quote:
nee... ik kop hem niet in.....quote:
Maar melke hééft een hondquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:42 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
If a dirty mind is a crime, than put me in the electric chair right now
Als er maar gratis streams van zijn!quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:40 schreef melke het volgende:
Laptop, pyjama, naakt, bij mijn ouders.... Aparte gedachtengang
Toch bij je oudersquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Als er maar gratis streams van zijn!![]()
Laatste ding dat ik nog wil zeggen dan, vind dat jullie maar wat beter dingen met elkaar af moeten spreken en niet een of andere onverlaat hier iets laten posten waardoor iedereen van slag raakt. Laat het dan posten door onze mod's. Lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Uiteraard... iedereen in de crew is dan ook van mening dat CW in de crew en bij het BB-forum hoort... 't moet wel erg raar lopen wil ze echt afscheid van ons nemen dankzij een misunderstanding, want dat was het... niks meer en niks minder.
Ik zou het ontzettend stoer vinden als ze niet meer kwam, maar ik zou het zo fijn vinden met onze eigen modjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Uiteraard... iedereen in de crew is dan ook van mening dat CW in de crew en bij het BB-forum hoort... 't moet wel erg raar lopen wil ze echt afscheid van ons nemen dankzij een misunderstanding, want dat was het... niks meer en niks minder.
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar melke hééft een hondZo eentje als in haar avatar.
nee zeg.. ik wil niet dat ze denkt dat ik bij het anti-melke front hoorquote:
Trusten Joeyquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laatste ding dat ik nog wil zeggen dan, vind dat jullie maar wat beter dingen met elkaar af moeten spreken en niet een of andere onverlaat hier iets laten posten waardoor iedereen van slag raakt. Laat het dan posten door onze mod's. Lijkt me niet zo moeilijk.
En nu ga ik slapen....
Alweer veelstelaat....
Haha umn ze is er nog steeds hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee zeg.. ik wil niet dat ze denkt dat ik bij het anti-melke front hoor
Gezellig!quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:45 schreef teamlead het volgende:
damn.. dalijk komt Toto ook nog...
nah.. ik blijf tot het journaal
Yep, daar zijn we het allemaal mee eensquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laatste ding dat ik nog wil zeggen dan, vind dat jullie maar wat beter dingen met elkaar af moeten spreken en niet een of andere onverlaat hier iets laten posten waardoor iedereen van slag raakt. Laat het dan posten door onze mod's. Lijkt me niet zo moeilijk.
En nu ga ik slapen....
Alweer veelstelaat....
quote:
Ik zou het vooral heel erg zonde vinden, aangezien het allemaal een misverstand is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik zou het ontzettend stoer vinden als ze niet meer kwam, maar ik zou het zo fijn vinden met onze eigen modjes![]()
Ik haal mijn bed niet eens, ik heb hul pnodigquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:38 schreef Manu82 het volgende:
ik ben kapot
ik ben er klaar mee vandaag, ik ga slapen
tot morgen![]()
![]()
Ik kan beter slaap helemaal skippen. Gister om 13:00 mijn nest uitgerold, daarna nieuw spelletje op de Palm geinstalleerd (soort Sims achtig iets) en dat nonstop - behalve boodschappen en eten - tot 23:30 gespeeld. Voelde aan alsof ik maar 2 uur bezig was.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:45 schreef teamlead het volgende:
edit.. ik blijf tot en met het derde nummer na het journaal
De computer generatie he...quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan beter slaap helemaal skippen. Gister om 13:00 mijn nest uitgerold, daarna nieuw spelletje op de Palm geinstalleerd (soort Sims achtig iets) en dat nonstop - behalve boodschappen en eten - tot 23:30 gespeeld. Voelde aan alsof ik maar 2 uur bezig was.
ja, maar morgenavond vanavond wordt het ook alweer laat... en daarna is oudjaarsavond en lig ik er dus ook niet op tijd in.... ergens tussendoor moet ik echt ff wat slaap zien te scoren hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan beter slaap helemaal skippen. Gister om 13:00 mijn nest uitgerold, daarna nieuw spelletje op de Palm geinstalleerd (soort Sims achtig iets) en dat nonstop - behalve boodschappen en eten - tot 23:30 gespeeld. Voelde aan alsof ik maar 2 uur bezig was.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:45 schreef teamlead het volgende:
edit.. ik blijf tot en met het derde nummer na het journaal
Vanaf zo meteen tot morgenmiddag?quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, maar morgenavond vanavond wordt het ook alweer laat... en daarna is oudjaarsavond en lig ik er dus ook niet op tijd in.... ergens tussendoor moet ik echt ff wat slaap zien te scoren hoor
dat is het plan jaquote:
Ik voel al mijn deadlines alweer voorbij suizenquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, maar morgenavond vanavond wordt het ook alweer laat... en daarna is oudjaarsavond en lig ik er dus ook niet op tijd in.... ergens tussendoor moet ik echt ff wat slaap zien te scoren hoor
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen....
Alweer veelstelaat....
je weet dat het hier ineens geplaatst werd, ? vrijdag gaan jullie sluitenquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zou het vooral heel erg zonde vinden, aangezien het allemaal een misverstand is.
Klote gevoel he!quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voel al mijn deadlines alweer voorbij suizen
Dizzy niet lullig bedoelt he, maar waarom maak je je er nog zo druk over? Het forum blijft toch open. Het was een foutje, kan toch gebeuren?quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je weet dat het hier ineens geplaatst werd, ? vrijdag gaan jullie sluiten
quote:
Zie ook teamlead's onderschriftquote:I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
Douglas Adams
English humorist & science fiction novelist (1952 - 2001)
Whowhowhowquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:52 schreef I_doubt het volgende:
Toto Hold the line
Tja ..................................love isn't always on time
Jij bent onze DJ he! Leuk nummer!quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:52 schreef I_doubt het volgende:
Toto Hold the line
Tja ..................................love isn't always on time
Yep, het is me niet ontschoten... zoals ik al aangaf, pure miscommunicatie tussen de crew en wat iig zeker is, is dat er een BB forum zal blijven bestaan de komende tijd.... of een nieuw BBH forum zodat het BB5 forum netjes gearchiveerd zal worden of dit forum zal renamed worden.... Dago voelde zich ook erg lullig tov jullie users en CW.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je weet dat het hier ineens geplaatst werd, ? vrijdag gaan jullie sluiten
nee hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:55 schreef melke het volgende:
Het word stil hier..
Never forget:quote:
Lizzy modus( je bent een topper) maar liever CW terugquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:53 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yep, het is me niet ontschoten... zoals ik al aangaf, pure miscommunicatie tussen de crew en wat iig zeker is, is dat er een BB forum zal blijven bestaan de komende tijd.... of een nieuw BBH forum zodat het BB5 forum netjes gearchiveerd zal worden of dit forum zal renamed worden.... Dago voelde zich ook erg lullig tov jullie users en CW.
Helaas dat CW sindsdien niet meer online geweest is anders zou dit stomme misverstand al lang de wereld uitgeholpen zijn.
Gaat goedkomenquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lizzy modus( je bent een topper) maar liever CW terug
![]()
da's meteen het irritante aan vrouwen.. geen eigen mening... altijd anderen nodig...quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Never forget:
Mannetjes treden individueel op
Vrouwen collectief: je kunt altijd terugvallen op vrouwen!
Haha eerst tot na Joe Cocker, daarna tot na het journaal en nu tot na a kind of magicquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoorTot na a kind of magic ben ik er gewoon bij
Eensch.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's meteen het irritante aan vrouwen.. geen eigen mening... altijd anderen nodig...
Ik heb zeker een eigen mening, toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's meteen het irritante aan vrouwen.. geen eigen mening... altijd anderen nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |