abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33538482
Ben het helemaal beu vandaag. Even voor de duidelijkheid, ben consulent en werk bij een Uitzendbureau. Bellen er van die suffe apen op die niet eens hun naam noemen.
Ik neem netjes op met mijn naam, het enige dat ik terug hoor:"Heu...Hedde gij nog werk vur men" (Brabant he;-)

Kan ik me dus mateloos aan ergeren!
Beter geen haar dan een kale kop!
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:51:10 #2
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_33538545
Ik zou ze gelijk een baan als palletsorteerder geven!

Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_33538670
Serieus? Uitzendbureau? Ik zoek nog werk!
pi_33538677
Beter dan.

Met Ali, ikke sjoek werk uuh jij hebbe?
pi_33538680
Tis erg onbeschoft, maar antwoord dan eens met 'ee, witte gij wel zeker dagge mijn mot emme?'
l a u w e g a s t e e e h
pi_33538757
Dan zeg ik:

"Hee Ali. Ik heb werk voor jou. 2500 in de maand, auto van de zaak en een laptop"
Zegt Ali: "Jij zeker grapje maken"
Zeg ik: "Ja, jij begon"
pi_33538826
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef pgraafmans het volgende:
Dan zeg ik:

"Hee Ali. Ik heb werk voor jou. 2500 in de maand, auto van de zaak en een laptop"
ja maar hij had zijn naam niet gezegd.
pi_33538827
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef pgraafmans het volgende:
Dan zeg ik:

Die kende m'n moeder zelfs al .
pi_33538869
Hmm, had ik dan jouw moeder aan de lijn?
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:00:30 #10
131603 Afwazig
Serious business
pi_33538900
Hedde gij werk vur mij?
pi_33538941
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef AkTje het volgende:
Met Ali, ikke sjoek werk uuh jij hebbe?
Die heeft tenminste nog het fatsoen zijn naam te noemen.
pi_33539001
Zend ze uit.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_33539021
Uitzenden naar Afghanistan dan?
pi_33539452
Helemaal mee eens! Ik ben zelf jaren intercedent geweest, en het irriteerde mij ook mateloos. Ook onze vaste uitzendkrachten die wisten dat er nog 10 mensen met dezelfde voornaam in ons bestand stonden bleven gewoon zeggen: 'met fatima, heb je nog diensten voor me?'. En dan noemden ze nog hun naam. Welke fatima ben je dan gvd!!!

In hetzelfde rijtje:
- de telefoon opnemen met 'hallo'.
- geen voicemail inspreken, of in ieder geval niet de naam noemen van de eigenaar van de telefoon.

Het laatste was voor ons zeer irrirant. Op een afdeling als de onze belden we 150 mensen per dag, en vaak wist je niet of je nou de voicemail van de goede persoon aan het inspreken was. En onze uitzendkrachten veranderen vaak hun telefoonnummer wegens slecht betaalgedrag, dus dat was extra onzeker.

Zo, ik ben daar al bijna 3 jaar weg, en t zit me nog steeds hoog! t Zal wel komen omdat we nu een eigen bedrijf hebben en ook weer hiermee geconfronteerd worden. Bah, wat zijn sommige mensen toch slecht opgevoed, onbeschoft en dom!!!!!
Spoilers!
pi_33539718
Inderdaad ook het feit dat ze alleen 'hallo' aan de telefoon ziiten ja! 'Ook hallo, maar met wie spreek ik?' Blijven altijd netjes he, pfff.

Verder natuurlijk héél erg is: 'Ja, ik moét solliciteren' of 'Heb je een kaartje voor me?' Of nog erger 'Heb je dan geen bewijs dat ik heb geprobeerd om te solliciteren voor me'. Aaargh!!!

Verder komen natuurlijk de smoesjes om de hoek kijken!
'Mijn auto is kapot, ik kan heel deze week niet werken'
'Band lek' of ze durven zelfs 3x achter elkaar te beweren dat hun oma is overleden...Hmmm.

Op een strategisch moment altijd iets verkeerd gegeten hebben (Denk hierbij aan Carnaval etc....)
pi_33540032
Niet alleen als werkconsulente zul je je daaraan ergeren. Het verbaast mij ook enorm als je een op een groet lijkende grom krijgt als je iemand belt.
Als ik de telefoon niet opnam thuis met mijn naam EN ACHTERNAAM, dan werd ik erop aangesproken. Of ik dom was ofzo.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33540190
nix tege brabants ehh
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:44:22 #18
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_33540590
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Die kende m'n moeder zelfs al .
Oja, is jouw moeder met een Ali?
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_33540673
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
In hetzelfde rijtje:
- de telefoon opnemen met 'hallo'.
Hoezo? Wie mij lastig valt met een telefoontje zegt eerst zelf maar wie hij is. Dit is trouwens ook normaal gedrag in de meeste landen in de wereld. Het is de verantwoordelijkheid van de beller om het goede nummer te draaien, niet de mijne.
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
- geen voicemail inspreken, of in ieder geval niet de naam noemen van de eigenaar van de telefoon.
Ik heb die zure voismeel gewoon uitstaan, als ik er niet ben, dan ben ik er niet, dan bel je de volgende dag maar weer. Helaas hebben sommige van die telefonie bedrijven (Telfort bijvoorbeeld) de gewoonte om dat kreng na 3 tot 5 gemiste telefoontjes op rij weer automatisch aan te zetten.
If you can't beat them: beat harder next time.
pi_33540786
Als ik niet weet naar wie ik bel (bedrijven enz) noem ik natuurlijk mijn naam , Maar bij familie,vrienden kennisen die gewoon mijn nummer hebben ga ik niet mijn naam zeggen beetje overbodig , Ik zie tenslotte je naam als je belt en je heb me blijkbaar nodig anders bel je me niet .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_33540886
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef Mwanatabu het volgende:
Als ik de telefoon niet opnam thuis met mijn naam EN ACHTERNAAM,
Als je een veelvoorkomende naam hebt of dezelfde naam als je vader kan ik het me voorstellen. Met mijn naam hoeven mensen zich niet zo'n zorgen te maken dat ze de verkeerde <vul naam in> hebben. Daarnaast weten mensen die je bellen vaak je achternaam wel, dus waarom werd je er zo op aangesproken?
pi_33540925
quote:
Ik heb die zure voismeel gewoon uitstaan, als ik er niet ben, dan ben ik er niet, dan bel je de volgende dag maar weer. Helaas hebben sommige van die telefonie bedrijven (Telfort bijvoorbeeld) de gewoonte om dat kreng na 3 tot 5 gemiste telefoontjes op rij weer automatisch aan te zetten.
Als je zo nodig werk zoekt moet je er wel voor zorgen dat je bereikbaar bent, anders houdt het erg snel op voor je. als ik iemand niet kan bereiken heeft ie dikke vette pech. Dus voicemail gewoon aan.

Het is gewoon zaad als je iemand belt om wat te vragen en diegene neemt op met: "Ghallo" en dan het liefst zo zacht mogelijk. Dan moet ik dus gaan vragen met wie ik spreek, dat klopt toch niet? Tuurlijk weet ik wel wie ik bel, maar die mensen die ík bel wisselen inderdaad nogal vaak van mobiel nummer, omdat ze weer eens niet hebben kunnen betalen daarvoor. Dan weet ik ook niet meer of ik nou de goeie aan de lijn heb.
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:12:27 #23
135189 Rotterdamkampoeinuh
Dirrikie Kuijt Ole Ole
pi_33541769
Je belt maar gewoon een aantal keer terug dan Graafmans
Jalalalalalala van nu af aan is het weekend, elke avond van de week.
pi_33541891
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef Rotterdamkampoeinuh het volgende:
Je belt maar gewoon een aantal keer terug dan Graafmans
Nee hoor, gezien de vrij hoge werkeloosheid heb je dan voor die persoon 25 anderen! Mensen met zo'n instelling snijden zichzelf gewoon in de vingers. Geen werk, lekker puh

Ook de mensen die jou bellen en niet zeggen wie ze zijn kregen bij mij zeker geen prioriteit. Ik kreeg een heel onbeschofte en domme indruk van zulke mensen en zou ze alleen als het niet anders kan een baan aanbieden. Die mensen zijn toch een visitekaartje van je uitzendbureau tenslotte.
Spoilers!
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:17:29 #25
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33541990
Ik heb een hekel aan mensen die je bellen en vervolgens zeggen "hoi, met mij. Ik ben op weg ...".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')