quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:30 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee, je moet ze elke week schoon maken omdat ze weer vol stof zitten en dan weer niet goed koelen.. nouja, boven de 35 graden komen![]()
Tijd voor een zalman dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]me proc is met default cooler standaard 55 graden dus ach... ik heb em een keertje getopt op 80-85 graden...
toen heb ik em maar uitgezet, was toch hartje zzomer op een zolder
wil ik wel maar moet ik eerst gasan uitvogelen met meten of zo'n zalman jetser wel in me kast past..quote:
whehehequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:31 schreef Giem het volgende:
Nou dat staat gewoon op de zalman site. Maar de 7000 past wel bijna overal op. Wil je anders de mijne voor een prikkie, dan koop ik een nog grotere.
uhh... een asus A7V600SEquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:42 schreef Giem het volgende:
Welk moederbord heb je?
Sletje jij blauwe hoerquote:
Jahquote:
hehequote:Op woensdag 4 januari 2006 09:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jahnu post je weer overal waar ik ook post
Je posts zijn niet shocking genoeg om weg te halenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:16 schreef Giem het volgende:
Morge..
Straks is iedereen blauw, gaan ze alles edditen wat ik hier zeg
Nee, jullie hebben het al druk genoegquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je posts zijn niet shocking genoeg om weg te halen![]()
Moet je vooral doen, je hebt proeftijd hequote:Op woensdag 4 januari 2006 09:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je posts zijn niet shocking genoeg om weg te halen![]()
Ikke wil ook SCten is gezelligquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gaan jullie maar modden, gaan wij sc-en. Goede deal he
Ik ben rond 10:15 wakker gewordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:13 schreef BlueCurl het volgende:
ik 10 minuten gelee pas wakker geworden. heerlijk die vakantieenkel wel zo weer leren voor statestiek! zo saai dat vak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |