quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:20 schreef guitarist.nl het volgende:
ik snap zoiezo niet waarom hij op die andere een slotje gooide,
kanker man...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:21 schreef guitarist.nl het volgende:
o ja iemand gebruikte het woordje k*nker naja tis geen zondag dus
Bessenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef InsertCredit het volgende:
Zo.
Even lekker kansloos WoW verslaafd.
Iemand nog een biertje?
Heb er al een, maar goed aangeboden hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef InsertCredit het volgende:
Zo.
Even lekker kansloos WoW verslaafd.
Iemand nog een biertje?
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ben op tijd ?
Ietsje telaat, ga maar een briefje halen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ben op tijd ?
csquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van dit topic![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jezelf wakker houden met onzinquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jezelf wakker houden met onzin
oew mijn specialiteitquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jezelf wakker houden met onzin
Wat is dat nou!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:34 schreef guitarist.nl het volgende:
jah en ik ben net ff bezig met een nieuwe avatar![]()
Ik ook, ga hem volledig verwijderen. Avatars zijn toch zo 1999quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:34 schreef guitarist.nl het volgende:
jah en ik ben net ff bezig met een nieuwe avatar![]()
Nee ik bagger niet meer, dat is heul tegen de regelsquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jahoor, meneer ultieme baggeraar![]()
*spiekt terugquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
*spiekt even in fotoboek...
Hoi![]()
Ok, de bans hebben dus wel invloed gehadquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik bagger niet meer, dat is heul tegen de regels![]()
Verkapt baggeren mag wel met elke post een nuttige toevoeging![]()
9 + 8 = 16
euh 15quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik bagger niet meer, dat is heul tegen de regels![]()
Verkapt baggeren mag wel met elke post een nuttige toevoeging![]()
9 + 8 = 16
Ja ze hebben invloed gehadquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, de bans hebben dus wel invloed gehad
is 17...
heey geen onzin waar ik van in slaap val aubquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ze hebben invloed gehadheul goed
E = mc^2
waar E voor de energie in Joule staat de m voor massa in kg en de c voor de lichtsnelheid die heel snel is
Laten we het dan over gitaren hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heey geen onzin waar ik van in slaap val aub![]()
Nou vertelquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Laten we het dan over gitaren hebben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe versterker gekocht een Fender fm 65 R![]()
buizen is beetje duurquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Fender, heb je plaatje?
ik heb een Fender 'hotrod' Deville 60 watt 5 buizen
![]()
verder in gitaristen topicquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
buizen is beetje duur![]()
ik zal ff plaatje zoeken
wat voor gitaar heb je![]()
NEEquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:44 schreef guitarist.nl het volgende:
verder praten in gitaristen topic ??
leuk versterkertje opzichquote:
Tofquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:46 schreef guitarist.nl het volgende:
kj ik heb 2 Fender telecasters en een maverick f1, jij ??
en een afgeragt semiacoustisch gitaartje (nylon)
Ja hij heeft mooi clean geluid, daar was ik ook naar op zoek, want heb toch een effecten pedaal dus een goeie distiortion in m'n versterker was geen mustquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
leuk versterkertje opzichdie transistor fenders zijn opzich ook wel goed
kj mijn maverick is ook ibanez kloon (merk van ex ibanez bouwer) en ehm tja echt scheurmonster, jou ibanez is ook wel een cuwl beginners gitaartje, beter dan richwood ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb alleen nog mijn startgitaar ik speel nog niet zo heel lang ga later wel een nieuwe kopen
nu Ibanez Grx 70
[afbeelding]
Deze is vetquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kj mijn maverick is ook ibanez kloon (merk van ex ibanez bouwer) en ehm tja echt scheurmonster, jou ibanez is ook wel een cuwl beginners gitaartje, beter dan richwood ofzo
ah doe je percussie, waarom niet gewoon een drumstel ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:54 schreef the900 het volgende:
Mooi instrumentjes
Ik heb deze:
[afbeelding]
geen geld, geen ruimte, wel burenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah doe je percussie, waarom niet gewoon een drumstel ??![]()
Ik vind dat ronde dan weer iets minder mooi en als je hals zeg maar zo'n kleur heeft , vind dat die hals eigelijk donkerder moetquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:54 schreef guitarist.nl het volgende:
speel eigenlijk nooit meer op mun maverick, diet is nu mijn mainguitar:
[afbeelding]
Wat kost zo'n ding ongeveer ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:56 schreef the900 het volgende:
[..]
geen geld, geen ruimte, wel buren
ah voor een 300 / 400 heb je al een goedkoop drumkitje, ik weet niet wat dit ding kostquote:
ja zijn jem's (steve vai) nah als je je wat meer bezig houdt met gitaren enzo, dan kom je vanzelf wel leukere gitaren tegenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Zo'n zilveren gitaar is wel vetlater eens een keer zo'n ding kopen misschien
![]()
Euro'tje of 200, nieuw.quote:
ow dat valt meequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:00 schreef the900 het volgende:
[..]
Euro'tje of 200, nieuw.
Ik heb m tweedehands voor 130 ofzo. Inclusief standaard en 2 pedalen (idd hi-hat en bass)
is ook leuk, heb ik een keer gedaan op de mega festatie, als ik straks de oudjaarsloterij win dan koop ik ook zoiets en een drum kitje, ik vind elke manier van muziek maken leuk, ik heb hier ook een electrisch orgel, een keyboard, blokfluit!quote:
Zoals ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja zijn jem's (steve vai) nah als je je wat meer bezig houdt met gitaren enzo, dan kom je vanzelf wel leukere gitaren tegen![]()
nah ik vind het wel wat hebben, maar ik zal er niet snel eentje kopenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoals ??![]()
Die gibson dingen bijvoorbeeld vind ik dan weer helemaal niks![]()
Ik vind dat ronde niet mooiquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah ik vind het wel wat hebben, maar ik zal er niet snel eentje kopen
je moet er van houden, wat vind je van deze dan, deze wil ik graagquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Het ziet er gewoon niet tof uit![]()
Zo'n strat model is inderdaad mooierquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je moet er van houden, wat vind je van deze dan, deze wil ik graag
[afbeelding]
En wat kosten ze nieuw ? Want 2e hands weet je niet of ze goed zijn, als je 1 met een kromme half hebt ben je de lulquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
jep stevie ray vaughan custom shit bla bla bla veel geldmaarja zag er laatst 1tje 2de hands voor 1100
2000 DOLLARquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat kosten ze nieuw ? Want 2e hands weet je niet of ze goed zijn, als je 1 met een kromme half hebt ben je de lul![]()
ja het verschil is dat ook dat Steve Vai nog leeft en Stevie Ray Vaughan nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, die ene ibanez JEM is 2300 EURO![]()
![]()
Maar post eens een plaatje van je versterkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja het verschil is dat ook dat Steve Vai nog leeft en Stevie Ray Vaughan niet![]()
Puick ding, slaap zacht knulquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:31 schreef guitarist.nl het volgende:
nog ff snel dan, daarna ben ik pitten!!
[afbeelding]
wordt ook wel gebruikt door o.a. the strokes, block party, alamo race track, yeah yeah yeah's!
een of andere vage mod die andere topic had dichtgegooit omdat er kanker in gezegt werdtquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:32 schreef Maikuuul het volgende:
WTF = NJ ?
In de TT? Zou ik ook doen hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
een of andere vage mod die andere topic had dichtgegooit omdat er kanker in gezegt werdt![]()
kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kankerquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
een of andere vage mod die andere topic had dichtgegooit omdat er kanker in gezegt werdt![]()
Ey niet overdrijven he gekquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker
like so![]()
Ik ga altijd bier drinken op de wc vét handigquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:38 schreef The_Terminator het volgende:
Gadverdamme, welke idioot heeft het uitgevonden dat je zoveel moet pissen door bier?![]()
Hier ook al... Naja, ik ga zo ook lekker slapenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is hier wel hendig sjiek stilboh
Ik snap echt niet hoe die maikuuul aan die woordne komtquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier ook al... Naja, ik ga zo ook lekker slapen![]()
Je komt die rare woorden hier overal tegen op Fok! Maargoed, laat Maikuuul er maar lekker bij, ik ga me er ook niet druk om makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe die maikuuul aan die woordne komt
volgens mij is zijn pa echt een keer uitgeschoten met zijn black&decker tijdens het klussen en heeft hij onherstelbaar letsel toegebracht
ik maak me er ook niet druk om, bij de helft van de dingen die er gezegt worden denk ik hmmz wat betekend het eigenlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je komt die rare woorden hier overal tegen op Fok! Maargoed, laat Maikuuul er maar lekker bij, ik ga me er ook niet druk om maken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |