Ja, mij ook. Maar stonden geen foto's van hemzelf bij.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef Merisse het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat de foto's van Robbert z'n site zijn gehaald? Hmmmm
Oh? Da's op z'n minst vreemd... waarom stonden er geen foto's die hij gemaakt heeft op z'n site en waarom foto's van anderen eraf gehaald?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Maar stonden geen foto's van hemzelf bij.
Ja, je bent heel geniaal als je het over een genverbrander hebt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:17 schreef JohnDDD het volgende:
Ik geloof absoluut niet dat die gozer nep is. Als ie dat wel is, is hij de meest geniale persoon uit de geschiedenis. Als hij lampen kan laten knipperen bij Jensen en Carré en als hij bij RTL Boulevard met een nieuwe camera entiteiten kan laten zien, dan geloof ik het.
Daar heb ik het niet over zoals je kunt lezen. Als jij al die andere dingen kunt verklaren praten we nog wel eens.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:18 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, je bent heel geniaal als je het over een genverbrander hebt.
Er gebeuren idd nog veel meer vreemde zaken rondom hem die niet zomaar te verklaren zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over zoals je kunt lezen. Als jij al die andere dingen kunt verklaren praten we nog wel eens.
Slecht gereincarneerde sukkels, die nog een heleboel levens nodig hebben om het juiste niveau te bereiken, om alle juiste inzichten te verwerven, net als jij. Untermenschen is een geschikt woord, jammer dat het zo beladen is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef pikki het volgende:
Maar ik denk dat dat verloren moeite is voor deze "lagere geesten" om het zo maar uit te drukken en dat zij liever achter de bingokast hun tijd verslijten .....
akkoord, daar heb ik ook aan gedacht, zoals dat magnesiumcarbonaat verhaal. maar terwijl velen hier bezig zijn geweest om al die verschijnselen logisch te verklaren, heb ik nog geen één die-hard believer met een geloofwaardige verklaring zien aankomen voor zijn ggggggggggggenverbrander 2 in 1 (spreekfout + typfout) blunder. er zijn wel door enkelen wat minder serieuse verklaringen geoppert, zoals met de geest inloggen op internet etc, maar een echt aannemelijke verklaring heb ik nog niet gelezen. zolang dit niet wordt opgehelderd blijft men twijfelen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:24 schreef Marietje_34 het volgende:
Er gebeuren idd nog veel meer vreemde zaken rondom hem die niet zomaar te verklaren zijn.
Dat mensen hem geloven is wel vreemd ja, maar onverklaarbaar is overdreven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Er gebeuren idd nog veel meer vreemde zaken rondom hem die niet zomaar te verklaren zijn.
Een serieuze verklaring zou kunnen zijn : waarom zou een helderziende medium geen info uit een silicium-chip kunnen aftappen ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:53 schreef Sh0g het volgende:
[..]
akkoord, daar heb ik ook aan gedacht, zoals dat magnesiumcarbonaat verhaal. maar terwijl velen hier bezig zijn geweest om al die verschijnselen logisch te verklaren, heb ik nog geen één die-hard believer met een geloofwaardige verklaring zien aankomen voor zijn ggggggggggggenverbrander 2 in 1 (spreekfout + typfout) blunder. er zijn wel door enkelen wat minder serieuse verklaringen geoppert, zoals met de geest inloggen op internet etc, maar een echt aannemelijke verklaring heb ik nog niet gelezen. zolang dit niet wordt opgehelderd blijft men twijfelen.
de enige die dit kan ophelderen is Robbert zelf, maar die geeft niet thuis.
Dat lijkt me nog onwaarschijnlijker dan dat een geest het op internet had opgezocht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:04 schreef Sh0g het volgende:
en stel dat Robbert idd info uit chips kan aftappen, waarom komt hij daar dan zelf niet mee. dat is toch geweldig als dat kan?
er ging wel degelijk een lampje branden, want hij vond het een raar woord ......toen hij het doorkreeg ...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:04 schreef Sh0g het volgende:
en hoe kreeg hij dat woord dan door, uitgesproken door een geest of als een papier, waar hij het vanaf kon lezen. waarom ging er bij Robbert geen lampje branden bij dat woord? met een beetje algemene kennis had hij de fout makkelijk kunnen ontdekken imo. ik studeer geen eens geschiedenis, maar wist bijvoorbeeld wel dat jenever vroeger met een g werd geschreven.
en stel dat Robbert idd info uit chips kan aftappen, waarom komt hij daar dan zelf niet mee. dat is toch geweldig als dat kan?
Handig, je eigen ingebouwde wifi-adapter.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef pikki het volgende:
[..]
Een serieuze verklaring zou kunnen zijn : waarom zou een helderziende medium geen info uit een silicium-chip kunnen aftappen ?
Leuter toch niet zo slap als je overduidelijk geen kaas gegeten hebt van scheikundequote:Het is gekend dat kristallen , die ook Si bevatten geheugenstockeerders zijn
Weer zo'n fantastisch loze uitspraak "die ook allerlei info bevatten".quote:er zijn uit de oudheid de kristallen schedels bekend die ook allerlei info bevatten .....dus de link is niet zo ver....
Die schedels zijn met buitenaardse technieken gemaakt ... 100%quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Handig, je eigen ingebouwde wifi-adapter.
Fijn dat zijn hersentjes dan precies weten hoe wij data opslaan op schijven, weet hoe de ascii-tabel in elkaar steekt, welke code-page er gebruikt wordt etc.
Nu weer even serieus alsjeblieft...
[..]
Leuter toch niet zo slap als je overduidelijk geen kaas gegeten hebt van scheikunde
[..]
Weer zo'n fantastisch loze uitspraak "die ook allerlei info bevatten".
Welke info dan ?
Voorlopig zijn veel van die schedels fake gebleken, en de rest is - afgezien van het vakmanschap dat er benodigd was om ze te maken (gewoon vakmanschap ja, geen lasertechnieken of buitenaardse hulp) - niet meer dan inderdaad gewoon een kristallen schedel.
Heh, ik zou op dat laatste geen weddenschappen afsluiten als ik jou wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:09 schreef pikki het volgende:
[..]
Die schedels zijn met buitenaardse technieken gemaakt ... 100%
Enne.. daar heb ik wel kaas van gegeten hoor , van die scheikunde , meer dan jij misschien ...
Jij wil alles te logisch beredeneren , doch zo is het leven niet ....denk daarover maar eens na...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:14 schreef Sh0g het volgende:
als Robbert het woord genverbrander raar vond, dan had hij toch wel kunnen bedenken dat het jeneverbrander moest zijn? ik geef toe, niet iedereen ziet dat direct, maar iemand met een hogere geest als hij en een beetje algemene kennis had toch moeten zien wat het wel moest zijn geweest.
en dat er meteen na de uitzending maar 1 google hit was, dat woord + alle genoemde namen en data, dat kan gewoon geen toeval zijn.
ik ben bang dat Robbert zelf ook nog heel wat keertjes zal reïncarneren op deze aarde, al is het alleen maar om zijn school af te maken, voor wat algemene kennis.
Jou reaktie werspiegelt uzelf , dat doen mensen vaak .....denk daarover eens na.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:14 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Heh, ik zou op dat laatste geen weddenschappen afsluiten als ik jou was
Maar goed, ik merk aan je eerste zin al dat er met jou niet te discussieren valt,
want jij bent hartstikke closed-minded.
Jij staat nergens voor open, hebt al een vast wereld-beeld in je hoofd en je durft niet verder te kijken dan je neus lang is.
Er is ongetwijfeld meer tussen hemel en aarde, maar er is in ieder geval nog een hoop meer op aarde zelf
Als je een beetje intellect had had je gesnapt dat ik types zoals jij op de hak namquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:22 schreef pikki het volgende:
[..]
Jou reaktie werspiegelt uzelf , dat doen mensen vaak .....denk daarover eens na.
wat is er mis met logisch na te denken over een, in mijn ogen, grove fout. als die fout nu 100.000 keer gemaakt wordt op internet, of als het beroep nu echt bestond... dit was niet het geval: de fout is 1 keer gemaakt op internet, op 1 genealogie pagina, bij 1 familie en Robbert neemt alles over...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef pikki het volgende:
[..]
Jij wil alles te logisch beredeneren , doch zo is het leven niet ....denk daarover maar eens na...
Het is wel opvallend dat in alles op deze wereld logica zit, behalve in de verhaaltjes van Robbert. Denk daar maar eens over na.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef pikki het volgende:
[..]
Jij wil alles te logisch beredeneren , doch zo is het leven niet ....denk daarover maar eens na...
Met het laatste ben ik het eens, maar laat hem gewoon zeggen wat hij van de 'samenloop van omstandigheden' vindt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef Sh0g het volgende:
[..]
wat is er mis met logisch na te denken over een, in mijn ogen, grove fout. als die fout nu 100.000 keer gemaakt wordt op internet, of als het beroep nu echt bestond... dit was niet het geval: de fout is 1 keer gemaakt op internet, op 1 genealogie pagina, bij 1 familie en Robbert neemt alles over...
mijn laatste twee zinnen over dat reïncarneren waren overigens wel serieus bedoeld, aangezien ik wel in reïncarnatie geloof. en dan mag Robberts geest ook vele levels hoger zijn dan die van mij, persoonlijk krijg ik het gevoel dat ik te maken heb met een oelewapper die wat algemene kennis betreft ver achterloopt. dat maakt hem nogal fragiel en daarom heeft hij ook zoveel back-up van zijn ouders. hij kan gewoon nog niet op eigen benen staan.
en juist die fragiliteit is aandoenelijk en daardoor blijven veel mensen in hem geloven, maar ik vind het tijd worden voor die gast om voor zichzelf op te komen en zich nader te verklaren wat betreft zijn fout.
Een spin in een weborb? edit even je laatste zin, die staat kennelijk onder je plaatje (knap van jequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef Tulio het volgende:
Deze vind ik vreemd. Wilde een uur geleden een foto maken van de sneeuw, ook in de hoop dat er lichtbollen opstonden. Hoor ik een vreemd geluid doet de flits het niet[afbeelding]. Kijk ik de foto's na op de computer staan er zonder flits 2 bollen op. Iemand enig idee?![]()
haha jah die ogen links zijn inderdaad de ogen van Robbert. en als je in iets als handlezen, voetlezen, etc gelooft, dan zou je ook waarde kunnen hechten aan dit. persoonlijk geloof ik daar niet zo in. je kunt wel veel aan iemands ogen zien, maar dan gaat het er vooral om wat iemand met z'n ogen doet (veel knipperen, je niet durven aankijken, telkens naar boven kijken, etc. je kunt aan iemands ogen zien of hij liegt) niet hoe ze er gewoon standaard uit zien, daar word je mee geboren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:36 schreef Stenny het volgende:
Ik kwam net iets vreemds tegen op http://www.niburu.nl. Het gaat over de ogen van Robbert. Die zijn mij inderdaad ook opgevallen.Maar kijk hier eens naar, is dit onzin of toch niet:
http://www.thefountainhead.co.za/articles/sanpakueyes.htm
[afbeelding]
OK, met vooroordelen moet je zeer voorzichtig zijn, beter niet hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef Sh0g het volgende:
[..]
haha jah die ogen links zijn inderdaad de ogen van Robbert. en als je in iets als handlezen, voetlezen, etc gelooft, dan zou je ook waarde kunnen hechten aan dit. persoonlijk geloof ik daar niet zo in. je kunt wel veel aan iemands ogen zien, maar dan gaat het er vooral om wat iemand met z'n ogen doet (veel knipperen, je niet durven aankijken, telkens naar boven kijken, etc. je kunt aan iemands ogen zien of hij liegt) niet hoe ze er gewoon standaard uit zien, daar word je mee geboren.
Het zou kunnen kloppen dat je in ieder geval het stress niveau kunt aflezen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef Urquhart het volgende:
Ik lees dat Sanpaku-ogen een teken is dat iemand niet in balans is, en uitgeput is. Kennedy had ze ook.
[afbeelding]
Het is eeen vreemd plaatje en dat is het.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef Tulio het volgende:
Ik focus op een plant in een bloempot. De flits doet het weer ik heb enkele keren de baterijen eruit gehaald en terug. Ik denk nu niet meteen dat het entiteiten zijn hoor, maar wel vreemd.
Tulio.
jah dat stukje dat hij naar de muur wijst en zegt: kijk hier, hier komt iets naar voren (ofzoiets) en dan maakt hij een foto en staat dan te springen van: ER STAAT ECHT IETS OP!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Tulio het volgende:
Wat me ook opviel aan Robbert tijdens het maken van de foto's is dat hij zelf soms oprecht verbaasd reageerde. Vooral in het voorstukje van komende zondag viel mij dit op.
Maar als ik het mag zeggen, op een vreemde manier verbaasd, een beetje gespeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Tulio het volgende:
Wat me ook opviel aan Robbert tijdens het maken van de foto's is dat hij zelf soms oprecht verbaasd reageerde. Vooral in het voorstukje van komende zondag viel mij dit op.
Je zult nooit de ware gang van zaken zien in real time. TV is knip- en plakwerkquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef Sh0g het volgende:
[..]
jah dat stukje dat hij naar de muur wijst en zegt: kijk hier, hier komt iets naar voren (ofzoiets) en dan maakt hij een foto en staat dan te springen van: ER STAAT ECHT IETS OP!!!
ik ben benieuwd of we dat stukje in z'n geheel te zien krijgen, zonder dat er van camerapositie wordt veranderd, etc, zodat er echt niet in geknipt kan zijn.
dan gaan we met z'n allen goed opletten of Robbert niet eerst 5 knoppen op zijn camera moet indrukken, voor hij de zojuist gemaakte foto kan laten zien. van alle camera's die ik in handen heb gehad, hoefde ik alleen 1 knop in te drukken om de laatst gemaakte foto te kunnen tonen.
ik ben benieuwd![]()
Inderdaad, ik vind juist zo gezellig al die discussie-reeksenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef Tulio het volgende:
Sten de waarheid zal zeker boven tafel komen. Maar nog ff wachten anders hebben we geen gesprekstof meer.![]()
Bij kwam het ook een beetje als (overdreven) gespeeld over, toen ik het voorstukje zag.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Maar als ik het mag zeggen, op een vreemde manier verbaasd, een beetje gespeeld.Maar dit kan komen omdat hij misschien de shoot steeds over moest doen en steeds opnieuw zijn verbazing uitdrukken.
![]()
volgens mij kun je dan ook beter dit hele gedoe laten registreren door sixpack TV. als je dat ziet dan hoor je nog lekker het gehijg en gesnuif van de cameraman/vrouw, omdat die moeite moet doen om het te volgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef Stenny het volgende:
[..]
Je zult nooit de ware gang van zaken zien in real time. TV is knip- en plakwerk![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef Tulio het volgende:
Sten de waarheid zal zeker boven tafel komen. Maar nog ff wachten anders hebben we geen gesprekstof meer.![]()
Ja, terug naar het vakmanschap is wel mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Sh0g het volgende:
[..]
volgens mij kun je dan ook beter dit hele gedoe laten registreren door sixpack TV. als je dat ziet dan hoor je nog lekker het gehijg en gesnuif van de cameraman/vrouw, omdat die moeite moet doen om het te volgendan staan er geen 3 cameramensen omheen, een geluidsman, een regisseur, etc. gewoon 1 interviewer en een cameraman
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |