Helemaal niet: maak maar lawaai: iedereen wordt wakkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:55 schreef melke het volgende:
Het word stil hier..
quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:58 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb zeker een eigen mening, toch?![]()
die fles pina collada werkt goed he?quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:58 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Helemaal niet: maak maar lawaai: iedereen wordt wakker
En de rest is dood!
Jammer
Want hun leven is voorbij
Dan zou ik als ik jou was maar eens wat meer m'n best gaan doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:58 schreef teamlead het volgende:
[..]Ik heb je er nog niet op kunnen betrappen
Ooit op de middelbare school kwam een student filosofie vertellen over zijn studie. Op de vraag "wat kun je ermee" zei hij: "Geen idee. Mijn studie is even vaag als mijn toekomst!"quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:58 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Helemaal niet: maak maar lawaai: iedereen wordt wakker
En de rest is dood!
Jammer
Want hun leven is voorbij
Ghehe geen Nathalie gevonden dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:57 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gaat goedkomen![]()
Ik kom gewoon maar ff binnenvallen, maak je geen zorgen
Ik ben gewoon flexibelquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:57 schreef melke het volgende:
[..]
Haha eerst tot na Joe Cocker, daarna tot na het journaal en nu tot na a kind of magic
quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:59 schreef HAL9000S het volgende:
Zaten een aantal mooi caps tussen btw...vooral van Lieske
en de beruchte FB-Nathalie cap
Ben benieuwd wat de bewoners zelf van het tietuh!topic zullen denken
yes ma'amquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:59 schreef melke het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was maar eens wat meer m'n best gaan doen
Belachelijk denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:59 schreef HAL9000S het volgende:
Zaten een aantal mooi caps tussen btw...vooral van Lieske
en de beruchte FB-Nathalie cap
Ben benieuwd wat de bewoners zelf van het tietuh!topic zullen denken
Die bijvoorbeeldquote:
Duuudequote:Op vrijdag 30 december 2005 05:02 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die bijvoorbeeldal moet ik zeggen dat Dido het lekkerste was van BB5... die kont en een mooie koppie !!
Aanbiedingen van de playboy zullen ze iig niet meer krijgenquote:
wat hij zegtquote:
Dido vond de internetters die plaatjes posten maar "viezerikken", geloof ik...quote:
You're rightquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
die fles pina collada werkt goed he?
quote:
Die neptieten vond ik echt minderquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat hij zegt![]()
Ingridedit: op voorwaarde dat ze nooit meer praat natuurlijk
quote:
En gelijk heeft ze!quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:02 schreef soylent het volgende:
[..]
Dido vond de internetters die plaatjes posten maar "viezerikken", geloof ik...
en toch kom je moddenquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:02 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die bijvoorbeeldal moet ik zeggen dat Dido het lekkerste was van BB5... die kont en een mooie koppie !!
Was Michelle de dochter van Robquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:02 schreef soylent het volgende:
[..]
Dido vond de internetters die plaatjes posten maar "viezerikken", geloof ik...
quote:
Nee... die vond ons gemeenquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Was Michelle de dochter van Rob![]()
Hehehe, ik heb m'n momentjes meegepaktquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
siert je wel dat je het niet gezien hebt, dat je geen idee hebt waar je het over hebt.... en toch kom je modden
![]()
Ik snap niet waarom volwassen mannen plaatjes van naakte meiden gaan posten. Ik zie daar het leuke niet van in en ook het respect niet.quote:
welk nummer staat hij?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom volwassen mannen plaatjes van naakte meiden gaan posten. Ik zie daar het leuke niet van in en ook het respect niet.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aangeklede vrouw, zo goed?![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
dude.... genoeg chankwal nu hoor
Zwaartekracht stelt geen eisen,badmeester welquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:07 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb m'n momentjes meegepaktDido vind ik behoorlijk lekker, ik val op donkerblond... Lieske is een goede 2e (vooral mooie borsten) maar ik vond dr zou wijsneuzerig af en toe (op dr 19e
)
Ja, maar sommige legte alleen maar de foto's van Lieske vast. Daar heb ik dan ook weer m'n twijfels bij. Volwassen kerels die naakte foto's van zo'n jong grietje posten. Vraag me af of ze het leuk zouden vinden als andere mannen zulke foto's van hun dochters zouden plaatsen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:06 schreef teamlead het volgende:
[..]welnee... t was gewoon een sport.. de regie draaide op de meest belachelijke momenten weg...kwestie van vastleggen dat Fok!-kers soms sneller waren
melke!,quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom volwassen mannen plaatjes van naakte meiden gaan posten. Ik zie daar het leuke niet van in en ook het respect niet.
Scanman bashers, please go here:quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:10 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar sommige legte alleen maar de foto's van Lieske vast. Daar heb ik dan ook weer m'n twijfels bij. Volwassen kerels die naakte foto's van zo'n jong grietje posten. Vraag me af of ze het leuk zouden vinden als andere mannen zulke foto's van hun dochters zouden plaatsen..
quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:10 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar sommige legte alleen maar de foto's van Lieske vast. Daar heb ik dan ook weer m'n twijfels bij. Volwassen kerels die naakte foto's van zo'n jong grietje posten. Vraag me af of ze het leuk zouden vinden als andere mannen zulke foto's van hun dochters zouden plaatsen..
scan was absoluut niet de enige hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scanman bashers, please go here:
http://www.mediawatchers.nl
![]()
quote:
Het is geen bash naar hem toe. Het is een bash naar de Lieske (en andere bewoners) naakt posters in het algemeenquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scanman bashers, please go here:
http://www.mediawatchers.nl
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:13 schreef Stereotomy het volgende:
Om even wat evenwicht te bewaren:
[afbeelding]
Welke *mannelijke* bewoner was dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |