1.4 16v en dan behoorlijk behoudend gechipt. Houdt em wel lekker zuinig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef yup het volgende:
83 pk? Is dat een 1.1 ofzo :/
Zelfs een 1.4 dual carb uit de steentijd had 90 pkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:03 schreef RRRobert het volgende:
[..]
1.4 16v en dan behoorlijk behoudend gechipt. Houdt em wel lekker zuinig.
Heb 'm inmiddels ook zien rijden en ik blijf bij m'n mening... leuk dingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:33 schreef bietelboer het volgende:
Ik vind hem super! vond eerst de achterkant ook niks maar toen ik hem bij de dealer zag veranderde me mening sterk! de kont moet je ff in het echt zien
ziet er wel aardig uit iddquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:23 schreef neuromancer het volgende:
Ik vind de Si (die alleen in de states uit komt) wel een stuk mooier.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zozo ... wen d'r maar aan want ik heb net 10 modelletjes ervan om jouw voodoo poppetje gezet dus al je buren zullen er binnenkort wel één of meer aanschaffenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
Wat een Godsgruwelijk lelijk wanstaltig gedrocht.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zozo ... wen d'r maar aan want ik heb net 10 modelletjes ervan om jouw voodoo poppetje gezet dus al je buren zullen er binnenkort wel één of meer aanschaffen
En daar zit em nou net het pijnpunt; Honda wil dat de Nieuwe Civic als 'premium middenklasse model'gaat concurreren met de Alfa 147, Audi A3 en BMW 1 Serie... En dat terwijl de verkoopstatistieken de laatste jaren toch duidelijk laten zien dat ze Wat betreft de Civic (en ook Accord trouwens) de verkeerde kant op gaan. Daar kunnen de positieve recensies en een eerste award niet veel aan veranderen, vrees ikquote:Op maandag 16 januari 2006 09:18 schreef NoComment het volgende:
Afgelopen zaterdag proefritje gemaakt in de nieuwe civic, ik vind em wel mooi eigenlijkLekker rijden deed ie ook wel, hij is alleen inderdaad een beetje lawaaiig op snelwegsnelheden.. Het motorgeluid hebben ze overigens bewust wat luider gehouden, rolgeluid zou ook wel minder kunnen worden met andere banden trouwens. Maarja, 25000 euro voor een beetje een loaded 1.8i is toch best onbeschoft veel geld
de bron staat er onderquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:33 schreef Lorie het volgende:
@ Googolplexion: Dat verslag dat op pagina 1 stond, waar heb je dat vandaan? Ik ben benieuwd of die kerel de civic ondertussen al op bekend terrein heeft getest, vandaar.
Lorie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |