Dan heb je in zuid meer als wij in noordquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven meldt de eerste sneeuwkristallen. Meer is het nog niet.
Oss hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:15 schreef hetsjhokleek het volgende:Hier in Geffen (12 kilometer ten oosten van Den Bosch) valt er nog geen sneeuw.
betje voorbarige conclusie niet ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:22 schreef flugeltje het volgende:
Die KNMI-gasten hebben ook altijd pech. Zetten ze het halve land op z'n kop.. Gebeurt er op de meeste plaatsen niets
geef mij ook wat!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:25 schreef DePeet het volgende:
hier in hulst zeeland is het een en al ellende, geen hand voor ogen, er ligt al een centimeter of 6/7 sneeuw op de stoep
ik zit in oostquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:26 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dan heb je in zuid meer als wij in noordIk vind het niet eerlijk. Ik ga klagen!
Ik wil sneeuw
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:30 schreef Oom_Agent het volgende:
Op de Noordzee begint het een of ander weer te intensiveren, er komt nog genoeg aan.
Wat er nog aankomt is toch ijzel? Ik wil sneeuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:27 schreef -chefke- het volgende:
[..]
betje voorbarige conclusie niet ?
het is pas half 6 en het knmi verwacht rond 10 uur vanavond de ergste elende.
het waait hier flink windkracht 4 met uitschieters naar 6. en de tempratuur zit rond het 0 punt. we wachten af.
he, warempel. Ik voel ietsquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:33 schreef -nickx- het volgende:
Maastricht -> dwarrel sneeuw -> 't begint.
Heb je een lek dan?quote:
vrolijk kerstfeesr : )quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:36 schreef it_was_me het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het begint, het begint heel voorzichtig maar als ik lang genoeg buiten blijf staan ben ik ook een beetje wit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |