Als jij het weet dan weet ik het ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:43 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Stel ik nu een domme vraag als ik vraag welke DJ dat is???
Machtig mooie omgeving daar ja, heb echt een hele reeks mooie platen genomen daar..quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wel een mooie foto. Ik heb een paar kleine puntjes voor je:
Hij staat een beetje scheef, dat is jammer (het kijkt een beetje raar, en is natuurlijk kleine moeite om dat even recht te zetten). Hij had van mij van boven iets ruimer gemogen, zodat de tweede bergtop er helemaal op staat (maar super storend is dit niet)
Ziet er wel mooi uit daar, moet een fotogenieke plek zijn![]()
![]()
Danku!quote:
Tjah, daar vind ik hem dan weer net niet goed genoeg voor. Zo'n huwelijksaanzoek krijg je niet iedere dag en 'Offy heeft gelijk' is eerder regel dan uitzonderingquote:
Het is ook niet zo heel veelquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:05 schreef Mendelevium het volgende:
En dat ie scheef staat zie ik niet eens...
PdeHoog vraagt zelfs de oliebollenverkoopster ten huwelijk, als ie daarmee korting kan krijgen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:05 schreef Offy het volgende:
Zo'n huwelijksaanzoek krijg je niet iedere dag en 'Offy heeft gelijk' is eerder regel dan uitzondering
http://photobucket.com/ onder anderequote:Op zaterdag 31 december 2005 16:47 schreef MofoF1 het volgende:
Ik twijfel nog erg, tussen 2 foto's. Waar kan ik die uploaden, zodat ik ze hier neer kan zetten?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:48 schreef Shark.Bait het volgende:
PdeHoog vraagt zelfs de oliebollenverkoopster ten huwelijk, als ie daarmee korting kan krijgen.
quote:Die tweede stelling is de de grofste leugen sinds Nixon beweerde niks met Watergate te maken te hebben
Als ik tussen deze 2 foto's moest kiezen zou ik voor de 2e gaan. De eerste foto is voor jou en je vrienden natuurlijk heel leuk, maar ik denk dat de rest er niet zo veel mee kanquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:58 schreef MofoF1 het volgende:
Ik twijfel erg tussen deze:
1. Ik vind deze wel heel erg goed gelukt (Vrienden van mij op een pleintje in Antwerpen):
http://www.badongo.com/pi(...)12-31_mofof12005.jpg
En deze is erg mooi, maar misschien wel wat cliché (een straat, midtown Manhattan, NY, in mei:
http://www.badongo.com/pi(...)2-31_mofof12005c.jpg
Misschien komt het door de melding in het weblog??quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:59 schreef Shark.Bait het volgende:
binnen 1 dag meer inzendingen dan tijdens 1 gewone maand wedstrijd
Ik zag de wedstrijdtopic ineens in mijn AT staan... vandaar mijn inzendingquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:11 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Misschien komt het door de melding in het weblog??
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
PdeHoog vraagt zelfs de oliebollenverkoopster ten huwelijk, als ie daarmee korting kan krijgen.
Én de melding op de frontpage!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:11 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Dat was een vrij simpele overwegingquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie dat subhuman laatste was vorig jaar. Dus diegene die dit jaar op de laagste plek eindigd is volgend jaar mod?
eerder door de FPquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:11 schreef Mendelevium het volgende:
whehehehehheequote:
hear 2quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:23 schreef PdeHoog het volgende:
Wees niet getreurd.....diep van binnen blijft de straaljager mijn grote voorkeur hebben
zit mooi spul tussen daaromquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:09 schreef Subhuman het volgende:
* Sub gaat even 9 nieuwe inzendingen uploaden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |