ik wil ook trainenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is trainen
Tot rond de klok van 23uur
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef Jump het volgende:
De ijskast in een onbewaakt moment toen die even openstond:
[afbeelding]
Wou ze er absoluut niet meer uitMoeten uitlokken met melk
Gelukkig lag ze maar op de yoghurt potjes
Geef haar dan te drinken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mijn kat heeft sinds kort de afwijking om water van de badkamermuur te likken als ik me net heb gedouched.![]()
Oh, dus dat is het.quote:
Mijn schoon familie had ook van die selective beesten.. de ene wou alleen brokjes.. de andere allen zacht vlees, maar dan alleen vis en kip, geen rund.. en alleen helemaal geen hert met doppertjes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Oh, dus dat is het.![]()
Krijgt ie ook wel, maar blijkbaar vindt het dier het saai om alleen maar melk te drinken.
Die van ons houdt niet zo van dat blikvoer. Hij krijgt af en toe eens vis, maar meestal brokjes. Qua drinken maakt het hem niet zo heel veel uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:18 schreef Giem het volgende:
[..]
Mijn schoon familie had ook van die selective beesten.. de ene wou alleen brokjes.. de andere allen zacht vlees, maar dan alleen vis en kip, geen rund.. en alleen helemaal geen hert met doppertjes.
Die met brokjes wou ook alleen melk.. de andere alleen water..
Hier ook wel ergens liggen nogquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik wil ook trainen
aargh dan maar filmpje opzetten --> crash
trustrequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:30 schreef Sjowhan het volgende:
En ik duik me bed in, morgen vroeg op.
De groeten.
Oooh dat doe je snel boef.quote:
Heb echt beetje rottie dagquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:07 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen![]()
Succes bij de Fysio Sjowhan
@godtlike
Ja dat modden houd je wakker he
*schoptquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb echt beetje rottie dag
Niet wakker te schoppen![]()
Zie je lukt niet!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:24 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mschol
* Marty26 trapt Godlike02 tegen zijn scheenen.
Ouwe rotquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:26 schreef Giem het volgende:
Morge, giem is ook net zijn bed uit gerot
foeiquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan lurkt ook niet
Even weer wat mp3zooi uitzoeken, me server loopt weer vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |