Check die temperatuurs verschillenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:15 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit was in frankrijk he,las net dat het eerder gaat beginnen met dat gesneeuw ipv 3 uur niet erg gunstig![]()
primaquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het gaat allemaal sneller dan verwacht.
ik heb een wit donkerbruin vermoeden van wel ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:45 schreef Klonk het volgende:
Als ik het van Gringo999 zo lees krijg ik ws last van sneeuw ?
nou ja, toch niet weinigquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee, ik denk dat het bij 5 tot 10cm sneeuw wel ophoud.
Owja, waar concludeer je dat uit?quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee, ik denk dat het bij 5 tot 10cm sneeuw wel ophoud.
Check radar van Party_P eensquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Owja, waar concludeer je dat uit?
tussen de sneeuw doorquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wanneer geven ze nou eens een positief reisadvies
Ow ok.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Check radar van Party_P eens![]()
Alles begint te activeren, en dit gaat altijd zo al: Dooi = minstenes 5-10cm sneeuw vooraf![]()
rode kruis in actie?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
![]()
doet mijn avatar bij jullie het wel?
neuk zequote:Op vrijdag 30 december 2005 11:03 schreef Marky-Boom het volgende:
Ik zit ook zonder verwarming...ach..ik heb een vriendin hehehe![]()
Ik vind het maar een rare zin, die , bij wordt staat net een woordtje te laatquote:Als het systeem uitvalt wordt, net als bij elektriciteit, deel voor deel weer aangezet, legt de woordvoerder uit.
Ga je met me spotten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:05 schreef michiel_merk het volgende:
hopenlijk krijgen we 1979 tafarelen met in het zuiden dooi en in het noorden veel sneeuw
(sorry zuiderlingen )
Offtopicquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
![]()
doet mijn avatar bij jullie het wel?
Offtopicquote:
Offtopicquote:
Ontopicquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:05 schreef michiel_merk het volgende:
hopenlijk krijgen we 1979 tafarelen met in het zuiden dooi en in het noorden veel sneeuw
(sorry zuiderlingen )
Geleidelijk koeler..quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Volgende week gewoon weer kouder.
rare zin ja, en die mensen die het koud hebben zullen er niets van geloven.quote:OFF:
@ Indah:
[..]
Ik vind het maar een rare zin, die , bij wordt staat net een woordtje te laatkortom:
Als het systeem uitvalt, wordt net als bij blablabla
Neequote:Op vrijdag 30 december 2005 11:11 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
heb ik je al belg genoemd dan ?![]()
ja, en het wordt vanavond 30 gradenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:12 schreef michiel_merk het volgende:
http://www.pietpaulusma.nl/forum/comments.php?DiscussionID=904&page=1#Item_2![]()
Sneeuw tot 8 meter hoogte![]()
en toen kreeg ik niet veelquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:17 schreef Oom_Agent het volgende:
lijkt wel een beetje 17 juli 2004 effect op de radar, toen zaten we ook al in de ochtend te kijken wat er vanuit het westen aan kwam.
als je dadelijk gaat moet het nog wel lukkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:18 schreef Barb het volgende:
Iemand die hier enige vorm van helderziendheid heeft en durft te voorspellen rond welk tijdstip de sneeuw zich boven Utrecht bevindt? Ik moet dadelijk van Amsterdam naar Utrecht en daarna door naar Eindhoven en wil het liefst dat laatste stuk drooghouden.
De server vliegt er hier nu uit, gister nieuwe router en die moet nog ietwat beter geconfigureerd worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen verbinding maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |