abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168046
Dag allemaal,

Ik had eigenlijk een heel verhaal hier staan maar ik houd he toch maar even kort.

Hebben jullie ook collega's waar je samen mee MOET werken maar die je totaal niet mag. Hoe ga je daar mee om?

Sta stil bij elke stap die je zet.
  donderdag 13 april 2000 @ 20:47:00 #2
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_168047
Ik heb er wel meerdere...Zit me echt vaak in te houden dat ik zijn gezicht niet in mekaar stomp..maarja gewoon beetje langs af leven. Ik negeer hem heel vaak compleet of als hij eigenlijk een goede grap maakt dan kijk ik hem aan zo van..en waar slaat dat op ?
Het scheelt dat niemand hem mag...nog paar weken dan neemt of krijgt hij ontslag....Yes victory..you are beaten you bastard

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
  vrijdag 14 april 2000 @ 09:34:00 #3
2759 Matra
Het kost wat
pi_168048
Ik ken het helemaal. Ik moet samenwerken met een totale looser: maakt domme grappen, stinkt en heeft altijd overal commentaar op. Dat laatste is misschien nog wel het ergste: iedereen heeft altijd alles gedaan en het ligt nooit aan hem. Hij weet ook altijd alles beter.
Mijn oplossing: zoveel mogelijk negeren, verder gedogen we elkaar. Hopelijk rot hij binnenkort op.
pi_168049
Ik heb wel collega's waar je op kunt schieten of mee schieten maar niet op je collega schieten!?

Computers don't loose information, operators do
  vrijdag 14 april 2000 @ 10:33:00 #5
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_168050
Ik zit al twee weken in de ziektewet vanwege een dom gansje waar ik niet mee op kan schieten en die mijn werk niet begrijpt en toch commentaar wil leveren en interessant mee wil lullen. Heeft ze ook nog het gore lef om me thuis te bellen (3x) s'avonds over deadlines en zo terwijl mijn arme Meerhoerman in het ziekenhuis lag. Ik ben ziek ja, dat betekend dat ik niet kan werken! Capish?! Comprende?! Schnapp?! Sprechen sie talk, ja?!

Grtz,

Puckzzz.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_168051
Ben wel banen kwijtgeraakt door achterbakse en oncollegiale collega's maar het meest frapante gebeurde me toch wel 2 jaar geleden bij een echt shit bedrijf dat nu lekker in de soep ligt.

Ik werkte daar dus al 2 jaar komt er opeens een nieuwe eikel binnen die de baas over me moet gaan spelen, dit was nog COMPLEET NIET met me besproken dus ik zit daar aan een nieuwe game te werken roept ie opeens uit het niets:

'Zet jij eens even koffie?'

Ik zo:

PARDON?!

En hij dus zwetsen over ja ik ben nu de baas over jullie (ik had nog 2 man onder me) en ik ben de big cheese en blablabla. Bleek later dat die lul was aangenomen als 'Development Manager' een funktie die nog helemaal niet bestond en dat ik naar hem moest gaan luisteren, NOT DUS. Naja, wat vervolgens gebeurde was dat ik helemaal een vergadering heb gehad dat ik koffie voor hem moest zetten etc en dat wou ik dus niet. Hele rechtzaak gehad, heb de zak gehad (onverwijtbaar ontslag) en een heleboel centjes van mn exbaas. Hij is nu failliet en ik heb een eigen bedrijfje.... Gerrit als je dit leest (En Braldt):

JE STINKT.

Wahahahahaha!

Grtz,

Meerhoerman.
Pooier in hart en nieren.

pi_168052
quote:
op 04-14-2000 om 09:34 AM schreef Matra het volgende:
heeft altijd overal commentaar op. Dat laatste is misschien nog wel het ergste: iedereen heeft altijd alles gedaan en het ligt nooit aan hem. Hij weet ook altijd alles beter.

heeft hier ook nogal last van, alleen wil zelf altijd iedereen uitlullen, wat dus best wel flink vervelend voor die andere persoon kan zijn...

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_168053

Heb ik ook, zo'n collega

'T is o'n heel fris lieveig meisjes die tegen je opkijkt. Alles van je wil weten en interessantv vindt. Vind haar lief maar too much on my skin, kan niet met haar uit de
voeten.

Negeren doet wonderen, en anders, i'm afriad, gewoon eerlijk zijn.

Jusqu'ici tout va bien...
  zaterdag 15 april 2000 @ 05:12:00 #9
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_168054
quote:
op 04-15-2000 om 12:10 AM schreef Manono het volgende:

Heb ik ook, zo'n collega

'T is o'n heel fris lieveig meisjes die tegen je opkijkt. Alles van je wil weten en interessantv vindt. Vind haar lief maar too much on my skin, kan niet met haar uit de
voeten.

Negeren doet wonderen, en anders, i'm afriad, gewoon eerlijk zijn.

Iedereen is anders en dus ook je collega's. Negeren kan heel handig zijn, maar is eigenlijk niet de beste oplossing. Als hij of zij echt een 'hopeloos geval' is, dan is het meestal wel het beste...

Probeer in ieder geval te zien hoezo die college zo 'lastig' is, dan weet je wellicht hoe je dat kunt voorkomen of bijsturen.

Erger is het als je baas een eikel is, zoals bijvoorbeeld bij Mirror. Mijn vorige bazen waren wat dat betreft hopeloos, vooral een. Maar die kon het niet zo hebben dat hij niets van IT wist en ik wel. Maar ja, daarvoor betaalde hij mij. Althans, iets wat op betalen leek, want echt veel was het niet...

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
  zondag 16 april 2000 @ 12:09:00 #10
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_168055
quote:
op 04-15-2000 om 05:12 AM schreef HaaiBaai het volgende:

Erger is het als je baas een eikel is, zoals bijvoorbeeld bij Mirror.

Wat dacht je van een combinatie van beiden.Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag gehad bij het bedrijf waar ik op 19 jarige leeftijd in dienst kwam, ik heb er bijna 11 jaar gewerkt. Het was een leuk bedrijf met over het algemeen leuke mensen, je hebt natuurlijk altijd wel figuren waarmee je het minder kunt vinden.

Ik weet nog steeds niet hoe het precies gebeurd is maar op een gegeven moment escaleert de situatie en is de afdeling in 2 kampen opgesplitst, en dan is het leuk op je werk!! NOT

We bleven maar stoken en elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen (ja, ik heb daar ook aan meegedaan) maar op een gegeven moment is het gewoon genoeg!
Je zit toch 8 uur per dag met je collega's, die je niet zelf uitzoekt, op zo'n afdeling en je moet er het beste van zien te maken. Ik heb voor mijn gevoel er alles aan gedaan om de situatie te verbeteren, maar dat is niet gelukt. (mede door het, in mijn ogen, niet juist handelen van mijn chef)

Ik heb de eer aan mijzelf gehouden en heb een leuke nieuwe baan gevonden en ik ben nummer 3 die in 3 maanden tijd weggaat!
En ik moet zeggen...het voelt geweldig!!

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zondag 16 april 2000 @ 17:21:00 #11
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_168056
Ik heb ook zo'n dom ding waar ik mee moet werken als collega. Ik kan je vertellen dat zoiets niet je werkvreugde bevorderd, hoewel ik toch een bijzonder leuke baan heb.
Alles wat je uitlegt gaat niet eens een oor binnen, laat staan aan de andere kant eruit.
Al schrijf ik nog zoveel werkboeken over hoe het moet en wat er gedaan moet worden, wie waarvoor gebeld kan worden met telnr. erbij, het komt niet bij haar over. Blond? Ja, uit een potje, de domheid waarschijnlijk cadeau gekregen.

Al met al zit ik al bijna twee jaar met haar opgescheept, en ondanks de diverse gesprekken die met haar gevoerd zijn, kunnen ze haar niet ontslaan (oude ambtenarenregeling). Dus vraag ik regelmatig bij de supermarkt om gulle gezinsverpakkingen geduld om dit vol te houden. Gelukkig zit zij niet bij op de kamer, dat is dan weer een voordeel, anders had ik haar waarschijnlijk allang wat aangedaan.
Nog maar 5 weken, dan heb ik 3 weken vakantie, zal daar vandaan een zee van geduld mee terugnemen, zodat ik daar op kan teren tot de volgende vakantie in november.

Zelf weggaan? Misschien ...., maar zoals ik al zei, ik heb toch wel een bijzonder leuke baan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')