ja maar hij had zijn naam niet gezegd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef pgraafmans het volgende:
Dan zeg ik:
"Hee Ali. Ik heb werk voor jou. 2500 in de maand, auto van de zaak en een laptop"
Zegt Ali: "Jij zeker grapje maken"
Zeg ik: "Ja, jij begon"
Die kende m'n moeder zelfs alquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef pgraafmans het volgende:
Dan zeg ik:
"Hee Ali. Ik heb werk voor jou. 2500 in de maand, auto van de zaak en een laptop"
Zegt Ali: "Jij zeker grapje maken"
Zeg ik: "Ja, jij begon"
Die heeft tenminste nog het fatsoen zijn naam te noemen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef AkTje het volgende:
Met Ali, ikke sjoek werk uuh jij hebbe?
Hoezo? Wie mij lastig valt met een telefoontje zegt eerst zelf maar wie hij is. Dit is trouwens ook normaal gedrag in de meeste landen in de wereld. Het is de verantwoordelijkheid van de beller om het goede nummer te draaien, niet de mijne.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
In hetzelfde rijtje:
- de telefoon opnemen met 'hallo'.
Ik heb die zure voismeel gewoon uitstaan, als ik er niet ben, dan ben ik er niet, dan bel je de volgende dag maar weer. Helaas hebben sommige van die telefonie bedrijven (Telfort bijvoorbeeld) de gewoonte om dat kreng na 3 tot 5 gemiste telefoontjes op rij weer automatisch aan te zetten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
- geen voicemail inspreken, of in ieder geval niet de naam noemen van de eigenaar van de telefoon.
Als je een veelvoorkomende naam hebt of dezelfde naam als je vader kan ik het me voorstellen. Met mijn naam hoeven mensen zich niet zo'n zorgen te maken dat ze de verkeerde <vul naam in> hebben. Daarnaast weten mensen die je bellen vaak je achternaam wel, dus waarom werd je er zo op aangesproken?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef Mwanatabu het volgende:
Als ik de telefoon niet opnam thuis met mijn naam EN ACHTERNAAM,
Als je zo nodig werk zoekt moet je er wel voor zorgen dat je bereikbaar bent, anders houdt het erg snel op voor je. als ik iemand niet kan bereiken heeft ie dikke vette pech. Dus voicemail gewoon aan.quote:Ik heb die zure voismeel gewoon uitstaan, als ik er niet ben, dan ben ik er niet, dan bel je de volgende dag maar weer. Helaas hebben sommige van die telefonie bedrijven (Telfort bijvoorbeeld) de gewoonte om dat kreng na 3 tot 5 gemiste telefoontjes op rij weer automatisch aan te zetten.
Nee hoor, gezien de vrij hoge werkeloosheid heb je dan voor die persoon 25 anderen! Mensen met zo'n instelling snijden zichzelf gewoon in de vingers. Geen werk, lekker puhquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef Rotterdamkampoeinuh het volgende:
Je belt maar gewoon een aantal keer terug dan Graafmans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |