic over jou geopend heeft.
Yeah right.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee echt niet.Geef dan eens een hint ofzo.
Ratelslangetje: je doet je onderschrift wel eer aan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee echt niet.Geef dan eens een hint ofzo.
Normaal gesproken gaan dit soort dingen pas over na het posten van je tietenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat dan? Waar hebben jullie het toch over?![]()
Wat ontzettend grappig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef longinus het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaan dit soort dingen pas over na het posten van je tieten![]()
Nee,ik weet het echt niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:35 schreef patty het volgende:
Je weet heel goed waar het over gaat, dus ga nou maar niet zo schijnheilig lopen doen
Ach, we zien je zo wel in MEDquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Iets met Yvonne wilde ?Ranzig kereltje?
Ik ben een vrouw,en ik heb nog nooit contact gehad met Yvonne.![]()
BAN???quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, we zien je zo wel in MED
Die ban kan nooit lang meer duren
En ik ook dus...quote:
Ja, ik zie het!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:37 schreef Insertusername. het volgende:
Ratelslangetje, als jij de fout in onderstaande foto vindt, dan is patty vast wel bereid te vertellen wat de aanleiding tot dit topic is:
[afbeelding]
Nee daar heb ik een apart topic overquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:37 schreef Insertusername. het volgende:
Ratelslangetje, als jij de fout in onderstaande foto vindt, dan is patty vast wel bereid te vertellen wat de aanleiding tot dit topic is:
[afbeelding]
quote:
Ik denk dat iemand je paswoord gekraakt heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
WAT HEB IK IN VREDESNAAM VERKEERD GEDAAN ???
Oh,dus dit is een grap?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef DrDentz het volgende:
omg.. hoe dom kun je zijn om te denken dat dit een persoonlijk topic is![]()
Iemand uitmaken voor onder meer "ongelofelijke flapdrol" lijkt me anders best persoonlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef DrDentz het volgende:
omg.. hoe dom kun je zijn om te denken dat dit een persoonlijk topic is![]()
Als het tegen jou gezegd wordt waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:05 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Iemand uitmaken voor onder meer "ongelofelijke flapdrol" lijkt me anders best persoonlijk.
Wauw patty, je maakt jezelf popiquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:37 schreef patty het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |