Serieus? Zo snel al?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
als je dadelijk gaat moet het nog wel lukken
Nu al downquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen verbinding maken
http://www.rtvutrecht.nl/index.php?page=weerbericht in de avond gaat het pas sneeuwen daar volgens rtv danquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:18 schreef Barb het volgende:
Iemand die hier enige vorm van helderziendheid heeft en durft te voorspellen rond welk tijdstip de sneeuw zich boven Utrecht bevindt? Ik moet dadelijk van Amsterdam naar Utrecht en daarna door naar Eindhoven en wil het liefst dat laatste stuk drooghouden.
Hou me op de hoogte zodra hij weer werkt aubquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:21 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
De server vliegt er hier nu uit, gister nieuwe router en die moet nog ietwat beter geconfigureerd worden.![]()
Ik kan weer op de site komen..dus het zou nu goed moeten zijn..en anders weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte zodra hij weer werkt aub
DIG?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Marky-Boom En Mod: het is hier geen DIG!
Maar het gaat wel over het weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
jep, vind ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar het gaat wel over het weer
Volgens mij is het een brakke webcam, maar er is wel meer bewolking dan in het lichtbewolkte Eindhoven.quote:
Oh mijn goden, wat krijgen we op ons dakquote:
Heb jij slechte zin ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat was al, dat gele was een voorwaarschuwingquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:28 schreef Marky-Boom het volgende:
Het weeralarm is nu oranje ipv geel
[afbeelding]
Was ie al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:28 schreef Marky-Boom het volgende:
Het weeralarm is nu oranje ipv geel
[afbeelding]
veel plezierquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
WOW... Het begint nu al met stuiven! Komt een hele lading sneeuw voorbij vliegen! Komt allemaal van de daken af.
Nog steeds een steeds zwarter wordende lucht boven zee..
wel wat te zien al en dat is het begintje van dit:quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:30 schreef Ericjuh het volgende:
nog weinig te zien :
http://www.weatheronline.co.uk/radar/euroddlnw.htm
Mijn Weerstation is kapot dus ik kan het nu allemaal niet nagaan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:31 schreef michiel_merk het volgende:
speedy daalt het temp daar ook ?
hier was het vanochtend vroeg - 1 en nu dik -2 !
Nu wel halverwege Belgiëquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:30 schreef Ericjuh het volgende:
nog weinig te zien :
http://www.weatheronline.co.uk/radar/euroddlnw.htm
jep... ben benieuwd offie niet helemaal plat gaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef Party_P het volgende:
knmi website heeft het er maar zwaar mee. Vaak time outs
is van deze kaart geen actuelere versie beschikbaar?quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:15 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit was in frankrijk he,las net dat het eerder gaat beginnen met dat gesneeuw ipv 3 uur niet erg gunstig![]()
Je zult maar eens midden in Roemenie of Bulgarije wonenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
dat gebied over oost europa is nog een stukje groter
Wat een verschillen zeg..Eilandje voor de westkust 11 graden en 50km verderop -0.2 gradenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:15 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit was in frankrijk he,las net dat het eerder gaat beginnen met dat gesneeuw ipv 3 uur niet erg gunstig![]()
je bedoeld daar onder die grote pluk bewolking ter grootte van half Europa? Jah.. da's vervelend.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je zult maar eens midden in Roemenie of Bulgarije wonen
Laatste cam image Haarlem... Bron: www.Haarlem.nlquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:08 schreef Webcrowler het volgende:
Hier in Haarlem schijnt nu de zon... wel bewolking in de lucht.. Verder beetje wind, eigenlijk een mooie winter dag
???quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef Drifter__ het volgende:
tvpee
ik weet wel zeker van welquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef paultjuhhh het volgende:
komt dat ijzel sneeuw gedoe nu niet naar het midden van het land?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:37 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Heb je nog een bril voor me te leen?![]()
Sorry.
Nee, het begint in het zuid-westen, dan stopt het even en slaat het midden over, en vervolgens gaat het weer verder in het noord-oostenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef paultjuhhh het volgende:
komt dat ijzel sneeuw gedoe nu niet naar het midden van het land?
puikquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:41 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nee, het begint in het zuid-westen, dan stopt het even en slaat het midden over, en vervolgens gaat het weer verder in het noord-oosten
Laat maar komen!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:42 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik krijg net een mail, dat het in De Panne (Vlaamse kust aan de Franse grens) al een uur sneeuwt, striemende wind, niet prettig...
jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:44 schreef Jor_Dii het volgende:
weet niet of dit al voorbij is gekomen;
[afbeelding]
Vrouwen zijn net als het weer..zo onvoorspelbaar als wat!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:44 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Laat maar komen!!
Is alleen niet te hopen dat hij vanavond na 5 uur kutweer is op de snelweg want dan is mijn meissie onderweg van een beautyfarm naar huis.. En het is anderhalf uur rijden (terwijl er hier 10 minuten vandaan ook een zit...)
quote:
niet echt, front blijft kleven op de noordzeequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:56 schreef Evil-Cherry het volgende:
De situatie is niet verandert hier. Schiet dat front nou nog een beetje op?
Eindhoven is nog droog.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Front van het sneeuwgebied zit nu op de lijn Rotterdam - Eindhoven ..
T sneeuwt nog niet, maar check die lucht: http://www.dehaan.be/toer_web_inter_con_webcam.htmquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef MrLunk het volgende:
Wie vind het eerst een belgische of nederlandse STREAMING webcam waar het sneeuwt ?
http://home.scarlet.be/~lb521127/webcam1.htmquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef MrLunk het volgende:
Wie vind het eerst een belgische of nederlandse STREAMING webcam waar het sneeuwt ?
gebruik liever deze winmedia link dan hoeft niemand rare activex elementen te installerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:05 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
T sneeuwt nog niet, maar check die lucht: http://www.dehaan.be/toer_web_inter_con_webcam.htm
(De Haan)
Ow, niet aan de frame gedacht met copy-pastenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef MrLunk het volgende:
[..]
gebruik liever deze winmedia link dan hoeft niemand rare activex elementen te installeren
greetz,
MrLunk
http://panpic2.feratel.at/panpic2/index.jsp?content=streaming&ID=8010&bgColor=FFFFFF&textColor=000000&language=en&infotext=true&stream=onquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:09 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ow, niet aan de frame gedacht met copy-pasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |