Misschien had hij wat spaargeld of een baantje? Op de bonnefooi een ticket gepakt en her en der wat lopen schooien om 'n lift...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
is hij piloot ofzo dan dat hij met het vliegtuig geld verdiend ofzo
spaargeld volgens dat artikel jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien had hij wat spaargeld of een baantje? Op de bonnefooi een ticket gepakt en her en der wat lopen schooien om 'n lift...
Nee, maar je kan er net zo goed heen gaan met de bedoeling om slachtoffers v/d oorlog te helpen. Hoeft uiteraard niet, maar het artikel geeft veel te weinig informatie om een goede conclusie te kunnen trekken. Vraag me trouwens af waarom het artikel zo beperkt is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
je gaat er iig niet heen om werk te zoeken neem ik aan
Maar verder heb je het topic wel doorgelezen voordat je dit poste?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:34 schreef JohnDope het volgende:
Wist niet dat er uberhaupt nog moslims woonde in de VS. Amerika is super vrij kennlijk. (als je het nieuws van die geitenwollensokken had moeten geloven werden daar de moslims vervolgt op een hitlermanier, maar nu blijkt dat die moslims zo vrij zijn in de VS dat ze zelfs naar irak toe kunnen gaan om vuurwerk af te steken.)
jup. Vrijheid Blijheid. Jij ziet zeker een kijkcijferconspiracy?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar verder heb je het topic wel doorgelezen voordat je dit poste?
ja ik zat er naast, lees ff dat artikel wat ik gepost heb die is wel uitgebreidquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee, maar je kan er net zo goed heen gaan met de bedoeling om slachtoffers v/d oorlog te helpen. Hoeft uiteraard niet, maar het artikel geeft veel te weinig informatie om een goede conclusie te kunnen trekken. Vraag me trouwens af waarom het artikel zo beperkt is.
heeft niks met lef te maken hoor, we hebben allemaal wel eens dingen gedaan rond ons 16de waarvan je nu denkt: "mijn god wat is dat goed afgelopen, zal nu nooit meer in mijn hoofd opkomen".quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik zat er naast, lees ff dat artikel wat ik gepost heb die is wel uitgebreid
vette lef
alleen niet al te slim![]()
ik heb best dingen gedaan die ik niet zou willen herhalen maar afreizen naar oorlogsgebied was daar geen van (was het wel van plan maar dat is een ander verhaal) daar is toch echt lef voor nodigquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
heeft niks met lef te maken hoor, we hebben allemaal wel eens dingen gedaan rond ons 16de waarvan je nu denkt: "mijn god wat is dat goed afgelopen, zal nu nooit meer in mijn hoofd opkomen".
Je kan hier in nederland genoeg dingen flikken die netzo gevaarlijk zijn als naar een oorlogsgebied afreizenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb best dingen gedaan die ik niet zou willen herhalen maar afreizen naar oorlogsgebied was daar geen van (was het wel van plan maar dat is een ander verhaal) daar is toch echt lef voor nodig
Al is het alleen al om die gratis enkele reis VS.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:57 schreef PLAE@ het volgende:
Stiekem lijkt mij het ook wel mooi een tijdje in Irak tegen die Amerikanen knokken.
Een beetje konvooien opblazen etc
Falluhjah vorig jaar was helemaal mooi natuurlijk.
neuh. In Tsjetjenie lijkt me ook wel wat tegen de Russen. Dat was bij de eerste oorlog daar helemaal 'mooi'. Een beetje met luchtafweergeschut van de Russen hun eigen vliegtuigen neerhalen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als is het alleen al om die gratis enkele reis VS.
Wessam al D![]()
Als je een moslim bent, is het verstandig. Als je geen moslim bent, dan is het dom cq verraad.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
neuh. In Tsjetjenie lijkt me ook wel wat tegen de Russen. Dat was bij de eerste oorlog daar helemaal 'mooi'. Een beetje met luchtafweergeschut van de Russen hun eigen vliegtuigen neerhalen.
ja voor de trein springen ofzo ...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan hier in nederland genoeg dingen flikken die netzo gevaarlijk zijn als naar een oorlogsgebied afreizen![]()
Die komt toch altijd te laat...quote:
"six million ways 2 die, chooze one"quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja voor de trein springen ofzo ...
noem er is 3?
Belgische vrouw, maar voor de rest klopt je verhaal helemaal.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:21 schreef zoalshetis het volgende:
zo was er toch laatst ook een vrouw uit (ik meen duitsland) die zo opgefokt was door haar man dat ze zich heeft opgeblazen in irak? gelukkig had ze bij die 'aanslag' alleen zich zelf.
het is maar wat je lef noemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |