Platenwinkel=quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha nee horeca is niks voor me. ik zat mss te denken aan de E-Plaza.. als ze in het centrum tenminste nog een vacature hebben...
maar mss dat iemand wat leuks kon verzinneniets speciaals ofzo hehe
Toch nog iets goed van Dellquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef Giem het volgende:
[..]
Giem krijgd toch andere Dell... de 9300
![]()
indd de meeste oliebollen lukken wel van rubber nu damn. die dingen zijn taai na een paar dagen...quote:
Je kan altijd nieuwe halenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
indd de meeste oliebollen lukken wel van rubber nu damn. die dingen zijn taai na een paar dagen...
mwa kvind ze niet super lekker. meestal eet ik er 2 a 3 per jaar gemiddeld.. apeelflappen wel lekker!quote:
ja hoor zelf gebakken, die smaken tot een week na oud en nieuw nog prima, daarna moet je ze echt weg mikken...quote:
Zelf bakken is meestal ook wel het lekkerst.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ja hoor zelf gebakken, die smaken tot een week na oud en nieuw nog prima, daarna moet je ze echt weg mikken...
Na 3 maanden supermarkt werk op mn 16de ben ik gillend weggerendquote:
had ik nou ook al, mediamark.. van die 4 euro gamesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:53 schreef mschol het volgende:
aaarrrgghh
heb ik gister spellforce gekocht, geinstalleerd, vcervolgens vraagt ie om een serial die ik niet heb...
kan ik weer terug...
godverdegodver...
Niet als je er 3 op oudejaar eet en 3 op nieuwjaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neen want dan zou ik er 6 per jaar eten
ik heb achter de kassa gezeten.. maar gebeurde me te vaak dat bierflesjes uit mekander klapten op de rollende band en ik ben totaal geen kassamiepquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 3 maanden supermarkt werk op mn 16de ben ik gillend weggerendWas op de slagersafdeling en op zaterdag had je altijd die lui die 35 kilo riplappen wouden kopen omdat het in de aanbieding was
Of lui die lopen te klagen dat je hun stukje biefstuk toch wel erg plat hebt geslagen
okay stel. van elk jaar 3 op 1 jan en 3 op 31 dec.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Niet als je er 3 op oudejaar eet en 3 op nieuwjaar
maar daar hoort ie op de handleiding te staan toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:17 schreef Giem het volgende:
[..]
had ik nou ook al, mediamark.. van die 4 euro games
Red allert 2![]()
Die bestaatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:53 schreef mschol het volgende:
nog meer blauwtjes in DIG, we worden toch niet allemaal modjes he...![]()
zou overigens wel grappig zijn, een slowchat die alleen maar vol geluld wordt door modjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |