Neeeeeeeeeeeeee.... moeten ze NET nu gaan staken???? Verdomme toch!...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:43 schreef MrLunk het volgende:
Haarlem noord er stond net op de rijksstraatweg een connexxionbus dwars over de kruissing bij de abn amro... en er kon vrijwel geen verkeer meer door... blij dak weer binnen ben
En nu is het begonnen met kleine vlokjes.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:15 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Hier in Geffen (12 kilometer ten oosten van Den Bosch) valt er nog geen sneeuw.
egoistenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:44 schreef -nickx- het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee.... moeten ze NET nu gaan staken???? Verdomme toch!...
mooiquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:45 schreef i2Them2 het volgende:
Actueel radarbeeld:
[afbeelding]
Blijft bijna stil liggen.![]()
Het duurt niet lang meer voor zwolle, en hier (ens) stukje verderop ook niet meer. Dat hoop ik i.i.g.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:48 schreef joachim87 het volgende:
Volgens de radar zou het in zwolle moeten sneeuwenTis anders vrij droog buiten
nu al ijzel :Squote:Op vrijdag 30 december 2005 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Vlissingen is echt een drama, enorm slecht weer al een hele dag. Zware sneeuwval, harde wind en nu is het gaan ijzelen.
Ja en ik wil eigenlijk nog weg, maar nu twijfel ik wel heel erg...quote:
Ben er niet echt in thuis maar ik heb ook een "huis, tuin en keuken" weerstation. En met ¤70,- kom je er wel. Heb net even gekeken en die Cresta-weerstations zien er goed uit. Anders moet je het een aan SpeeduGJ vragen, die weet daar meer over.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:52 schreef _Flea_ het volgende:
Laat het hier in Malden nog maar een uurtje wegblijven. Kan ik nog lekker zonder problemen naar huis rijden
Nog ff een vraagje:
Wat is nou een beetje redelijk weerstation voor een bedrag tussen de 40 en 70 euro? Hoeft niet superuitgebreid te zijn, maar ik wil iig luchtdruk e.d. wel weten.
Is Cresta een beetje redelijk merk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |