Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:27 schreef Jane het volgende:
Niet zo zuur hoor. Ik mocht immers zo vaak aan je denken als ik wilde.
Van Amsterdam naar Heerenveen en terug met de auto, met ijzel, is nou ook niet echt aan te raden, denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef Zw0rld het volgende:
Geen andere manier om te reizen?
bovendien is t nu al wat laat om nog te vertrekkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Heerenveen en terug met de auto, met ijzel, is nou ook niet echt aan te raden, denk ik.
Idd, het gaat ook al gewoon niet door.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bovendien is t nu al wat laat om nog te vertrekken
Dat moet je zeker niet doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Heerenveen en terug met de auto, met ijzel, is nou ook niet echt aan te raden, denk ik.
Stranger!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:35 schreef Stranger het volgende:
Mij wel hoor Jane.
*Zet de radio wat harder en trekt een biertje open*
90% van de nummers van De Dijk doen me niks.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef dwerg het volgende:
Alleen in het midden van de jaren 80 zat er wat leuks bij.
Ik zie dat ik moet doordrinken voordat dalijk de smaak verpest wordt door de dames Dion & Streisand.quote:
Ach, zoals iemand anders hier al eerder concludeerde... met genoeg drank op is alles mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zie dat ik moet doordrinken voordat dalijk de smaak verpest wordt door de dames Dion & Streisand.
Ja, die is leuk.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef dwerg het volgende:
"De nacht hangt als een natte dweil aan een maan van ouwe kaas" enzo.
Hoort Jane in de verte.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef Jane het volgende:![]()
Unchained Melody
![]()
* Zet radio hard en brult mee...
Tot straks dan!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef Stranger het volgende:
*kraait ook mee met dit nummer*
Nou ja, weer een topic vol, ik verdwijn weer een paar topics terwijl ik een spelletje speel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |