vakken vullen in AH?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:27 schreef BlueCurl het volgende:
Wat is nu een leuk bijbaantje?
AH al gedaan. vond ik echt totaal niet tof! en hier is geen veiling in de buurtquote:Op maandag 2 januari 2006 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
vakken vullen in AH?
caissière bij AH? of soortgelijke winkel?
werken in de bloemenveiling, 's ochtends van 6.00 tot ~ 12.00, vind ik best OK..
Of hier in de Delhaize, GB, Carrefout, Smatch, Lidl, Aldi, Spar, buurtwinkel?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
AH al gedaan. vond ik echt totaal niet tof!
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Of hier in de Delhaize, GB, Carrefout, Smatch, Lidl, Aldi, Spar, buurtwinkel?
Voor de gemiddelde supermarkt ben je ook al te oud om vakken te vullen; die willen 16 jarigen hebben omdat die "goedkoop" zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
AH al gedaan. vond ik echt totaal niet tof! en hier is geen veiling in de buurt(rotterdam)
Ervaringquote:Op maandag 2 januari 2006 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde supermarkt ben je ook al te oud om vakken te vullen; die willen 16 jarigen hebben omdat die "goedkoop" zijn.
Is de horeca niets voor je?
Dat ben ik danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:09 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen
Zo weer een dagje op deze K** baan maar goed nog 5weken en dan ben ik klaar hier godzijdank02
Alohaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan![]()
Maar alles goed met mijn lieve dig vriendjes?![]()
haha nee horeca is niks voor me. ik zat mss te denken aan de E-Plaza.. als ze in het centrum tenminste nog een vacature hebben...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde supermarkt ben je ook al te oud om vakken te vullen; die willen 16 jarigen hebben omdat die "goedkoop" zijn.
Is de horeca niets voor je?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan![]()
Maar alles goed met mijn lieve dig vriendjes?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |