En volgens die radarbeelden zouden we al dik in de sneeuw moeten zitten. Wat me overigens heel sterk lijkt, want verder dan een harde wind en een grijze lucht komen we niet in Hoogvliet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:40 schreef E.T. het volgende:
Het AD zegt dat de eerste sneeuw nu in Zeeuws-Vlaanderen zit
Vlissingen >> motsneeuw (waarneming 13:20)quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:40 schreef E.T. het volgende:
Het AD zegt dat de eerste sneeuw nu in Zeeuws-Vlaanderen zit
Ik wou het net zeggen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef Cool_Runner het volgende:
het is amper 2 uur. heb nou geduld mensen.![]()
Misschien hebben ze bij het KNMI het verkeerde land eronder gedraaid. Ze maken wel eens meer foutjes. De Duitse site is iig veel sneller dan het KNMIquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
wel grote verschillen in radarbeelden:
[afbeelding]
KNMI
en http://www.wetteronline.de/euroradf.htm
Volgens wetteronline ligt al iets tegen de grens met Limburg aan ...
6 uur lang sneeuw? Hier? No way!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Marjan1985 het volgende:
Zojuist op RTL 4 hadden ze Nederland en dan de tijdstippen wanneer het gaat sneeuwen en erna gaat het ijzelen......Hier (Monster, tussen Den Haag en Hoek van Holland) zeggen ze 16:00 uur sneeuwen en 22:00 gaat het ijzelen ....puntje groningen zag ik even snel dat het daar rond 01:00 gaat sneeuwen en 07:00 uur ijzelen...
Tevens zeiden ze over het ijzelen dat er erg veel regen gaat vallen.....nouwja ben benieuwd
Dat staat er toch nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
6 uur lang sneeuw? Hier? No way!![]()
Ja ik krijg er ook me twijfels over....misschien wel een beetje sneeuw tijd helemaal niks en rond 22:00 uur de ijzel ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
6 uur lang sneeuw? Hier? No way!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |